zo een ben ik niet hoor!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En nu ben je er ook
Maar er komen hier wel eens nieuwe users die een uurtje meechatten en vervolgens nooit meer terugkomen![]()
Plaats eensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:09 schreef the_legend_killer het volgende:
BTW hebben jullie tubboy al gezien
ik ga in de pauze geregeld naar bakker bart om ff hawai pizzapunt te halenquote:
Toch wel ja?quote:
heerlijk!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ga in de pauze geregeld naar bakker bart om ff hawai pizzapunt te halen
Welkom als modjequote:
inderdaadquote:
maar wel als ons modje nieuwquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ben niet echt nieuw, maar toch![]()
![]()
wat zijn dat voor kaartjes? Moet ik hier ook maar es naar vragenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:18 schreef Suuz_ het volgende:
of een lekker stokbroodje met iets, mijn knipkaart is nu vol dus kan gratis bartje halen
Jij was er nog niet vandaagquote:
das best gunstig. Ga ik binnenkort aan de broodjes daar, met zoon knipkaartjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:20 schreef Suuz_ het volgende:
krijg je als je een broodje haalt, dus een gesmeerd broodje
dan krijg je 1 knipje per 1 broodje, kunnen er 10 op en als die vol is krijg je een gratis bartje!
Ik zie dat er bij mijjn school in de buurt ook een Bakker Bart isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:20 schreef Suuz_ het volgende:
krijg je als je een broodje haalt, dus een gesmeerd broodje
dan krijg je 1 knipje per 1 broodje, kunnen er 10 op en als die vol is krijg je een gratis bartje!
jaaahquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik zie dat er bij mijjn school in de buurt ook een Bakker Bart is![]()
Is dat daar zo lekker dat ik daar ook langs moet gaan?
satehbroodjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ja is zeker de moeite waard!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Inderdaad, is best lekker zo in de pauzequote:
hoi andere beetje nieuw modjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
satehbroodjeO +O +O +O+
O+O +O++
+O
wromniet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:25 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Nu kan ik niet meer met je avatar kutten![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
satehbroodjeO +O +O +O+
O+O +O++
+O
Ik zou morgen eens kijkenquote:
Ik moet er niet aan denken om elke dag in de pauze een hamburger te etenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga liever naar de MaC.
Altijd lekker 24 uur per dag.
dat is wel lekker maar die van de mac zijn zo fake he.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om elke dag in de pauze een hamburger te eten![]()
Ik kom af en toe langs, heb t gewoon wel vaak druk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En nu ben je er ook
Maar er komen hier wel eens nieuwe users die een uurtje meechatten en vervolgens nooit meer terugkomen![]()
en toch vind ik die zo lekker he op zijn tijdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat is wel lekker maar die van de mac zijn zo fake he.
je hoeft je niet te verontschuldigen hoor schat!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ik kom af en toe langs, heb t gewoon wel vaak druk.Kwou dat k wat meer tijd had en niet zo met school zat te klooien. Ik moet gewoon m'n huiswerk maken, maar zit eerst een hele tijd (soms een uur) te klooien met de radio en de tv. Das best wel klote
![]()
Vind ze op den duur wel naar plastic gaan smakenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat is wel lekker maar die van de mac zijn zo fake he.
Dat doe ik niet, maar ik kan het wel op elk tijdstip etenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om elke dag in de pauze een hamburger te eten![]()
ik hóór volgens mij ook met school bezig te zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ik kom af en toe langs, heb t gewoon wel vaak druk.Kwou dat k wat meer tijd had en niet zo met school zat te klooien. Ik moet gewoon m'n huiswerk maken, maar zit eerst een hele tijd (soms een uur) te klooien met de radio en de tv. Das best wel klote
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |