Ik weet....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:52 schreef Renesite het volgende:
Ooooooooooooooooooooooooooooh slijmballetje![]()
Kleine kansquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Ik weet....
mag ik nu dan flink gaan baggere?
hehequote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:54 schreef B_BOY het volgende:
DE hallmark site ligt plat.....
server too busy...
nee aant ophalenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:54 schreef Suuz_ het volgende:
haha allemaal valentijn kaartjes aan het versturen!
Misselijkheid.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:58 schreef B_BOY het volgende:
waar heb je last van tlk?
dasniet zo mooi.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misselijkheid.
Gister wat verkeerd gegeten
Ja hoorquote:
Jaquote:
matig je moet geowon een cursus frituren volgen jij..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja een frikandel die nog niet goed was
5 uur geslapen is tog meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, ben alleen erg moe
![]()
Vanancht maar 5 uur geslapen, om 6 uur mijn bed uit en na het krantenbezorgen direct naar school toe![]()
pff vermoeiend!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, ben alleen erg moe
![]()
Vanancht maar 5 uur geslapen, om 6 uur mijn bed uit en na het krantenbezorgen direct naar school toe![]()
doe je goedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, ben alleen erg moe
![]()
Was bij bakkerij Bart.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:04 schreef B_BOY het volgende:
[..]
matig je moet geowon een cursus frituren volgen jij..
Ik heb dat doordeweeks bijna elke dag, en voor mij is het eigenlijk te weinig. Het afgelopen half jaar kon ik bijna altijd na het krantenbezorgen nog wel een paar uur in bed liggen maar met mijn nieuwe rooster gaat dat niet meer. Dat word dus eerder naar bed gaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
5 uur geslapen is tog meer dan genoeg.
oei das slecht van bakker bartquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Was bij bakkerij Bart.
Ik wist gewoon dat ik dat ding had moeten teruggeven.
he jij trouwes met je sarcasme gister avond: "En suuz is niet meer langsgeweest "quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb dat doordeweeks bijna elke dag, en voor mij is het eigenlijk te weinig. Het afgelopen half jaar kon ik bijna altijd na het krantenbezorgen nog wel een paar uur in bed liggen maar met mijn nieuwe rooster gaat dat niet meer. Dat word dus eerder naar bed gaan![]()
ik moet ook ongeveer 8 uur per nacht slapen, anders krijg ik migrainequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb dat doordeweeks bijna elke dag, en voor mij is het eigenlijk te weinig. Het afgelopen half jaar kon ik bijna altijd na het krantenbezorgen nog wel een paar uur in bed liggen maar met mijn nieuwe rooster gaat dat niet meer. Dat word dus eerder naar bed gaan![]()
ik heb hetzelfde, heb eergister heel de dag migraine gehad...echt vervelendquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik moet ook ongeveer 8 uur per nacht slapen, anders krijg ik migraine
Toen je gisterenavond weg ging zij je volgens mij dat je zo weer terug wasquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:08 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
he jij trouwes met je sarcasme gister avond: "En suuz is niet meer langsgeweest "
paar min later was ik er hoor maar toen was jij alweer weg![]()
op dit moment heb ik gelukkig niet zo veel migraine meer, maar op de basisschool en de 1e 2 jaar op de middelbare standaard maandagsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:09 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde, heb eergister heel de dag migraine gehad...echt vervelend![]()
Voortaan ga ik naar de MC !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:09 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
klacht indienen daar! kan écht niet![]()
oh oke dan heb ik niks gezegt, maar ik was er dus welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Toen je gisterenavond weg ging zij je volgens mij dat je zo weer terug was
En het was toen al weer een paar uur later
En ik heb een poging gedaan om te slapen ja, Maar het werd weer 1 uur voordat ik sliep
Bakker Bartquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Voortaan ga ik naar de MC !
whow vervelend!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:10 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
op dit moment heb ik gelukkig niet zo veel migraine meer, maar op de basisschool en de 1e 2 jaar op de middelbare standaard maandags
En nu ben je er ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:11 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oh oke dan heb ik niks gezegt, maar ik was er dus wel
ja ik begrijpquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:12 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
whow vervelend!
ik heb het vrijwel iedere maand, rond mijn "periode" als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Ik ben een blijvertjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En nu ben je er ook
Maar er komen hier wel eens nieuwe users die een uurtje meechatten en vervolgens nooit meer terugkomen![]()
zo een ben ik niet hoor!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En nu ben je er ook
Maar er komen hier wel eens nieuwe users die een uurtje meechatten en vervolgens nooit meer terugkomen![]()
Plaats eensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:09 schreef the_legend_killer het volgende:
BTW hebben jullie tubboy al gezien
ik ga in de pauze geregeld naar bakker bart om ff hawai pizzapunt te halenquote:
Toch wel ja?quote:
heerlijk!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ga in de pauze geregeld naar bakker bart om ff hawai pizzapunt te halen
Welkom als modjequote:
inderdaadquote:
maar wel als ons modje nieuwquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ben niet echt nieuw, maar toch![]()
![]()
wat zijn dat voor kaartjes? Moet ik hier ook maar es naar vragenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:18 schreef Suuz_ het volgende:
of een lekker stokbroodje met iets, mijn knipkaart is nu vol dus kan gratis bartje halen
Jij was er nog niet vandaagquote:
das best gunstig. Ga ik binnenkort aan de broodjes daar, met zoon knipkaartjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:20 schreef Suuz_ het volgende:
krijg je als je een broodje haalt, dus een gesmeerd broodje
dan krijg je 1 knipje per 1 broodje, kunnen er 10 op en als die vol is krijg je een gratis bartje!
Ik zie dat er bij mijjn school in de buurt ook een Bakker Bart isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:20 schreef Suuz_ het volgende:
krijg je als je een broodje haalt, dus een gesmeerd broodje
dan krijg je 1 knipje per 1 broodje, kunnen er 10 op en als die vol is krijg je een gratis bartje!
jaaahquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik zie dat er bij mijjn school in de buurt ook een Bakker Bart is![]()
Is dat daar zo lekker dat ik daar ook langs moet gaan?
satehbroodjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ja is zeker de moeite waard!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Inderdaad, is best lekker zo in de pauzequote:
hoi andere beetje nieuw modjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
satehbroodjeO +O +O +O+
O+O +O++
+O
wromniet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:25 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Nu kan ik niet meer met je avatar kutten![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
satehbroodjeO +O +O +O+
O+O +O++
+O
Ik zou morgen eens kijkenquote:
Ik moet er niet aan denken om elke dag in de pauze een hamburger te etenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga liever naar de MaC.
Altijd lekker 24 uur per dag.
dat is wel lekker maar die van de mac zijn zo fake he.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om elke dag in de pauze een hamburger te eten![]()
Ik kom af en toe langs, heb t gewoon wel vaak druk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En nu ben je er ook
en toch vind ik die zo lekker he op zijn tijdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat is wel lekker maar die van de mac zijn zo fake he.
je hoeft je niet te verontschuldigen hoor schat!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ik kom af en toe langs, heb t gewoon wel vaak druk.Kwou dat k wat meer tijd had en niet zo met school zat te klooien. Ik moet gewoon m'n huiswerk maken, maar zit eerst een hele tijd (soms een uur) te klooien met de radio en de tv. Das best wel klote
![]()
Vind ze op den duur wel naar plastic gaan smakenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, maar ik kan het wel op elk tijdstip etenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om elke dag in de pauze een hamburger te eten![]()
ik hóór volgens mij ook met school bezig te zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ik kom af en toe langs, heb t gewoon wel vaak druk.Kwou dat k wat meer tijd had en niet zo met school zat te klooien. Ik moet gewoon m'n huiswerk maken, maar zit eerst een hele tijd (soms een uur) te klooien met de radio en de tv. Das best wel klote
![]()
dat bakje wat eromheen zit kan eraf hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:29 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Vind ze op den duur wel naar plastic gaan smaken![]()
Nee maar het is hier gezellig, maar heb gewoon geen tijd om hier te zittenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:29 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
je hoeft je niet te verontschuldigen hoor schat!
He? Is dat geen snoeppapier mama?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:29 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
dat bakje wat eromheen zit kan eraf he![]()
ik ook, maar vind eigenlijk aan de big mac lekkerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
en toch vind ik die zo lekker he op zijn tijd![]()
wat een eikelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:29 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Hij heeft em gejat en nu host ik em niet meer![]()
jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Die zijn nog erger jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:30 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ook, maar vind eigenlijk aan de big mac lekkerals je een gewone hamburger besteld krijg je de hamburger die in een happy meal zit
jaa inderdaad. Dat zijn de lekkerste hamburgers bij het Pelkhuisje bij onsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ja
Doe mij maar een heerlijke hamburger van de snackbar hier in de buurt
nja je kán het op eten maar dan gaan ze op den duur idd wel naar plastic smakenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:30 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
He? Is dat geen snoeppapier mama?![]()
![]()
ja maar die vind ik ook echt lekker!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:30 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ook, maar vind eigenlijk aan de big mac lekkerals je een gewone hamburger besteld krijg je de hamburger die in een happy meal zit
Daar heb ik nog nooit een hamburger gehaald, wel patatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:31 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jaa inderdaad. Dat zijn de lekkerste hamburgers bij het Pelkhuisje bij ons
kwam ik laatst ook achter toen ik gewone hamburger bij de mc haaldequote:
die hamburgers zijn lekkerrrquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit een hamburger gehaald, wel patat
Cafetaria Stegers in AaltenHamburger American
![]()
so jij kan eten! en zeker niet aankomen? ben je er "zo een"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:32 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
kwam ik laatst ook achter toen ik gewone hamburger bij de mc haaldeHeb in dat tussenuur en mn brood op gegeten (4
) + 2 hamburgers
die gewone hamburger en zo'n 2euroknaller vand at moment
oke doeg!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:33 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ga dr trouwens ook zo vandoorMogen nog maar uur per dag op de pc
Doeiquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:33 schreef -Marlii- het volgende:
jaaaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:33 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
so jij kan eten! en zeker niet aankomen? ben je er "zo een"![]()
Ik gedeeltelijk wel. Ik kan vrij veel eten en ik kom echt niets aan. Maar een maat van me eet veel meer, (snap niet hoe ie het wegkrijgt maargoed) laatst bv 4 broodjes kroket en daarna nog 2 boterhammen met kaas. Maar hij is dus een beetje raarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:33 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
so jij kan eten! en zeker niet aankomen? ben je er "zo een"![]()
hoezoquote:
Was er al een tijdje hierquote:
Op school of thuisquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:33 schreef -Marlii- het volgende:
thuisquote:
omdat ik er dus niet "zo een" benquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hoezoik ben wel aangekomen trouwens de laatste tijd, maar niet echt veel enzo
trouwens, was in een tijdje, maar nu kom ik weer helemaal niks aan enzo
feestdagen enzoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hoezoik ben wel aangekomen trouwens de laatste tijd, maar niet echt veel enzo
trouwens, was in een tijdje, maar nu kom ik weer helemaal niks aan enzo
neuh dan kom ik ook niet aanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
feestdagen enzoVeel vreten
ja wist ik daarom stond er ook beetje nieuwe modquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was er al een tijdje hieren mod dus
![]()
Jij welkom trouwens![]()
Ik gelukkig ook nietquote:
ja ik weetquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:39 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Meesten meiden zijn daar jaloers op!![]()
daar ben ik er dus 1 van, moet er veel moeite voor doen om niet moddervet te wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:39 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Meesten meiden zijn daar jaloers op!![]()
tip 1: veel sexquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:40 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
daar ben ik er dus 1 van, moet er veel moeite voor doen om niet moddervet te worden![]()
totally agree!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:40 schreef B_BOY het volgende:
veel sex val je ook van af:P\
dat bedoel ikquote:
Dus nueken voor een goed figuur. en heb je een goed figuur krijg je meer sex. enz..enz..enz....quote:
das echt weinig!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat bedoel ik
gister, me zusje wilde kwart voor 7 opeens terwijl ik had gezegd dat ik om 7 uur gignLiep ze huilend weg, terwijl ik zei dat ze dan wel tot kwart over 7 mocht
Komt ze met mn moeder terug mochten we opeens nog maar een uur per dag per persoon
Het is wat weinigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat bedoel ik
gister, me zusje wilde kwart voor 7 opeens terwijl ik had gezegd dat ik om 7 uur gignLiep ze huilend weg, terwijl ik zei dat ze dan wel tot kwart over 7 mocht
Komt ze met mn moeder terug mochten we opeens nog maar een uur per dag per persoon
Dat soort gezeur hadden wij thuis ook altijd maar dat soort regeltjes houden het meestal niet lang volquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat bedoel ik
ja ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:42 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Dus nueken voor een goed figuur. en heb je een goed figuur krijg je meer sex. enz..enz..enz....
jaquote:
got owned.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat bedoel ik
kloptquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat soort gezeur hadden wij thuis ook altijd maar dat soort regeltjes houden het meestal niet lang vol![]()
Wij deden het in dagdelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat bedoel ik
ik ga sowieso na gtst, en dan 's middags ook nog sosm ffquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij deden het in dagdelen.
Ik smiddags, moeder ff tussendoor en savonds broer, of anders om.
Hell yeah dat we nu 1 laptop en ieders een pc hebben![]()
heeft mn broertje al gezegdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:42 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Het is wat weinigZeg dat maar tegen je moeder
![]()
dat moet dan maar in dat ene uurtje per dagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:44 schreef Suuz_ het volgende:
maar mag je ook niet voor school enzo?
Dan ga je op school computerenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat moet dan maar in dat ene uurtje per dag
denk het ook
doe ik al in het kwt uurquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan ga je op school computeren
doe je goedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:46 schreef Timmiejj het volgende:
Zo ik heb honger en heb nu de koekjestrommel naast me staan!![]()
Leer ze!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:46 schreef -Marlii- het volgende:
maar ik ga dr nu dus vandoormoet ook nog klein beetje leren
doeggTot vnaaft
![]()
* -Marlii- zit er al bijna uur op
tot vanavondquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:46 schreef -Marlii- het volgende:
doeggTot vnaaft
![]()
die zo leeg is denk ik haha!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:46 schreef Timmiejj het volgende:
Zo ik heb honger en heb nu de koekjestrommel naast me staan!![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:46 schreef B_BOY het volgende:
houdoe marlii....
ik mag zolang als ik wil maar eik niet voor het avondeten..
regel word niet nageleefd zoals je wel merkt.
Daagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:46 schreef -Marlii- het volgende:
doeggTot vnaaft
![]()
KLINK ALS H_Mquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:49 schreef Timmiejj het volgende:
ik mag er ook maar een tijdje op, meestal ook een uur. Dan moet m'n broertje eraan. Maar ik ben vandaag "ziek"..ik moest en zou gewoon ff slapen. Maar dat is er niet eens van gekomen, computeren gaat voor blijkbaar![]()
En nee ik spijbel niet omdat ik dat 'stoer' vind, het is gelukkig ook niet iets dat ik vaak doe! Ben best wel een braaf jongetje(anders krijg je dat weer
)
heb jij ff geluk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:57 schreef Suuz_ het volgende:
gelukkig heb ik niets (meer) met ouders te maken als het daarover gaat
Das wel handig jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:57 schreef Suuz_ het volgende:
Onbegrijpelijke schepsels, die oudersquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:57 schreef Suuz_ het volgende:
sorry hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:05 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
wat kom jij nou aangekakt terwijl ik net voor mezelf besloten heb de hond uit te gaan laten![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:05 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
wat kom jij nou aangekakt terwijl ik net voor mezelf besloten heb de hond uit te gaan laten![]()
Laat dat beest nou eerst maar eens kakkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:05 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
das echt een kut uitspraakquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:04 schreef Suuz_ het volgende:
wacht maar tot je er straks zelf 1 bent haha
ja dalijk zit ie in de gang te schijtenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:06 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Laat dat beest nou eerst maar eens kakken
Daar is toch geen plaats meer voorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:06 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja potverdorie![]()
en waarom sta ik nog niet in je sig? haha
Hoiquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Een bijzonder goedemiddag, allen.
haha echt hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:07 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Dat is de uitspraak van een ouder![]()
![]()
halloquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maar ik baf wel je moeder! Homies for life!quote:
oke oke ik zal het onthouden {nog al zo'n ouder uitspraak}quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Daar is toch geen plaats meer voor![]()
2 was al moeilijk genoeg, vandaar deze creatieve oplossing.
Nou vort! ga met de hond lopen verdikkie!
Ik heb hier een nieuw wireless netwerk liggen met VOIP modemquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hallo
wat is er zo bijzonder goed aan deze middag?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maar ik bats wel je moeder! Homies for life!
goeie middag!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
"We nemen het mee naar achteren".quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oke oke ik zal het onthouden {nog al zo'n ouder uitspraak}
Volgens mij is het baf heur.quote:
Braaf. (een mooi uitspraak tégen ouders)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oke oke ik zal het onthouden {nog al zo'n ouder uitspraak}
ja kijk van die uitspraak heb ik dan nog nooit gehoord, maar zal vast ook wel zoiets zijn!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
"We nemen het mee naar achteren".
Nee zij was diegene die net géén mod werdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
"We nemen het mee naar achteren".
Je hebt toch gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja kijk van die uitspraak heb ik dan nog nooit gehoord, maar zal vast ook wel zoiets zijn!
ben nu dus écht ff met de hond weg
tot zo![]()
volgens mij nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Volgens mij is het baf heur.
Byequote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja kijk van die uitspraak heb ik dan nog nooit gehoord, maar zal vast ook wel zoiets zijn!
ben nu dus écht ff met de hond weg
tot zo![]()
Ach wat zou het, de voice-overs zijn masterlijk!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Volgens mij is het baf heur.
hoi christiaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mja, die bekeken wij op school aan het begin van het jaar alquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:15 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ach wat zou het, de voice-overs zijn masterlijk!![]()
Dit is toch wel erg zieligquote:Nog Steeds Ziek Pfffff zegt:
nou kijk ik hem sinds kort me telefoon weer terug maar nu krijg ik steeds bericht dat ik me btg op moet waardeeren maar ja heb geen geld en ja geen werk nog wand heb veel moeite met rekenen dus ze nemen mijn minder snel aan en me ouders hebben het ook nu erg slecht en ja het is maar 10 euro en dan is die toch weer even een tijd geldig en ja wilde ik vraagen of jij me mischien wilde helpen
laat je pijpenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hallo mensen, de meiden van tegenwoordig, dit kun je toch niet geloven! Iemand voegde me net toe op msn en na een leuk gesprek vroeg ze om het volgende:
[..]
Dit is toch wel erg zielig
Dan zeg jequote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hallo mensen, de meiden van tegenwoordig, dit kun je toch niet geloven! Iemand voegde me net toe op msn en na een leuk gesprek vroeg ze om het volgende:
[..]
serieus?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
No thnxquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan zeg je
"Misschien kan je een baan nemen in de schoonmaak"
Alsof ik dit verzinquote:
Dat mens moet werk zoekenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is zo debiel dat ik me niet kan voorstellen dat er zulke dozen bestaan maar zoiets vezin je ook nietquote:
Zulke dozen zijn er zeker welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Het is zo debiel dat ik me niet kan voorstellen dat er zulke dozen bestaan maar zoiets vezin je ook niet![]()
neen ik krijg vanaaf vast iets van me vriendin :pquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
Thomas, heb je trouwens nog een roos gekregen vandaag? Ik niet.
Niet dat ze dan iets van sletterig gedrag gaat vertonen en doen alsof het ze allemaal geen zak kan schelen. Nee, ze gaat slijmen, gewoon recht door zee!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zulke dozen zijn er zeker welHeel veel zelfs
doet haar pc weer raar of wrom komt ze niet zelf hooi zegge?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:27 schreef Messenga het volgende:
- Carmen zegt:
kun je hoi zeggen namens mij?
Bij deze.
Wauwquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:27 schreef Messenga het volgende:
- Carmen zegt:
Bij deze.
Dude 17.. dat valt gewoon onder misbruikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou helaas bestaan ze wel, ze is 17omg waar is der verstand gebleven
Ja iddquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat mens moet werk zoeken![]()
ALs je niet kunt rekenen ga je maar een krantenwijk doen![]()
Nou helaas bestaan ze wel, ze is 17quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Het is zo debiel dat ik me niet kan voorstellen dat er zulke dozen bestaan maar zoiets vezin je ook niet![]()
Aaaaaah wat schattigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:24 schreef Timmiejj het volgende:
Ik heb een e-card gekregen met een filmpje dat iemand helemaal in de wolken is van me. En dat dus met wolken geschreven. Met de tekst "i love you![]()
" erbij
![]()
Haiquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:27 schreef Messenga het volgende:
- Carmen zegt:
Bij deze.
Ze is niet thuis en ze weet dr wachtwoord niet uit dr kop.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
doet haar pc weer raar of wrom komt ze niet zelf hooi zegge?
succes ermee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Wauw
Nou ik ben weer even mijn gitaar misbruiken
[..]
Dude 17.. dat valt gewoon onder misbruik![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ze is niet thuis en ze weet dr wachtwoord niet uit dr kop.
Die zijn juist makkelijk te onthoudenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:36 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens op school, zo'n zes-cijferig nummer![]()
ciaoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:32 schreef B_BOY het volgende:
ik ga ff wat versturen met de post adios.
0118002quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:36 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens op school, zo'n zes-cijferig nummer![]()
ik heb 87135quote:
Ik gebruik het echt nauwelijks. Ik mag op school alleen op sites zitten voor schoolse zaken. Porno niet lijkt me logisch, maar fok ofzo mag ook niet. Weet niet hoe dat daar is?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die zijn juist makkelijk te onthouden![]()
ja had ik en had als een van de laatste het mailtje gehad dus iedereen dacht dat ik het ging wordenquote:
Ik kan op school alles doenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:41 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ik gebruik het echt nauwelijks. Ik mag op school alleen op sites zitten voor schoolse zaken. Porno niet lijkt me logisch, maar fok ofzo mag ook niet. Weet niet hoe dat daar is?
Ja, als je een ander onderwerp hebt, zeg het aub, dit boeit idd echt niksquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:43 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Log-in code's van school?
Heb geen zin om alles terug te gaan lezen
Ik heb nog wel een leuk onderwerp over mij zelf. Volgende week heb ik vakantie, na de vakantie ben ik de maandag, disndag en woensdag ook nog is vrij. 1,5 week dus intotaalquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:45 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ja, als je een ander onderwerp hebt, zeg het aub, dit boeit idd echt niks![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:56 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuk onderwerp over mij zelf. Volgende week heb ik vakantie, na de vakantie ben ik de maandag, disndag en woensdag ook nog is vrij. 1,5 week dus intotaal.
Mijn login code op school is overigens 0040898
hehequote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je fok account is bijna hetzelfde![]()
![]()
Ik wel de hele week vrij!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen vrijdag ervoor dus vrij en t/m dinsdag (woensdag weer beginnen) en dan vrijdag weer vrij als always![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Nu nog 2 dagen hard werken en dan een weekje vakantieen dan er weer vol tegen aan tot de meivakantie
![]()
50 dagenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dat word dan nog 2 maanden flink werken![]()
Florida lijkt me echt mooiquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik hoop dat ik volgende week in de vakantie extra veel kan werken, heb er geen zin in maar ik heb geld nodig.
jaquote:
welke afstand?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
jaMet jou ook?
Zodalijk begint het schaatsen weer
ja, ik kreeg chocolaatjes op schoolquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
jaMet jou ook?
Zodalijk begint het schaatsen weer
500 meter vrouwenquote:
wat een klote scheidsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
500 meter vrouwen
Eerste run is al geweest en nu een pauze voor de 2e run
Marriane Timmer gediskwalificeerdEerst had haar tegenstander een valse start volgens de scheidsrechter (Wat helemaal niet waar was) En daarna had zij een valse start en werd ze er uitgegooid
![]()
Chocolaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:25 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, ik kreeg chocolaatjes op school![]()
lekkerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:25 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, ik kreeg chocolaatjes op school![]()
jaquote:
die chocolaatjes waren echt goed voor mn ego, er stond op : you are the best en you look so very very good, i love you so very very much, i want you etc etcquote:
okequote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:29 schreef carmiie het volgende:
[..]
die chocolaatjes waren echt goed voor mn ego, er stond op : you are the best en you look so very very good, i love you so very very much, i want you etc etc
![]()
![]()
![]()
dat is toch leuk!quote:
valentijn chocolaatjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:29 schreef carmiie het volgende:
[..]
die chocolaatjes waren echt goed voor mn ego, er stond op : you are the best en you look so very very good, i love you so very very much, i want you etc etc
![]()
![]()
![]()
ONTSLAAN MET DIE MANquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
jaDit is niet de eerste keer dat ie fouten maakt
Smakelijkquote:
Jij ook smakelijkquote:
Mexico is gaafquote:
dat wel, maar ik heb er geen problemen mee als ik chocolaatjes krijg, ik ga die dingen zelf niet versturen, ik heb een grote hekel aan valentijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
valentijn chocolaatjes
valentijn =![]()
Ik heb het nu ook opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:50 schreef -Marlii- het volgende:
Iedereen is etenheb al het al ruim een half uur op
Leuk is dat hé die discusiesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
En ik heb het weer op
Het was niet gezellig aan tafel, domme nutteloze discusies met broertjes![]()
![]()
Hier normaal ook wel, maar nu waren ze echt heel erg aan het zeuren, oftwel snel het eten naar binnen werken en weer Fokkenquote:
Altijd zo leuk jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Leuk is dat hé die discusies
Daar zijn we hier niet zo streng inquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:00 schreef -Marlii- het volgende:
dat je dan van tafel magmoet altijd wachten tot iedereen het op heeft. Mja, of ik moet weg, of mn broertje of mn zusje
is bijna nooit een dag dat we samen eten
aha vandaarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar zijn we hier niet zo streng inMijn moeder heeft denk ik geen zin om altijd op mij te wachten
En ik ben ook heel vaak pas rond 7 uur thuis van school dus dan eet ik ook alleen![]()
das fijn voor jequote:
oehoeequote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:16 schreef B_BOY het volgende:
ik ben er weer. ben op zoek naar kabeltje van digicam zodat ik kan pimpen met me kamer![]()
het heeft goed gesmaakt hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |