Gelijk de winnaar zien vind ik niks.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:39 schreef Schanulleke het volgende:
Ik hou eigenlijk niet van zeuren, maar een lijstje van laag naar hoog gerangschikt vind ik niks.
Thnx allemaal voor jullie stemmen!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef RonaldV het volgende:
Jullie drieën mogen Sub voorzien van de nieuwe ideeën voor de komende maand!
Gefeliciteerd!
Doe ik vanavond ff.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:40 schreef RonaldV het volgende:
De top 3 mag 2 onderwerpen sturen aan [afbeelding]. Bij elkaar zijn dat dus maximaal 6 onderwerpen, en daarover zal worden gestemd door iedereen.
regelnummeringquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:34 schreef Jelleee het volgende:
Gefeliciteerd!ik ben 29'ste volgens Offy, en volgens RonaldV 7é
Nja, onderwerpen here we come.![]()
![]()
Paaseiland lijkt me een leuk onderwerp.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Aan de rest: post eens wat leuke onderwerpjes die jullie zouden willen hebben, dan kies ik er misschien wat leuks uit
Tis pas over 40 dagen pasenquote:
voorspelbaar zijn we iig niet ergquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef Offy het volgende:
Winnaars gefeliciteerd!
Ik kan het weer niet laten:
[afbeelding]
Eeerst alleen maar klagen en klagen, nu kan ze het niet latenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef Offy het volgende:
Winnaars gefeliciteerd!
Ik kan het weer niet laten:
[afbeelding]
En portretten liep lekkerder achter de mooiste van 2005 aan, wat de nodige aandacht voor FOT had gegenereerd. Frontpage helpt degelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar blijkbaar zijn portretten populairder dan abstacten....
Volg jij de SC niet of zo?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:01 schreef k_man het volgende:
Nog geen nieuwe onderwerpen om uit te kiezen?
Kiezen we daar toch uit?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:44 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb nog maar van twee van de drie mensen hun onderwerpen ontvangen.
thema foto's is slowchatquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:37 schreef k_man het volgende:
Huh?Dit is het wedstrijd-slowchattopic toch?
Wegens gebrek aan belangstelling wordt de wedstrijd opgehevenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:44 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb nog maar van twee van de drie mensen hun onderwerpen ontvangen.
Je hebt invloedquote:
Ik fotografeer voor de zekerheid mijn pa op een hoop zand midden in de sloot, mocht het die worden. Dan Pea4fun lief aankijken of ze met het kloontool wil speulenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef prupke het volgende:
paaseiland hmm
ik zei net al tegen RonaldV : paaseiland in de zin van bak zand met de paashaas en eieren erop?
Out of the box thinking can save youquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:21 schreef Jelleee het volgende:
Geen flauw idee wat je bij Paaseiland zou moeten uitvoeren, voor mensen met archief heel leuk enzo..
Maar verder.. wtf? x)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |