thnxquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:09 schreef pea4fun het volgende:
Ik kom ff zeggen dat ik die foto van djengizz uit het vorige topic echt een hele mooie vind
nee die is zeer stijlvol . is het rozen of tulpen blaadjes ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:35 schreef pea4fun het volgende:
En omdat het valentijnsdag ik heb ik een toepasselijke abstracte foto gemaakt
ja de letters overheersen misschien een tikkeltje![]()
Mijn dochter had tulpen gekregenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
nee die is zeer stijlvol . is het rozen of tulpen blaadjes ?
Laat zien joh!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:13 schreef Schanulleke het volgende:
Hey, zoiets had ik net met Hyacinten geprobeerd
Mooie uitvoering Pea!
(druip ik wel af naar het macro hoekje)
hey psssst...gooi er gewoon een lijstje omheen heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:16 schreef Schanulleke het volgende:
Welnee, was toch niet tevreden over de uitvoering.
Dat is het nou juist...je moet niks verzinnen, je moet het zíen...en ik zie het niet meestal.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:23 schreef -Marjo- het volgende:
Ik vind het zo lastig om iets te verzinnen...
Dat heb ik dus ook. Of ik kijk niet goed, dat kan natuurlijk ook...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is het nou juist...je moet niks verzinnen, je moet het zíen...en ik zie het niet meestal.
Tja...als je iets moois ziet moet je je afvragen wat je nou precies mooi vind aan datgene...en dan zover inzoomen dat je alleen dát maar op de foto krijgt. Maar ik zie het echt niet...ik ben meer van de totaalplaatjes. Vandaar dat ik met lousy bloemen aankom.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:36 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Of ik kijk niet goed, dat kan natuurlijk ook...
Hij is fraai peaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:35 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
Ja dat is wat mijn man ook zegtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is fraai peaLetters zouden iets minder mogen, maar verder is-ie best fraai
Afdrukken en aan de muur
Aan de nieuwe muur dan hequote:Op woensdag 15 februari 2006 00:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja dat is wat mijn man ook zegtaan de muur...lol... Misschien probeer ik morgen ff andere letters.
* djengizz ziet er een heerlijk abstract onderwerp in: de heatsinkquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:52 schreef Orealo het volgende:
Net gemaakt, volgens mij past ie wel een beetje in het onderwerp van deze maand..
Wat vinden jullie?
Zekers....zorg voor een mooi / interessant lijnenspelquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:37 schreef Esto het volgende:
Als het goed is ga ik volgende week even naar R'dam, je kan toch ook abstracte foto's van gebouwen maken?
Dan zou dit dus ook een goede kunnen zijn??quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zekers....zorg voor een mooi / interessant lijnenspel
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dan zou dit dus ook een goede kunnen zijn??
[afbeelding]
Was meer als voorbeeld. Foto is al een oudje van de Amsterdan meet in november.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maar ik denk dat je het beste die lucht ff weg kan croppen dan
waarom zou je dat doen? kun je me dat uitleggen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maar ik denk dat je het beste die lucht ff weg kan croppen dan
Omdat ik dat grote witte vlak niet fraai vindquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen? kun je me dat uitleggen?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zekers....zorg voor een mooi / interessant lijnenspel
Ik vind het eerlijk gezegd niet heel erg abstract; daarvoor mag je het iets onherkenbaarder (en dus ws iets dichterbij) nemen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:52 schreef Orealo het volgende:
[afbeelding]
Net gemaakt, volgens mij past ie wel een beetje in het onderwerp van deze maand..
Wat vinden jullie?
Ik vind 'm erg roze en verder eigenlijk niet zo boeiend. Een paar vage lijnen, niet spannend.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:35 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
de gebouwen hebben abstracte elementen, misschien daar op concentreren, de mondriaanse ramen misschien, de lijnen etc.quote:
de voorwerpen zijn abstract, idd iets verder opkruipen als dat kanquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:42 schreef Phoenixx het volgende:
[afbeelding]
Abstract genoeg, of is de omgeving iets te natuurlijk?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:01 schreef oYo het volgende:
Wat probeersels...
Is dit wat? Wat is abstract en wat is niet abstract?
Ik hoor graag jullie input en tips.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:38 schreef lotje11 het volgende:
Niemand meer commentaar dan: 'een beetje vaag plaatje' op mijn foto? Daar kan ik namelijk niet echt iets mee k-man........
Ik zou het ws geen punten geven Lotjequote:Op zondag 12 februari 2006 20:30 schreef lotje11 het volgende:
Nog een (ingescande) raad je plaatje
[afbeelding]
Is het wat?
Ik denk dat ie toch iets te onduidelijk is. Je ziet er eigenlijk niets in wat iets zou kunnen zijn, als het ware. Misschien toch iets meer scherpte er in brengen, maar daarbij wel zorgen dat het niet een erg herkenbaar iets wordt (wat het ook moge zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:38 schreef lotje11 het volgende:
Niemand meer commentaar dan: 'een beetje vaag plaatje' op mijn foto? Daar kan ik namelijk niet echt iets mee k-man........
Ik vind bij deze foto het vooral een prestatie van de kunstenaar die die objecten heeft gemaakt dat het er abstract uitziet. De fotograaf heeft hier imho niks bijzonders gezien en vastgelegd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:42 schreef Phoenixx het volgende:
[afbeelding]
Gewoon een foto van een abstract kunstwerk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:42 schreef Phoenixx het volgende:
[afbeelding]
In de opdrachtomschrijving staat dat er miniem gebruik mag gemaakt worden van enkele filters. Dit lijkt mij aardig creatief filterwerk zoals glowing edges enzo...quote:
Hmmm. Ik weet het natuurlijk niet zeker maar ik vind de belletjes er wel erg natuurlijk uitzien voor bv. 'Glowing Edges'. Lijkt mij eerder een ingeflitste Spa fles voor een TV ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:38 schreef oYo het volgende:
In de opdrachtomschrijving staat dat er miniem gebruik mag gemaakt worden van enkele filters. Dit lijkt mij aardig creatief filterwerk zoals glowing edges enzo...
Spafles met een felle lamp erachter inderdaadquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:48 schreef djengizz het volgende:
[..]
Hmmm. Ik weet het natuurlijk niet zeker maar ik vind de belletjes er wel erg natuurlijk uitzien voor bv. 'Glowing Edges'. Lijkt mij eerder een ingeflitste Spa fles voor een TV ofzo.
Bedankt!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:45 schreef Puckzzz het volgende:
@Jellee: Ik vind 3 veruit de beste!! Heel mooi en ook heel symmetrisch, bijna perfect symmetrisch maar op een paar pixels na, net nietHeel mooi hoe aan elke kant de reflectie hetzelfde is, het zijn ramen en soms zetten ze daar dan net een plant ofzo neer, maar dat is hier niet het geval. Goeie foto!
Mooi, is zeker wel abstract! deze zou ook zo bij 'herhaling' fotowedstrijd gekunnen hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:48 schreef Kbot2000 het volgende:
Valt dit in de categorie abstract?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:07 schreef Ymke het volgende:
Ik hoop dat ik me binnenkort beter voel en nog wat nieuwe dingen kan schieten , intussen heeft mijn zoontje de camera ingepikt en is druk bezig met de wedstrijd![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:12 schreef Ymke het volgende:
Hij heeft ook een foto van mijn buik genomen die vol zit met blauwe plekken van de heparinespuiten , maar ik denk niet dat ik het goed vind dat hij dat instuurd
Ik denk dat die van de buik van je moeder beter gelukt isquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef Xboxer het volgende:
[afbeelding]
hallo ik ben het zoontje van Ymke en ik heb deze net gemaakt is deze mooi????
Nee grapje, Het is een heel goed idee, maar de drukke kleuren op de achtergrond storen een beetje. Heb je hem al eens geprobeerd met een wit vel papier er achter? Zou ik eens doe dat is vast mooier.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:00 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik denk dat die van de buik van je moeder beter gelukt is![]()
Lijkt me wel toch. Mooi gezien.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:48 schreef Kbot2000 het volgende:
Valt dit in de categorie abstract?
[afbeelding]
Dat wisten we toch al Xboxer? Leuk dat je weer een keer meedoetquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef Xboxer het volgende:
[afbeelding]
hallo ik ben het zoontje van Ymke en ik heb deze net gemaakt is deze mooi????
ik vind hem goedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:54 schreef Esto het volgende:
Gister heb ik nog iets geprobeerd, maar hij is niet echt scherp![]()
Is het btw wel abstract, of helemaal niet? Dan weet ik een beetje waar ik op moet letten..
[afbeelding]
Woensdag maar even kijken of die gebouwen beter worden
Hij is zeker abstractquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:54 schreef Esto het volgende:
Gister heb ik nog iets geprobeerd, maar hij is niet echt scherp![]()
Is het btw wel abstract, of helemaal niet? Dan weet ik een beetje waar ik op moet letten..
[afbeelding]
Woensdag maar even kijken of die gebouwen beter worden
Nee geen lavalampquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:59 schreef oYo het volgende:
een lavalamp
eerste is beter, tmaar jammer van die streep in het midden bij beiden
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:52 schreef Anitra het volgende:
Ik vind hem heel appart Vava!
Juist doordat hij vaag is is hij mooi!
een tof probeersel, wel wat grauwig in het spectrumquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:03 schreef Mauro het volgende:
Wat vinden jullie van mijn probeersel?
[afbeelding]
Was ook de bedoeling om hem wat grauwig te laten zijn. Dat brengt volgens mij de sfeer in de foto.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:05 schreef Re het volgende:
[..]
een tof probeersel, wel wat grauwig in het spectrum
als dat de bedoeling was dan is het prima geluktquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:07 schreef Mauro het volgende:
[..]
Was ook de bedoeling om hem wat grauwig te laten zijn. Dat brengt volgens mij de sfeer in de foto.
Bij de meeste vaasjes zit die streep, komt omdat ze in een mal gegoten wordenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:07 schreef Anitra het volgende:
[..]
Nee geen lavalamp
IkeakronkelvaasjesDie streep zit in het glas van het vaasje helaas, aan de andere kant zat hij ook, dus omdraaien was geen optie
Ik mag nog ruilen en wie weet doe ik dat nog wel, ik ga ze morgen nog eens met wakkere ogen bekijken
Het is inderdaad een speeltoestel. Ik heb er bewust voor gekozen om het gras scherp te laten zijn. Ik heb er wel met het gras onscherp en het midden scherp maar die vind ik niet zo mooi als deze.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:13 schreef lostminds het volgende:
wat is het? speeltoestel? kunstwerk?
vind het eigenlijk wel jammer dat het gras scherp is, dat verklapt een beetje de orientatie
heb je er ook een waar hij in het midden scherp is?
snap wat je bedoeld maar dat gras maakt het minder abstractquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Het is inderdaad een speeltoestel. Ik heb er bewust voor gekozen om het gras scherp te laten zijn. Ik heb er wel met het gras onscherp en het midden scherp maar die vind ik niet zo mooi als deze.
Hmmm, oke, dus maar dan is dit dus te abstract, of zoiets?? En vaag plaatje tja, wat ik belangrijk vond, de beschadigingen zijn scherp,en de lijnen die het beeld bepalen ook, de rest is niet zo belangrijk. En ik ben een fotoshop no-no dus scherper maken?????quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:10 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik denk dat ie toch iets te onduidelijk is. Je ziet er eigenlijk niets in wat iets zou kunnen zijn, als het ware. Misschien toch iets meer scherpte er in brengen, maar daarbij wel zorgen dat het niet een erg herkenbaar iets wordt (wat het ook moge zijn).
Wat dat betreft denk ik dat k_man zijn opmerking eigenlijk wel een beetje de lading dekt: beetje vaag plaatje.
Ik heb er net eentje berwerkt waarvan het gras niet scherp is maar het toestel dan weer wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:23 schreef lostminds het volgende:
[..]
snap wat je bedoeld maar dat gras maakt het minder abstract
als je iets om de onder kant van het toestel zou wikkelen om het licht tegen te houden (of gewoon ff fotoshoppen) dan word het gras zo donker dat je het niet meer ziet
maar waarschijnlijk ben je net zo lui als ik en doe je dat niet![]()
je hebt gelijk die eerste is mooierquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb er net eentje berwerkt waarvan het gras niet scherp is maar het toestel dan weer wel.
[afbeelding]
Bedoelde je dan zoiets?
Zal eens kijken wat ik kan doen. Misschien een blur eroverheen gooien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:31 schreef lostminds het volgende:
[..]
je hebt gelijk die eerste is mooier
kan je niks doen om van dat gras af te komen? zie boven
da's misschien weer onnatuurlijk, de foto word steeds scherper en dan ineens weer onscherpquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zal eens kijken wat ik kan doen. Misschien een blur eroverheen gooien.
Sorry, maar dat wordt niks.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:42 schreef lostminds het volgende:
[..]
da's misschien weer onnatuurlijk, de foto word steeds scherper en dan ineens weer onscherp
misschien een klein beetje blur en een stuk donkerder maken
Voeg me ff toe op msn. Dan kun je het origineel krijgenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:00 schreef lostminds het volgende:
mag ik een photoshop poging wagen?
Dit is wel een lavalamp?quote:
De vaasjesquote:Op zondag 19 februari 2006 17:23 schreef Puckzzz het volgende:
leuker als mijn twee vaasjes?
[afbeelding]
#1 ; Leuk met die kleuren, die gaan over tot in de 'bal' ? maar.. verder niet zo speciaal..quote:Op zondag 19 februari 2006 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
Idd Robertje...heel erg mooi
Ik heb ook wat zitten spelen maar ben er niet erg tevreden over eigenlijk
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
Ik vind het een goede foto, alleen het licht onderin is een beetje heel fel.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:37 schreef Jelleee het volgende:
Oke, het onderwerp van deze foto is suf. maar ik vind hem redelijk gelukt..
Niet raad-je-plaatje, want anders kijkt iedereen die 't leest weer anders tegen de foto aan..
Meningen en tips? :/
[afbeelding]
Hm, iemand dacht dat 't een gasfornuis was..quote:Op zondag 19 februari 2006 19:45 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind het een goede foto, alleen het licht onderin is een beetje heel fel.
Maar toch mooie plaat imho.
Een lavalamp inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Dit is wel een lavalamp?
Ik vind zelf trouwens de foto's waar je echt niet herkent wat het is het best bij het thema passen
Deze foto vind ik dus ook wel goed abstract, ik weet echt niet zeker of het wel een lavalamp is, maar hij is mooi!
Nee, vind ik niet. Ik vind die vaasjes echt een heel stuk beter.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:23 schreef Puckzzz het volgende:
leuker als mijn twee vaasjes?
vind het gave foto maar niet abstract, maar denk dat die dan weer wel veel punten trekt, maar ik zou het niet kwalificeren als abstractquote:Op zondag 19 februari 2006 20:56 schreef Ymke het volgende:
Kan het ook voor abstract?
Groß gelijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:07 schreef Ymke het volgende:
Deze had ik ook nog , maar de eerste vind ik toch leuker
[afbeelding]
mja, ook niet abstract, een hoofd met wat haar, wel erg mooie fotoquote:Op zondag 19 februari 2006 21:07 schreef Ymke het volgende:
Deze had ik ook nog , maar de eerste vind ik toch leuker
[afbeelding]
Bij het meeste geld dan denk ik, dat als iemand die foto ziet.. dat hij niet (meteen) weet wat het is.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:22 schreef Ymke het volgende:
Ik weet het niet meer hoor, Ik vind ze beide wel abstract
Maar dan krijg je weer , wat is wel en wat niet abstract. Ik weet echt geen sluitende defenitie
*stil is...quote:
ik vind het een mooie foto. Maar ik vind het water een beetje raar. Teveel USM ofzo?quote:
Ontzettend leuk ook dat je zoon daar aan meewerkt!quote:Op maandag 20 februari 2006 12:58 schreef Ymke het volgende:
De foto was niet zo moeilijk te maken hoor , gewoon in de badkamer , zoon onder de douche , heel veel water in zn mond en uitspugen maar , dan een stuk of honderd fotos maken , en deze kwam als beste eruit .
Het was iig erg lachen om te doen
Wat mij betreft wel hoor hij is alleen een beetje drukquote:
Ik vind deze foto niet slecht hoor, maar je hebt van die geweldige mooie foto´s gemaakt met water en kleuren en weet ik het wat er op staat... Die zijn geweldig abstract en ontzettend mooi, waarom stuur je die niet in?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:02 schreef luap het volgende:
Hier een eerste probeersel van mij:
[afbeelding]
Ik ben nog niet tevreden over het abstractheidsgehalte.
Als je hier nou eens veel meer contrast in gooit? Ik denk dat ie dan net ietsje levendiger wordtquote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef Kbot2000 het volgende:
Ik laat mijn huidige inschrijving vervangen voor deze:
[afbeelding]
Lijkt me iets abstracter..
ik zou ze dan nog verder croppen eigenlijk zodat er minder verstoring is van de omgevingquote:
het is een schilderijenwand van ijs, met een blauw licht erachter.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:02 schreef luap het volgende:
Ynske, lijkt mij wel abstractAlleen wel zals Ymke al aangeeft een beetje druk. De achtergrond zou misschien wel wat rustiger kunnen (dat lichtblauwe). Wat ìs het eigenlijk?
Hier een eerste probeersel van mij:
[afbeelding]
Ik ben nog niet tevreden over het abstractheidsgehalte.
who is afraid of red yellow and bluequote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:03 schreef Puckzzz het volgende:
dit zal wel niet mogen:
[afbeelding]
gemaakt van deze:
[afbeelding]
vanaf zondag 26 februari 23:00 uur mag je stemmen in een speciaal door SubH geopend stem topic (of de volgende dag, of 2 dagen erna, of altijd maar ff afwachtenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:14 schreef Bramvo het volgende:
Eh, wie kan mij vertellen hoe ik dalijk op een foto kan stemmen?
Grtn,
Bramvo
relatieve omgeving, herkenbare omgeving... whatever...quote:
Aan het eind van de maand komt er een speciaal stemtopic. Door daarin jouw top 5 te posten, met 1 t/m 5 punten, breng je je stem uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:14 schreef Bramvo het volgende:
Eh, wie kan mij vertellen hoe ik dalijk op een foto kan stemmen?
Grtn,
Bramvo
Ok, kan je daaraan herinnerd worden of moet ik gewoon goed in de gaten houden?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Aan het eind van de maand komt er een speciaal stemtopic. Door daarin jouw top 5 te posten, met 1 t/m 5 punten, breng je je stem uit.
beetje klooien met saturation, channel mixer en curves kom je al veel verder, het is abstract dus mag je wel wat overdrijvenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:50 schreef stil het volgende:
[..]
Ik krijg de kleuren helaas niet beter![]()
Er gaan al een tijdje ideeën in die richting, maar dat is tot op heden niet gebeurd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:03 schreef Bramvo het volgende:
[..]
Ok, kan je daaraan herinnerd worden of moet ik gewoon goed in de gaten houden?
Bedankt,
Bram.
dat werd niet mooi, die lijnen is een bevroren spinnenweb, en ik kreeg er een lelijk randje omheenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:19 schreef Schanulleke het volgende:
Je zou ook kunnen overwegen om elk van de drie vlakken een eigen primaire kleur te geven Puckzzz, dat zou volgens mij wel mogen. Al wordt het dan wel nog Mondriaanser.
Das eigenlijk wel het beste jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ken het, daarom heb ik ervoor gekozen om de foto in te sturen die ikzelf het mooist vind en me niets van de 'commentaren' aan te trekken
dat kom tomdat je ze nog even in het juiste perspectief moet trekken in photoshopquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:53 schreef Esto het volgende:
Gebouwen fotograferen is niet aan mij mij besteedZe staan er altijd scheef op!
#1:
[afbeelding]
#2:
[afbeelding]
En een eerder gemaakte foto nog even opnieuw gedaan, na het commentaar van o.a. Elefes
#3:
[afbeelding]
ik krijg em niet scherp![]()
niet perfect, maar het is wel mogelijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:05 schreef Esto het volgende:
Heb ik geprobeerd maar dat lukt niet echt
M´n oude schoolquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:13 schreef Esto het volgende:Ik zat bij de verkeerde transform dinges
Hij staat nu wat rechter, maar zo mooi als jouw bewerking issie nog niet![]()
[afbeelding]
Ligt het aan mij of istie erg grauw, en een beetje onscherp? En het is slagroom met cacaopoeder, tochquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[afbeelding]
is het wat![]()
en anitra je moet zelf weten ik geef alleen mijn voorkeur![]()
Wat danquote:
Je hebt toch een heel behoorlijke foto ingeleverd hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 20:31 schreef thomas26 het volgende:
Abstract vond ik een moeilijk onderwerp. Maar er zijn toch zeer sterke foto's ingezonden.
Het zal weer spannend worden.
Krijg ik 5 punten van je?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Je hebt toch een heel behoorlijke foto ingeleverd hoor![]()
Ligt er aan , wat biedt je?quote:
Eeuwige dankquote:
daar kan ik niet van etenquote:
Ja heb ik gedaan, bedankt voor de reminderquote:Op zondag 26 februari 2006 21:12 schreef Ymke het volgende:
[..]
daar kan ik niet van eten![]()
Orealo , stuur je hem wel even op naar subhuman voor 23,oo uur?
beterschap!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Subhuman het volgende:
Inderdaad! Fotowedstrijd februari 2006 [stemtopic]
Dank je wel.quote:
edit: niks gezegdquote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Inderdaad! Fotowedstrijd februari 2006 [stemtopic]
Nu heb je een excuus toch?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:15 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het onderwerp was abstract en niet portret hè?Dat vergeet ik echt elke keer aan te passen!
Gaaf!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor de nieuwsgierigen, mijn foto is een extreme macro + strategisch geplaatste zaklamp van een CD die 5 seconden in de magnetron heeft gelegen
Zijn die dingen toch nog ergens goed voor
[afbeelding]
Dit plaatje is gemaakt met een flatbed scanner, b.t.w.
Don't try this at home, of je moet een smerig ruikende magnetron leuk vinden
Wist je dat een cd in de magnetron dit effect oplevert? Zo ja hoe?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor de nieuwsgierigen, mijn foto is een extreme macro + strategisch geplaatste zaklamp van een CD die 5 seconden in de magnetron heeft gelegen
Zijn die dingen toch nog ergens goed voor
Niets in de natuur is uniek.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:32 schreef djengizz het volgende:
Mooi gelukt. Ik vroeg me al af hoe die gemaakt was. De structuur deed mij denken aan mos onder water.
Ooit een keer op internet gezien (1998 ofzo). Toen zelf uitgeprobeerd. Zo vernietig ik mijn oude zelfgemaakte CD's. Ik zag het laatst ook nog op mythbusters, dus ik dacht dat het algemeen bekend was...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:44 schreef k_man het volgende:
Wist je dat een cd in de magnetron dit effect oplevert? Zo ja hoe?
Is er dan geen risico dat je magnetron ontploft of kapot gaat?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Niets in de natuur is uniek.
zie de mos-agaat, die ook iets "planterigs" heeft:
[afbeelding]
[..]
Ooit een keer op internet gezien (1998 ofzo). Toen zelf uitgeprobeerd. Zo vernietig ik mijn oude zelfgemaakte CD's. Ik zag het laatst ook nog op mythbusters, dus ik dacht dat het algemeen bekend was...
Nope.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:42 schreef Jelleee het volgende:
Is er dan geen risico dat je magnetron ontploft of kapot gaat?
Goed werk. Je hebt een mooie foto gemaakt bij abstract vind ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:27 schreef Xboxer het volgende:
ik heb gestemt en ik doe in maart ook mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelijk de winnaar zien vind ik niks.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:39 schreef Schanulleke het volgende:
Ik hou eigenlijk niet van zeuren, maar een lijstje van laag naar hoog gerangschikt vind ik niks.
Thnx allemaal voor jullie stemmen!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef RonaldV het volgende:
Jullie drieën mogen Sub voorzien van de nieuwe ideeën voor de komende maand!
Gefeliciteerd!
Doe ik vanavond ff.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:40 schreef RonaldV het volgende:
De top 3 mag 2 onderwerpen sturen aan [afbeelding]. Bij elkaar zijn dat dus maximaal 6 onderwerpen, en daarover zal worden gestemd door iedereen.
regelnummeringquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:34 schreef Jelleee het volgende:
Gefeliciteerd!ik ben 29'ste volgens Offy, en volgens RonaldV 7é
Nja, onderwerpen here we come.![]()
![]()
Paaseiland lijkt me een leuk onderwerp.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Aan de rest: post eens wat leuke onderwerpjes die jullie zouden willen hebben, dan kies ik er misschien wat leuks uit
Tis pas over 40 dagen pasenquote:
voorspelbaar zijn we iig niet ergquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef Offy het volgende:
Winnaars gefeliciteerd!
Ik kan het weer niet laten:
[afbeelding]
Eeerst alleen maar klagen en klagen, nu kan ze het niet latenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef Offy het volgende:
Winnaars gefeliciteerd!
Ik kan het weer niet laten:
[afbeelding]
En portretten liep lekkerder achter de mooiste van 2005 aan, wat de nodige aandacht voor FOT had gegenereerd. Frontpage helpt degelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar blijkbaar zijn portretten populairder dan abstacten....
Volg jij de SC niet of zo?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:01 schreef k_man het volgende:
Nog geen nieuwe onderwerpen om uit te kiezen?
Kiezen we daar toch uit?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:44 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb nog maar van twee van de drie mensen hun onderwerpen ontvangen.
thema foto's is slowchatquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:37 schreef k_man het volgende:
Huh?Dit is het wedstrijd-slowchattopic toch?
Wegens gebrek aan belangstelling wordt de wedstrijd opgehevenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:44 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb nog maar van twee van de drie mensen hun onderwerpen ontvangen.
Je hebt invloedquote:
Ik fotografeer voor de zekerheid mijn pa op een hoop zand midden in de sloot, mocht het die worden. Dan Pea4fun lief aankijken of ze met het kloontool wil speulenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef prupke het volgende:
paaseiland hmm
ik zei net al tegen RonaldV : paaseiland in de zin van bak zand met de paashaas en eieren erop?
Out of the box thinking can save youquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:21 schreef Jelleee het volgende:
Geen flauw idee wat je bij Paaseiland zou moeten uitvoeren, voor mensen met archief heel leuk enzo..
Maar verder.. wtf? x)
een halve chocolade ei in een bak water, met een inimini-paraplu er in gestoken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Out of the box thinking can save you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |