Ik wel de hele week vrij!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen vrijdag ervoor dus vrij en t/m dinsdag (woensdag weer beginnen) en dan vrijdag weer vrij als always![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Nu nog 2 dagen hard werken en dan een weekje vakantieen dan er weer vol tegen aan tot de meivakantie
![]()
50 dagenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dat word dan nog 2 maanden flink werken![]()
Florida lijkt me echt mooiquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik hoop dat ik volgende week in de vakantie extra veel kan werken, heb er geen zin in maar ik heb geld nodig.
jaquote:
welke afstand?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
jaMet jou ook?
Zodalijk begint het schaatsen weer
ja, ik kreeg chocolaatjes op schoolquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
jaMet jou ook?
Zodalijk begint het schaatsen weer
500 meter vrouwenquote:
wat een klote scheidsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
500 meter vrouwen
Eerste run is al geweest en nu een pauze voor de 2e run
Marriane Timmer gediskwalificeerdEerst had haar tegenstander een valse start volgens de scheidsrechter (Wat helemaal niet waar was) En daarna had zij een valse start en werd ze er uitgegooid
![]()
Chocolaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:25 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, ik kreeg chocolaatjes op school![]()
lekkerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:25 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, ik kreeg chocolaatjes op school![]()
jaquote:
die chocolaatjes waren echt goed voor mn ego, er stond op : you are the best en you look so very very good, i love you so very very much, i want you etc etcquote:
okequote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:29 schreef carmiie het volgende:
[..]
die chocolaatjes waren echt goed voor mn ego, er stond op : you are the best en you look so very very good, i love you so very very much, i want you etc etc
![]()
![]()
![]()
dat is toch leuk!quote:
valentijn chocolaatjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:29 schreef carmiie het volgende:
[..]
die chocolaatjes waren echt goed voor mn ego, er stond op : you are the best en you look so very very good, i love you so very very much, i want you etc etc
![]()
![]()
![]()
ONTSLAAN MET DIE MANquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
jaDit is niet de eerste keer dat ie fouten maakt
Smakelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |