jij bent 100% mod hier. ik 50quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan zeg ik er wel wat van, in feite ben ik René zijn meester.
Nou eh, ja. Ik moest fluiten bij Basketbaltoernooi voor bruggers, ze waren het soms niet met me eensquote:
klinkt leuk, behalve die regen danquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nou eh, ja. Ik moest fluiten bij Basketbaltoernooi voor bruggers, ze waren het soms niet met me eens![]()
! Maargoed, dat was tot 11 uur, daarna had ik eigenlijk nog 2 uur les, maar dat viel uit
.
Daarna moest ik nog 10 km door de regen.
Jaa, dat was minderquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:31 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
klinkt leuk, behalve die regen dan![]()
Hooiquote:
Haha! mooi toch!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:36 schreef Suuz_ het volgende:
ik had mijn hond opgegeven voor "huisdier van het jaar verkiezing" dat wordt uitgezonden op sbs6
was eigenlijk meer een dolletje...en nu belde ze vanmorgen dat ze m'n hond zo gaaf vinden en ze hem in de uitzending willen![]()
ja weet niet, die opnames zijn 5 maart en dat is live...wat betekend dat ik met mijn hoofd op tv kom en dat zie ik toch niet echt zittenquote:
Leuk!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:36 schreef Suuz_ het volgende:
ik had mijn hond opgegeven voor "huisdier van het jaar verkiezing" dat wordt uitgezonden op sbs6
was eigenlijk meer een dolletje...en nu belde ze vanmorgen dat ze m'n hond zo gaaf vinden en ze hem in de uitzending willen![]()
doen vissers dat tegenwoordig nog?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:36 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ben er ook weer.
Fiets ik net terug door de regen van mijn werk, zie ik een visser vissen.
Gewoon zeggen van : "kom ook eens langs Pub op Fok!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:39 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja weet niet, die opnames zijn 5 maart en dat is live...wat betekend dat ik met mijn hoofd op tv kom en dat zie ik toch niet echt zitten![]()
haha dat zou een stunt zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gewoon zeggen van : "kom ook eens langs Pub op Fok!
Huis dier van het jaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:36 schreef Suuz_ het volgende:
het was ook maar een geintje eigenlijk...en mijn huisdier ís nog niet eens een jaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:46 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Huis dier van het jaar
SBS6
Ik krijg het om de 4 weken, dus dat verschilt bij mij altijd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:50 schreef Suuz_ het volgende:
waarom krijg ik mijn loon altijd pas aan het einde van de maand
Ligt aan de datum dat je bent ingeschreven bij de belastingdienst, of de 15e, of de 30e.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:50 schreef Suuz_ het volgende:
waarom krijg ik mijn loon altijd pas aan het einde van de maand
Kan me ma niet bereiken dat ze ff op internet moet kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:49 schreef Twisted_Logic het volgende:
Woei, ik heb mijn loon binnen.
Jij dus waarschijnlijk ook René!
nee is bij mij nog altijd aan het einde van de maand geweest, ligt aan de werkgeverquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ligt aan de datum dat je bent ingeschreven bij de belastingdienst, of de 15e, of de 30e.
Jup, en ik moet er straks weer door heenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:02 schreef -Marlii- het volgende:
Wat een ontzettend kut weer buiten zeg
ik gelukkig niet meer. Moet vanavond alleen nog wel naar school om te helpen met de open dagquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Jup, en ik moet er straks weer door heen.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan zeg ik er wel wat van, in feite ben ik René zijn meester.
Ahzo, is ook mogelijk inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:02 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
nee is bij mij nog altijd aan het einde van de maand geweest, ligt aan de werkgever
Hier schijnt de zonquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:02 schreef -Marlii- het volgende:
Wat een ontzettend kut weer buiten zeg
quote:
De rolluiken in het ICT lokaal zijn redelijk wit.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:10 schreef Casparovvv het volgende:
Hier is het nu ook stralend blauw.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
De rolluiken in het ICT lokaal zijn redelijk wit.
maar je zei niksquote:
regen: hier ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:36 schreef VASND het volgende:
2 tussenuren tot mn TF uur, eruit gezet bij gym omdat ik mn kleren (alweer) niet bij me had en hier regent het al de hele dag
een schoolfeest van een school in Hillegersberg. Vol met aanstaande corpsballetjes en rijkeluiskindjes.quote:
uh, je bent geen ouwe zak, dus niet voor smoking met wit bloesje eronder. Doe anders smoking met opvallend bloesje eronderquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:38 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
een schoolfeest van een school in Hillegersberg
maar je ZEI niksquote:
dus was het rustigquote:
Mja, dat is dan weer nét niet. Óf übervaut, óf gewoon volgens de etiquette. Ik denk dat ik voor het witte pak met paarse overhemd ga, en een gouden stropdas met lila schoenen ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
uh, je bent geen ouwe zak, dus niet voor smoking met wit bloesje eronder. Doe anders smoking met opvallend bloesje eronder
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Mja, dat is dan weer nét niet. Óf übervaut, óf gewoon volgens de etiquette. Ik denk dat ik voor het witte pak met paarse overhemd ga, en een gouden stropdas met lila schoenen ofzo.
vraag ik me afquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]moet jij weten
doe dat paarse overhemd (dat woord zocht ik strax
) onder je smoking, das best te doen hoor!
ga meteen als koningquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
vraag ik me afMaar, er wordt ook een king en een queen gekozen
FOTOOO!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:48 schreef B_BOY het volgende:
of je gaat in jurk, dat heb ik afgelopen keer gedaan.
smoking is strikje manquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:50 schreef VASND het volgende:
en vergeet je strikje/stropdas niet
Ik heb een smoking, 2 pakken en dat witte kostuum, draag het in de zomerwel eens op een strandfeest.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:48 schreef B_BOY het volgende:
gewoon in smoking gaan. doe ik altijd (je eigen smoking als je die niet 1 hebt kopen, zonder ben je een pussy)
of je gaat in jurk, dat heb ik afgelopen keer gedaan.
Alles goed?quote:
IJshockeyquote:
ja hoor, op het weer na, de open dag waar ik vanavond verplicht moet helpen en de toets schrijfvaardigheid Engels morgen gaat het best goedquote:
Het weer is echt klote jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja hoor, op het weer na, de open dag waar ik vanavond verplicht moet helpen en de toets schrijfvaardigheid Engels morgen gaat het best goed
Ja, alleen die schooldagen zijn zo vermoeiend omdat ik om 7:15 al in de bus zitquote:
heeeerlijk, en dan komen die ouders vanavond ook nog es meequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het weer is echt klote jaKutregen
![]()
Gezellig, een open dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |