thnxquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:09 schreef pea4fun het volgende:
Ik kom ff zeggen dat ik die foto van djengizz uit het vorige topic echt een hele mooie vind
nee die is zeer stijlvol . is het rozen of tulpen blaadjes ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:35 schreef pea4fun het volgende:
En omdat het valentijnsdag ik heb ik een toepasselijke abstracte foto gemaakt
ja de letters overheersen misschien een tikkeltje![]()
Mijn dochter had tulpen gekregenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
nee die is zeer stijlvol . is het rozen of tulpen blaadjes ?
Laat zien joh!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:13 schreef Schanulleke het volgende:
Hey, zoiets had ik net met Hyacinten geprobeerd
Mooie uitvoering Pea!
(druip ik wel af naar het macro hoekje)
hey psssst...gooi er gewoon een lijstje omheen heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:16 schreef Schanulleke het volgende:
Welnee, was toch niet tevreden over de uitvoering.
Dat is het nou juist...je moet niks verzinnen, je moet het zíen...en ik zie het niet meestal.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:23 schreef -Marjo- het volgende:
Ik vind het zo lastig om iets te verzinnen...
Dat heb ik dus ook. Of ik kijk niet goed, dat kan natuurlijk ook...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is het nou juist...je moet niks verzinnen, je moet het zíen...en ik zie het niet meestal.
Tja...als je iets moois ziet moet je je afvragen wat je nou precies mooi vind aan datgene...en dan zover inzoomen dat je alleen dát maar op de foto krijgt. Maar ik zie het echt niet...ik ben meer van de totaalplaatjes. Vandaar dat ik met lousy bloemen aankom.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:36 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Of ik kijk niet goed, dat kan natuurlijk ook...
Hij is fraai peaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:35 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
Ja dat is wat mijn man ook zegtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is fraai peaLetters zouden iets minder mogen, maar verder is-ie best fraai
Afdrukken en aan de muur
Aan de nieuwe muur dan hequote:Op woensdag 15 februari 2006 00:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja dat is wat mijn man ook zegtaan de muur...lol... Misschien probeer ik morgen ff andere letters.
* djengizz ziet er een heerlijk abstract onderwerp in: de heatsinkquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:52 schreef Orealo het volgende:
Net gemaakt, volgens mij past ie wel een beetje in het onderwerp van deze maand..
Wat vinden jullie?
Zekers....zorg voor een mooi / interessant lijnenspelquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:37 schreef Esto het volgende:
Als het goed is ga ik volgende week even naar R'dam, je kan toch ook abstracte foto's van gebouwen maken?
Dan zou dit dus ook een goede kunnen zijn??quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zekers....zorg voor een mooi / interessant lijnenspel
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dan zou dit dus ook een goede kunnen zijn??
[afbeelding]
Was meer als voorbeeld. Foto is al een oudje van de Amsterdan meet in november.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maar ik denk dat je het beste die lucht ff weg kan croppen dan
waarom zou je dat doen? kun je me dat uitleggen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maar ik denk dat je het beste die lucht ff weg kan croppen dan
Omdat ik dat grote witte vlak niet fraai vindquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen? kun je me dat uitleggen?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zekers....zorg voor een mooi / interessant lijnenspel
Ik vind het eerlijk gezegd niet heel erg abstract; daarvoor mag je het iets onherkenbaarder (en dus ws iets dichterbij) nemen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:52 schreef Orealo het volgende:
[afbeelding]
Net gemaakt, volgens mij past ie wel een beetje in het onderwerp van deze maand..
Wat vinden jullie?
Ik vind 'm erg roze en verder eigenlijk niet zo boeiend. Een paar vage lijnen, niet spannend.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:35 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
de gebouwen hebben abstracte elementen, misschien daar op concentreren, de mondriaanse ramen misschien, de lijnen etc.quote:
de voorwerpen zijn abstract, idd iets verder opkruipen als dat kanquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:42 schreef Phoenixx het volgende:
[afbeelding]
Abstract genoeg, of is de omgeving iets te natuurlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |