Ahzo, is ook mogelijk inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:02 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
nee is bij mij nog altijd aan het einde van de maand geweest, ligt aan de werkgever
Hier schijnt de zonquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:02 schreef -Marlii- het volgende:
Wat een ontzettend kut weer buiten zeg
quote:
De rolluiken in het ICT lokaal zijn redelijk wit.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:10 schreef Casparovvv het volgende:
Hier is het nu ook stralend blauw.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
De rolluiken in het ICT lokaal zijn redelijk wit.
maar je zei niksquote:
regen: hier ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:36 schreef VASND het volgende:
2 tussenuren tot mn TF uur, eruit gezet bij gym omdat ik mn kleren (alweer) niet bij me had en hier regent het al de hele dag
een schoolfeest van een school in Hillegersberg. Vol met aanstaande corpsballetjes en rijkeluiskindjes.quote:
uh, je bent geen ouwe zak, dus niet voor smoking met wit bloesje eronder. Doe anders smoking met opvallend bloesje eronderquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:38 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
een schoolfeest van een school in Hillegersberg
maar je ZEI niksquote:
dus was het rustigquote:
Mja, dat is dan weer nét niet. Óf übervaut, óf gewoon volgens de etiquette. Ik denk dat ik voor het witte pak met paarse overhemd ga, en een gouden stropdas met lila schoenen ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
uh, je bent geen ouwe zak, dus niet voor smoking met wit bloesje eronder. Doe anders smoking met opvallend bloesje eronder
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Mja, dat is dan weer nét niet. Óf übervaut, óf gewoon volgens de etiquette. Ik denk dat ik voor het witte pak met paarse overhemd ga, en een gouden stropdas met lila schoenen ofzo.
vraag ik me afquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]moet jij weten
doe dat paarse overhemd (dat woord zocht ik strax
) onder je smoking, das best te doen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |