Ik weet....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:52 schreef Renesite het volgende:
Ooooooooooooooooooooooooooooh slijmballetje![]()
Kleine kansquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Ik weet....
mag ik nu dan flink gaan baggere?
hehequote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:54 schreef B_BOY het volgende:
DE hallmark site ligt plat.....
server too busy...
nee aant ophalenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:54 schreef Suuz_ het volgende:
haha allemaal valentijn kaartjes aan het versturen!
Misselijkheid.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:58 schreef B_BOY het volgende:
waar heb je last van tlk?
dasniet zo mooi.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misselijkheid.
Gister wat verkeerd gegeten
Ja hoorquote:
Jaquote:
matig je moet geowon een cursus frituren volgen jij..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja een frikandel die nog niet goed was
5 uur geslapen is tog meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, ben alleen erg moe
![]()
Vanancht maar 5 uur geslapen, om 6 uur mijn bed uit en na het krantenbezorgen direct naar school toe![]()
pff vermoeiend!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, ben alleen erg moe
![]()
Vanancht maar 5 uur geslapen, om 6 uur mijn bed uit en na het krantenbezorgen direct naar school toe![]()
doe je goedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, ben alleen erg moe
![]()
Was bij bakkerij Bart.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:04 schreef B_BOY het volgende:
[..]
matig je moet geowon een cursus frituren volgen jij..
Ik heb dat doordeweeks bijna elke dag, en voor mij is het eigenlijk te weinig. Het afgelopen half jaar kon ik bijna altijd na het krantenbezorgen nog wel een paar uur in bed liggen maar met mijn nieuwe rooster gaat dat niet meer. Dat word dus eerder naar bed gaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
5 uur geslapen is tog meer dan genoeg.
oei das slecht van bakker bartquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Was bij bakkerij Bart.
Ik wist gewoon dat ik dat ding had moeten teruggeven.
he jij trouwes met je sarcasme gister avond: "En suuz is niet meer langsgeweest "quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb dat doordeweeks bijna elke dag, en voor mij is het eigenlijk te weinig. Het afgelopen half jaar kon ik bijna altijd na het krantenbezorgen nog wel een paar uur in bed liggen maar met mijn nieuwe rooster gaat dat niet meer. Dat word dus eerder naar bed gaan![]()
ik moet ook ongeveer 8 uur per nacht slapen, anders krijg ik migrainequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb dat doordeweeks bijna elke dag, en voor mij is het eigenlijk te weinig. Het afgelopen half jaar kon ik bijna altijd na het krantenbezorgen nog wel een paar uur in bed liggen maar met mijn nieuwe rooster gaat dat niet meer. Dat word dus eerder naar bed gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |