Mexico is gaafquote:
dat wel, maar ik heb er geen problemen mee als ik chocolaatjes krijg, ik ga die dingen zelf niet versturen, ik heb een grote hekel aan valentijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
valentijn chocolaatjes
valentijn =![]()
Ik heb het nu ook opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:50 schreef -Marlii- het volgende:
Iedereen is etenheb al het al ruim een half uur op
Leuk is dat hé die discusiesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
En ik heb het weer op
Het was niet gezellig aan tafel, domme nutteloze discusies met broertjes![]()
![]()
Hier normaal ook wel, maar nu waren ze echt heel erg aan het zeuren, oftwel snel het eten naar binnen werken en weer Fokkenquote:
Altijd zo leuk jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Leuk is dat hé die discusies
Daar zijn we hier niet zo streng inquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:00 schreef -Marlii- het volgende:
dat je dan van tafel magmoet altijd wachten tot iedereen het op heeft. Mja, of ik moet weg, of mn broertje of mn zusje
is bijna nooit een dag dat we samen eten
aha vandaarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar zijn we hier niet zo streng inMijn moeder heeft denk ik geen zin om altijd op mij te wachten
En ik ben ook heel vaak pas rond 7 uur thuis van school dus dan eet ik ook alleen![]()
das fijn voor jequote:
oehoeequote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:16 schreef B_BOY het volgende:
ik ben er weer. ben op zoek naar kabeltje van digicam zodat ik kan pimpen met me kamer![]()
het heeft goed gesmaakt hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |