ik ook, maar vind eigenlijk aan de big mac lekkerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
en toch vind ik die zo lekker he op zijn tijd![]()
wat een eikelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:29 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Hij heeft em gejat en nu host ik em niet meer![]()
jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat is wel lekker maar die van de mac zijn zo fake he.
Die zijn nog erger jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:30 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ook, maar vind eigenlijk aan de big mac lekkerals je een gewone hamburger besteld krijg je de hamburger die in een happy meal zit
jaa inderdaad. Dat zijn de lekkerste hamburgers bij het Pelkhuisje bij onsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ja
Doe mij maar een heerlijke hamburger van de snackbar hier in de buurt
nja je kán het op eten maar dan gaan ze op den duur idd wel naar plastic smakenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:30 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
He? Is dat geen snoeppapier mama?![]()
![]()
ja maar die vind ik ook echt lekker!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:30 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ook, maar vind eigenlijk aan de big mac lekkerals je een gewone hamburger besteld krijg je de hamburger die in een happy meal zit
Daar heb ik nog nooit een hamburger gehaald, wel patatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:31 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jaa inderdaad. Dat zijn de lekkerste hamburgers bij het Pelkhuisje bij ons
kwam ik laatst ook achter toen ik gewone hamburger bij de mc haaldequote:
die hamburgers zijn lekkerrrquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit een hamburger gehaald, wel patat
Cafetaria Stegers in AaltenHamburger American
![]()
so jij kan eten! en zeker niet aankomen? ben je er "zo een"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:32 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
kwam ik laatst ook achter toen ik gewone hamburger bij de mc haaldeHeb in dat tussenuur en mn brood op gegeten (4
) + 2 hamburgers
die gewone hamburger en zo'n 2euroknaller vand at moment
oke doeg!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:33 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ga dr trouwens ook zo vandoorMogen nog maar uur per dag op de pc
Doeiquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:33 schreef -Marlii- het volgende:
jaaaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:33 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
so jij kan eten! en zeker niet aankomen? ben je er "zo een"![]()
Ik gedeeltelijk wel. Ik kan vrij veel eten en ik kom echt niets aan. Maar een maat van me eet veel meer, (snap niet hoe ie het wegkrijgt maargoed) laatst bv 4 broodjes kroket en daarna nog 2 boterhammen met kaas. Maar hij is dus een beetje raarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:33 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
so jij kan eten! en zeker niet aankomen? ben je er "zo een"![]()
hoezoquote:
Was er al een tijdje hierquote:
Op school of thuisquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:33 schreef -Marlii- het volgende:
thuisquote:
omdat ik er dus niet "zo een" benquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hoezoik ben wel aangekomen trouwens de laatste tijd, maar niet echt veel enzo
trouwens, was in een tijdje, maar nu kom ik weer helemaal niks aan enzo
feestdagen enzoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hoezoik ben wel aangekomen trouwens de laatste tijd, maar niet echt veel enzo
trouwens, was in een tijdje, maar nu kom ik weer helemaal niks aan enzo
neuh dan kom ik ook niet aanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
feestdagen enzoVeel vreten
ja wist ik daarom stond er ook beetje nieuwe modquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was er al een tijdje hieren mod dus
![]()
Jij welkom trouwens![]()
Ik gelukkig ook nietquote:
ja ik weetquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:39 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Meesten meiden zijn daar jaloers op!![]()
daar ben ik er dus 1 van, moet er veel moeite voor doen om niet moddervet te wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:39 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Meesten meiden zijn daar jaloers op!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |