got owned.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat bedoel ik
gister, me zusje wilde kwart voor 7 opeens terwijl ik had gezegd dat ik om 7 uur gignLiep ze huilend weg, terwijl ik zei dat ze dan wel tot kwart over 7 mocht
Komt ze met mn moeder terug mochten we opeens nog maar een uur per dag per persoon
kloptquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat soort gezeur hadden wij thuis ook altijd maar dat soort regeltjes houden het meestal niet lang vol![]()
Wij deden het in dagdelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat bedoel ik
gister, me zusje wilde kwart voor 7 opeens terwijl ik had gezegd dat ik om 7 uur gignLiep ze huilend weg, terwijl ik zei dat ze dan wel tot kwart over 7 mocht
Komt ze met mn moeder terug mochten we opeens nog maar een uur per dag per persoon
ik ga sowieso na gtst, en dan 's middags ook nog sosm ffquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij deden het in dagdelen.
Ik smiddags, moeder ff tussendoor en savonds broer, of anders om.
Hell yeah dat we nu 1 laptop en ieders een pc hebben![]()
heeft mn broertje al gezegdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:42 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Het is wat weinigZeg dat maar tegen je moeder
![]()
dat moet dan maar in dat ene uurtje per dagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:44 schreef Suuz_ het volgende:
maar mag je ook niet voor school enzo?
Dan ga je op school computerenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat moet dan maar in dat ene uurtje per dag
denk het ook
doe ik al in het kwt uurquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan ga je op school computeren
doe je goedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:46 schreef Timmiejj het volgende:
Zo ik heb honger en heb nu de koekjestrommel naast me staan!![]()
Leer ze!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:46 schreef -Marlii- het volgende:
maar ik ga dr nu dus vandoormoet ook nog klein beetje leren
doeggTot vnaaft
![]()
* -Marlii- zit er al bijna uur op
tot vanavondquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:46 schreef -Marlii- het volgende:
doeggTot vnaaft
![]()
die zo leeg is denk ik haha!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:46 schreef Timmiejj het volgende:
Zo ik heb honger en heb nu de koekjestrommel naast me staan!![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:46 schreef B_BOY het volgende:
houdoe marlii....
ik mag zolang als ik wil maar eik niet voor het avondeten..
regel word niet nageleefd zoals je wel merkt.
Daagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:46 schreef -Marlii- het volgende:
doeggTot vnaaft
![]()
KLINK ALS H_Mquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:49 schreef Timmiejj het volgende:
ik mag er ook maar een tijdje op, meestal ook een uur. Dan moet m'n broertje eraan. Maar ik ben vandaag "ziek"..ik moest en zou gewoon ff slapen. Maar dat is er niet eens van gekomen, computeren gaat voor blijkbaar![]()
En nee ik spijbel niet omdat ik dat 'stoer' vind, het is gelukkig ook niet iets dat ik vaak doe! Ben best wel een braaf jongetje(anders krijg je dat weer
)
heb jij ff geluk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:57 schreef Suuz_ het volgende:
gelukkig heb ik niets (meer) met ouders te maken als het daarover gaat
Das wel handig jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:57 schreef Suuz_ het volgende:
Onbegrijpelijke schepsels, die oudersquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:57 schreef Suuz_ het volgende:
sorry hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:05 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
wat kom jij nou aangekakt terwijl ik net voor mezelf besloten heb de hond uit te gaan laten![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:05 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
wat kom jij nou aangekakt terwijl ik net voor mezelf besloten heb de hond uit te gaan laten![]()
Laat dat beest nou eerst maar eens kakkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:05 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
das echt een kut uitspraakquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:04 schreef Suuz_ het volgende:
wacht maar tot je er straks zelf 1 bent haha
ja dalijk zit ie in de gang te schijtenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:06 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Laat dat beest nou eerst maar eens kakken
Daar is toch geen plaats meer voorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:06 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja potverdorie![]()
en waarom sta ik nog niet in je sig? haha
Hoiquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Een bijzonder goedemiddag, allen.
haha echt hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:07 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Dat is de uitspraak van een ouder![]()
![]()
halloquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maar ik baf wel je moeder! Homies for life!quote:
oke oke ik zal het onthouden {nog al zo'n ouder uitspraak}quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Daar is toch geen plaats meer voor![]()
2 was al moeilijk genoeg, vandaar deze creatieve oplossing.
Nou vort! ga met de hond lopen verdikkie!
Ik heb hier een nieuw wireless netwerk liggen met VOIP modemquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hallo
wat is er zo bijzonder goed aan deze middag?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maar ik bats wel je moeder! Homies for life!
goeie middag!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
"We nemen het mee naar achteren".quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oke oke ik zal het onthouden {nog al zo'n ouder uitspraak}
Volgens mij is het baf heur.quote:
Braaf. (een mooi uitspraak tégen ouders)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oke oke ik zal het onthouden {nog al zo'n ouder uitspraak}
ja kijk van die uitspraak heb ik dan nog nooit gehoord, maar zal vast ook wel zoiets zijn!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
"We nemen het mee naar achteren".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |