ik heb hetzelfde, heb eergister heel de dag migraine gehad...echt vervelendquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik moet ook ongeveer 8 uur per nacht slapen, anders krijg ik migraine
Toen je gisterenavond weg ging zij je volgens mij dat je zo weer terug wasquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:08 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
he jij trouwes met je sarcasme gister avond: "En suuz is niet meer langsgeweest "
paar min later was ik er hoor maar toen was jij alweer weg![]()
op dit moment heb ik gelukkig niet zo veel migraine meer, maar op de basisschool en de 1e 2 jaar op de middelbare standaard maandagsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:09 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde, heb eergister heel de dag migraine gehad...echt vervelend![]()
Voortaan ga ik naar de MC !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:09 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
klacht indienen daar! kan écht niet![]()
oh oke dan heb ik niks gezegt, maar ik was er dus welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Toen je gisterenavond weg ging zij je volgens mij dat je zo weer terug was
En het was toen al weer een paar uur later
En ik heb een poging gedaan om te slapen ja, Maar het werd weer 1 uur voordat ik sliep
Bakker Bartquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Voortaan ga ik naar de MC !
whow vervelend!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:10 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
op dit moment heb ik gelukkig niet zo veel migraine meer, maar op de basisschool en de 1e 2 jaar op de middelbare standaard maandags
En nu ben je er ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:11 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oh oke dan heb ik niks gezegt, maar ik was er dus wel
ja ik begrijpquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:12 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
whow vervelend!
ik heb het vrijwel iedere maand, rond mijn "periode" als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Ik ben een blijvertjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En nu ben je er ook
Maar er komen hier wel eens nieuwe users die een uurtje meechatten en vervolgens nooit meer terugkomen![]()
zo een ben ik niet hoor!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En nu ben je er ook
Maar er komen hier wel eens nieuwe users die een uurtje meechatten en vervolgens nooit meer terugkomen![]()
Plaats eensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:09 schreef the_legend_killer het volgende:
BTW hebben jullie tubboy al gezien
ik ga in de pauze geregeld naar bakker bart om ff hawai pizzapunt te halenquote:
Toch wel ja?quote:
heerlijk!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ga in de pauze geregeld naar bakker bart om ff hawai pizzapunt te halen
Welkom als modjequote:
inderdaadquote:
maar wel als ons modje nieuwquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ben niet echt nieuw, maar toch![]()
![]()
wat zijn dat voor kaartjes? Moet ik hier ook maar es naar vragenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:18 schreef Suuz_ het volgende:
of een lekker stokbroodje met iets, mijn knipkaart is nu vol dus kan gratis bartje halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |