ga meteen als koningquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
vraag ik me afMaar, er wordt ook een king en een queen gekozen
FOTOOO!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:48 schreef B_BOY het volgende:
of je gaat in jurk, dat heb ik afgelopen keer gedaan.
smoking is strikje manquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:50 schreef VASND het volgende:
en vergeet je strikje/stropdas niet
Ik heb een smoking, 2 pakken en dat witte kostuum, draag het in de zomerwel eens op een strandfeest.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:48 schreef B_BOY het volgende:
gewoon in smoking gaan. doe ik altijd (je eigen smoking als je die niet 1 hebt kopen, zonder ben je een pussy)
of je gaat in jurk, dat heb ik afgelopen keer gedaan.
Alles goed?quote:
IJshockeyquote:
ja hoor, op het weer na, de open dag waar ik vanavond verplicht moet helpen en de toets schrijfvaardigheid Engels morgen gaat het best goedquote:
Het weer is echt klote jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja hoor, op het weer na, de open dag waar ik vanavond verplicht moet helpen en de toets schrijfvaardigheid Engels morgen gaat het best goed
Ja, alleen die schooldagen zijn zo vermoeiend omdat ik om 7:15 al in de bus zitquote:
heeeerlijk, en dan komen die ouders vanavond ook nog es meequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het weer is echt klote jaKutregen
![]()
Gezellig, een open dag
Yeah.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
heeeerlijk, en dan komen die ouders vanavond ook nog es mee+ aanstaande brugpieper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |