niet perfect, maar het is wel mogelijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:05 schreef Esto het volgende:
Heb ik geprobeerd maar dat lukt niet echt
M´n oude schoolquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:13 schreef Esto het volgende:Ik zat bij de verkeerde transform dinges
Hij staat nu wat rechter, maar zo mooi als jouw bewerking issie nog niet![]()
[afbeelding]
Ligt het aan mij of istie erg grauw, en een beetje onscherp? En het is slagroom met cacaopoeder, tochquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[afbeelding]
is het wat![]()
en anitra je moet zelf weten ik geef alleen mijn voorkeur![]()
Wat danquote:
Je hebt toch een heel behoorlijke foto ingeleverd hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 20:31 schreef thomas26 het volgende:
Abstract vond ik een moeilijk onderwerp. Maar er zijn toch zeer sterke foto's ingezonden.
Het zal weer spannend worden.
Krijg ik 5 punten van je?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Je hebt toch een heel behoorlijke foto ingeleverd hoor![]()
Ligt er aan , wat biedt je?quote:
Eeuwige dankquote:
daar kan ik niet van etenquote:
Ja heb ik gedaan, bedankt voor de reminderquote:Op zondag 26 februari 2006 21:12 schreef Ymke het volgende:
[..]
daar kan ik niet van eten![]()
Orealo , stuur je hem wel even op naar subhuman voor 23,oo uur?
beterschap!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Subhuman het volgende:
Inderdaad! Fotowedstrijd februari 2006 [stemtopic]
Dank je wel.quote:
edit: niks gezegdquote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Inderdaad! Fotowedstrijd februari 2006 [stemtopic]
Nu heb je een excuus toch?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:15 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het onderwerp was abstract en niet portret hè?Dat vergeet ik echt elke keer aan te passen!
Gaaf!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor de nieuwsgierigen, mijn foto is een extreme macro + strategisch geplaatste zaklamp van een CD die 5 seconden in de magnetron heeft gelegen
Zijn die dingen toch nog ergens goed voor
[afbeelding]
Dit plaatje is gemaakt met een flatbed scanner, b.t.w.
Don't try this at home, of je moet een smerig ruikende magnetron leuk vinden
Wist je dat een cd in de magnetron dit effect oplevert? Zo ja hoe?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor de nieuwsgierigen, mijn foto is een extreme macro + strategisch geplaatste zaklamp van een CD die 5 seconden in de magnetron heeft gelegen
Zijn die dingen toch nog ergens goed voor
Niets in de natuur is uniek.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:32 schreef djengizz het volgende:
Mooi gelukt. Ik vroeg me al af hoe die gemaakt was. De structuur deed mij denken aan mos onder water.
Ooit een keer op internet gezien (1998 ofzo). Toen zelf uitgeprobeerd. Zo vernietig ik mijn oude zelfgemaakte CD's. Ik zag het laatst ook nog op mythbusters, dus ik dacht dat het algemeen bekend was...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:44 schreef k_man het volgende:
Wist je dat een cd in de magnetron dit effect oplevert? Zo ja hoe?
Is er dan geen risico dat je magnetron ontploft of kapot gaat?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Niets in de natuur is uniek.
zie de mos-agaat, die ook iets "planterigs" heeft:
[afbeelding]
[..]
Ooit een keer op internet gezien (1998 ofzo). Toen zelf uitgeprobeerd. Zo vernietig ik mijn oude zelfgemaakte CD's. Ik zag het laatst ook nog op mythbusters, dus ik dacht dat het algemeen bekend was...
Nope.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:42 schreef Jelleee het volgende:
Is er dan geen risico dat je magnetron ontploft of kapot gaat?
Goed werk. Je hebt een mooie foto gemaakt bij abstract vind ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:27 schreef Xboxer het volgende:
ik heb gestemt en ik doe in maart ook mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelijk de winnaar zien vind ik niks.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:39 schreef Schanulleke het volgende:
Ik hou eigenlijk niet van zeuren, maar een lijstje van laag naar hoog gerangschikt vind ik niks.
Thnx allemaal voor jullie stemmen!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef RonaldV het volgende:
Jullie drieën mogen Sub voorzien van de nieuwe ideeën voor de komende maand!
Gefeliciteerd!
Doe ik vanavond ff.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:40 schreef RonaldV het volgende:
De top 3 mag 2 onderwerpen sturen aan [afbeelding]. Bij elkaar zijn dat dus maximaal 6 onderwerpen, en daarover zal worden gestemd door iedereen.
regelnummeringquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:34 schreef Jelleee het volgende:
Gefeliciteerd!ik ben 29'ste volgens Offy, en volgens RonaldV 7é
Nja, onderwerpen here we come.![]()
![]()
Paaseiland lijkt me een leuk onderwerp.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Aan de rest: post eens wat leuke onderwerpjes die jullie zouden willen hebben, dan kies ik er misschien wat leuks uit
Tis pas over 40 dagen pasenquote:
voorspelbaar zijn we iig niet ergquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef Offy het volgende:
Winnaars gefeliciteerd!
Ik kan het weer niet laten:
[afbeelding]
Eeerst alleen maar klagen en klagen, nu kan ze het niet latenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef Offy het volgende:
Winnaars gefeliciteerd!
Ik kan het weer niet laten:
[afbeelding]
En portretten liep lekkerder achter de mooiste van 2005 aan, wat de nodige aandacht voor FOT had gegenereerd. Frontpage helpt degelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar blijkbaar zijn portretten populairder dan abstacten....
Volg jij de SC niet of zo?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:01 schreef k_man het volgende:
Nog geen nieuwe onderwerpen om uit te kiezen?
Kiezen we daar toch uit?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:44 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb nog maar van twee van de drie mensen hun onderwerpen ontvangen.
thema foto's is slowchatquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:37 schreef k_man het volgende:
Huh?Dit is het wedstrijd-slowchattopic toch?
Wegens gebrek aan belangstelling wordt de wedstrijd opgehevenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:44 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb nog maar van twee van de drie mensen hun onderwerpen ontvangen.
Je hebt invloedquote:
Ik fotografeer voor de zekerheid mijn pa op een hoop zand midden in de sloot, mocht het die worden. Dan Pea4fun lief aankijken of ze met het kloontool wil speulenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef prupke het volgende:
paaseiland hmm
ik zei net al tegen RonaldV : paaseiland in de zin van bak zand met de paashaas en eieren erop?
Out of the box thinking can save youquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:21 schreef Jelleee het volgende:
Geen flauw idee wat je bij Paaseiland zou moeten uitvoeren, voor mensen met archief heel leuk enzo..
Maar verder.. wtf? x)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |