snap wat je bedoeld maar dat gras maakt het minder abstractquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Het is inderdaad een speeltoestel. Ik heb er bewust voor gekozen om het gras scherp te laten zijn. Ik heb er wel met het gras onscherp en het midden scherp maar die vind ik niet zo mooi als deze.
Hmmm, oke, dus maar dan is dit dus te abstract, of zoiets?? En vaag plaatje tja, wat ik belangrijk vond, de beschadigingen zijn scherp,en de lijnen die het beeld bepalen ook, de rest is niet zo belangrijk. En ik ben een fotoshop no-no dus scherper maken?????quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:10 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik denk dat ie toch iets te onduidelijk is. Je ziet er eigenlijk niets in wat iets zou kunnen zijn, als het ware. Misschien toch iets meer scherpte er in brengen, maar daarbij wel zorgen dat het niet een erg herkenbaar iets wordt (wat het ook moge zijn).
Wat dat betreft denk ik dat k_man zijn opmerking eigenlijk wel een beetje de lading dekt: beetje vaag plaatje.
Ik heb er net eentje berwerkt waarvan het gras niet scherp is maar het toestel dan weer wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:23 schreef lostminds het volgende:
[..]
snap wat je bedoeld maar dat gras maakt het minder abstract
als je iets om de onder kant van het toestel zou wikkelen om het licht tegen te houden (of gewoon ff fotoshoppen) dan word het gras zo donker dat je het niet meer ziet
maar waarschijnlijk ben je net zo lui als ik en doe je dat niet![]()
je hebt gelijk die eerste is mooierquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb er net eentje berwerkt waarvan het gras niet scherp is maar het toestel dan weer wel.
[afbeelding]
Bedoelde je dan zoiets?
Zal eens kijken wat ik kan doen. Misschien een blur eroverheen gooien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:31 schreef lostminds het volgende:
[..]
je hebt gelijk die eerste is mooier
kan je niks doen om van dat gras af te komen? zie boven
da's misschien weer onnatuurlijk, de foto word steeds scherper en dan ineens weer onscherpquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zal eens kijken wat ik kan doen. Misschien een blur eroverheen gooien.
Sorry, maar dat wordt niks.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:42 schreef lostminds het volgende:
[..]
da's misschien weer onnatuurlijk, de foto word steeds scherper en dan ineens weer onscherp
misschien een klein beetje blur en een stuk donkerder maken
Voeg me ff toe op msn. Dan kun je het origineel krijgenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:00 schreef lostminds het volgende:
mag ik een photoshop poging wagen?
Dit is wel een lavalamp?quote:
De vaasjesquote:Op zondag 19 februari 2006 17:23 schreef Puckzzz het volgende:
leuker als mijn twee vaasjes?
[afbeelding]
#1 ; Leuk met die kleuren, die gaan over tot in de 'bal' ? maar.. verder niet zo speciaal..quote:Op zondag 19 februari 2006 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
Idd Robertje...heel erg mooi
Ik heb ook wat zitten spelen maar ben er niet erg tevreden over eigenlijk
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
Ik vind het een goede foto, alleen het licht onderin is een beetje heel fel.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:37 schreef Jelleee het volgende:
Oke, het onderwerp van deze foto is suf. maar ik vind hem redelijk gelukt..
Niet raad-je-plaatje, want anders kijkt iedereen die 't leest weer anders tegen de foto aan..
Meningen en tips? :/
[afbeelding]
Hm, iemand dacht dat 't een gasfornuis was..quote:Op zondag 19 februari 2006 19:45 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind het een goede foto, alleen het licht onderin is een beetje heel fel.
Maar toch mooie plaat imho.
Een lavalamp inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Dit is wel een lavalamp?
Ik vind zelf trouwens de foto's waar je echt niet herkent wat het is het best bij het thema passen
Deze foto vind ik dus ook wel goed abstract, ik weet echt niet zeker of het wel een lavalamp is, maar hij is mooi!
Nee, vind ik niet. Ik vind die vaasjes echt een heel stuk beter.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:23 schreef Puckzzz het volgende:
leuker als mijn twee vaasjes?
vind het gave foto maar niet abstract, maar denk dat die dan weer wel veel punten trekt, maar ik zou het niet kwalificeren als abstractquote:Op zondag 19 februari 2006 20:56 schreef Ymke het volgende:
Kan het ook voor abstract?
Groß gelijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:07 schreef Ymke het volgende:
Deze had ik ook nog , maar de eerste vind ik toch leuker
[afbeelding]
mja, ook niet abstract, een hoofd met wat haar, wel erg mooie fotoquote:Op zondag 19 februari 2006 21:07 schreef Ymke het volgende:
Deze had ik ook nog , maar de eerste vind ik toch leuker
[afbeelding]
Bij het meeste geld dan denk ik, dat als iemand die foto ziet.. dat hij niet (meteen) weet wat het is.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:22 schreef Ymke het volgende:
Ik weet het niet meer hoor, Ik vind ze beide wel abstract
Maar dan krijg je weer , wat is wel en wat niet abstract. Ik weet echt geen sluitende defenitie
*stil is...quote:
ik vind het een mooie foto. Maar ik vind het water een beetje raar. Teveel USM ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |