Inderdaad, vind alleen die kleur niet zo, maar voor de rest gaat t toch welquote:Op maandag 13 februari 2006 20:55 schreef Jojogirl het volgende:
Ik vind die oranjeroze gestipte creatie nog niet eens zo lelijk.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:34 schreef Takkembah het volgende:
West tijdens zijn optreden bij de Grammy's (die wilde ik ff showen)
[afbeelding
Is dat mens een spons of zo? Op minimaal de helft van de foto's van haar die op FOK! geplaatst worden loopt ze met wat te drinken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:48 schreef Syytön het volgende:
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/bs021506_01.jpg]afbeelding][/URL]
Guess who??
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/bs021506_04.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/bs021506_03.jpg]afbeelding][/URL]
Oef ik schrok al. Ik dacht even dat Britney zich goed was gaan kleden
Ze ziet er steeds beter uitquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:48 schreef Syytön het volgende:
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/bs021506_01.jpg]afbeelding][/URL]
Guess who??
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/bs021506_04.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/bs021506_03.jpg]afbeelding][/URL]
Oef ik schrok al. Ik dacht even dat Britney zich goed was gaan kleden
Wat is daar eigenlijk mis mee? Misschien had ze andere schoenen aan kunnen doen... maar vergis je niet.. ze had die avond van de Grammys al 3 andere outfits aangehad en ze waren stuk voor stuk geweldig!quote:
Misschien haar obsessie zovéél mogelijk blote huid te laten zien?? Ze is ook geen 18 meerquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:27 schreef xman het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk mis mee? Misschien had ze andere schoenen aan kunnen doen... maar vergis je niet.. ze had die avond van de Grammys al 3 andere outfits aangehad en ze waren stuk voor stuk geweldig!
Ze is even oud als J.LO, jonger dan Gwen Stefani en 12 jaar jonger als Madonna! Kijk eens wat die allemaal aan hebben. En ik vind haar er nog superlekker uitzien voor 35. Sorry hoor... maar 35 is NIET oud! Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar volgens jou standaard mag je zodra je de 30 bereikt geen huid meer laten zien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien haar obsessie zovéél mogelijk blote huid te laten zien?? Ze is ook geen 18 meer
Jij bent dan ook homo, heyquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:44 schreef xman het volgende:
[..]
Ze is even oud als J.LO, jonger dan Gwen Stefani en 12 jaar jonger als Madonna! Kijk eens wat die allemaal aan hebben. En ik vind haar er nog superlekker uitzien voor 35. Sorry hoor... maar 35 is NIET oud! Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar volgens jou standaard mag je zodra je de 30 bereikt geen huid meer laten zien.![]()
Kom op jongens! Burka's voor iedereen!!![]()
En jij bent dan ook pedo, heyquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:50 schreef Wollige_Wolly het volgende:
[..]
Jij bent dan ook homo, hey![]()
Nou dat zei ik nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:44 schreef xman het volgende:
[..]
Ze is even oud als J.LO, jonger dan Gwen Stefani en 12 jaar jonger als Madonna! Kijk eens wat die allemaal aan hebben. En ik vind haar er nog superlekker uitzien voor 35. Sorry hoor... maar 35 is NIET oud! Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar volgens jou standaard mag je zodra je de 30 bereikt geen huid meer laten zien.![]()
Kom op jongens! Burka's voor iedereen!!![]()
Nou dat mag.. ik trek de grens meer hierbij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou dat zei ik niet
Alleen dat het er bij Mariah Carey een beetje overdreven en onsmakelijk uitziet, vind ik dan
Dat ziet er ook niet uit, die ene clip van dr waar ze dr constant zo bij loopt...quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:38 schreef xman het volgende:
[..]
Nou dat mag.. ik trek de grens meer hierbij.
Vooral die verkleuringen bij haar kruis zijn niet echt... flatteus!![]()
[[url=http://www.supload.com/thumbs/default/madonna08.jpg]afbeelding][/URL]
Het ziet er niet uit iddquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:38 schreef xman het volgende:
[..]
Nou dat mag.. ik trek de grens meer hierbij.
Vooral die verkleuringen bij haar kruis zijn niet echt... flatteus!![]()
[[url=http://www.supload.com/thumbs/default/madonna08.jpg]afbeelding][/URL]
ik zie ook niks, en ik denk dat madonna en van de weinige vrouwen is van die leeftijd waar ik het mee zou kunnenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit idd
Maar verkleuringen??Ik zie niks..
die schoenen, passen echt voor geen meter bij die jurk (ook lelijk) wie stylt haar? zijzelf vermoed ik, die heeft gewoon geen smaakquote:
die outfit vinnik best leukquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:25 schreef Syytön het volgende:
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/fergie_daytona_5_big-20060220212346.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:27 schreef xman het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk mis mee? Misschien had ze andere schoenen aan kunnen doen... maar vergis je niet.. ze had die avond van de Grammys al 3 andere outfits aangehad en ze waren stuk voor stuk geweldig!
Ga alsjeblieft ff je mond spoelen!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:11 schreef rena het volgende:
[..]
Ben je scheel of ben je blind? Mariah C. heeft by far de slechtste kledingsmaak ooit![]()
whehequote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
In haar vrije tijd besteedt onze Britney niet veel aandacht aan zichzelf.
Ik vind het toch wel wat speels hebben. Ik denk dat je er de humor van moet in zien. Kleding hoeft niet altijd serieus te zijn. Je moet er soms ook om kunnen lachen. Hoewel het natuurlijk veel leuker was geweest als ze een kleintje naast haar had lopen met dezelfde outfit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:47 schreef Syytön het volgende:
Zoiets droeg ik toen ik vier was!![]()
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/og9935.jpg]afbeelding][/URL]
[afbeelding]
Evangeline lilly
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:23 schreef xman het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft ff je mond spoelen!![]()
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/29-20060225062256.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/2-20060225062301.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/1-20060225062302.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/mimi_in_red.jpg]afbeelding][/URL]
Het feit dat jij Mariahs kleding mooi vind zegt al genoegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:44 schreef xman het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel wat speels hebben. Ik denk dat je er de humor van moet in zien. Kleding hoeft niet altijd serieus te zijn. Je moet er soms ook om kunnen lachen. Hoewel het natuurlijk veel leuker was geweest als ze een kleintje naast haar had lopen met dezelfde outfit.
*Kijkt in je fotoboek*quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:48 schreef rena het volgende:
[..]
In die kleding van haar zou ik nog niet dood willen worden gevonden, dus je post deze plaatjes wel in het goede topic![]()
![]()
Ik vind inderdaad Mariahs style wel wat hebben. Niet al haar outfits natuurlijk. Er zijn soms ook wel flinke missers tussen. Maar ik denk dat ze ook expres provoceert.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:07 schreef Syytön het volgende:
[..]
Het feit dat jij Mariahs kleding mooi vind zegt al genoeg
Maar inderdaad, als ze met haar dochter in een zelfde bikini had gelopen, had het nog gekund. Om met je vriend zo op het strand erbij te lopen vind ik toch wel een misser.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:28 schreef xman het volgende:
[..]
*Kijkt in je fotoboek*
Je zal wel dood moeten zijn om uberhaubt in haar kleding te passen.![]()
Die ''liefde'' voor Mariah Carey van je gaat wel erg ver he...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:28 schreef xman het volgende:
[..]
*Kijkt in je fotoboek*
Je zal wel dood moeten zijn om uberhaubt in haar kleding te passen.![]()
Ik vind het schattigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:47 schreef Syytön het volgende:
Zoiets droeg ik toen ik vier was!![]()
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/og9935.jpg]afbeelding][/URL]
[afbeelding]
Evangeline lilly
Het is Paris niet, het is een lookalike. Kijk maar naar de stand van de voeten.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Inderdaad, vind alleen die kleur niet zo, maar voor de rest gaat t toch wel.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:14 schreef rena het volgende:
[..]
Ach mens, doe niet zo gefrustreerdDat jij het mooi vind betekent niet dat het zo is en dat andere mensen dat ook moeten vinden
En nu hou ik hier over op.
![]()
Ik ben overigens niet dik, alsof je dat aan iemands hoofd kunt zien![]()
Dit is een discussieforum. Er moet dus gediscussieerd kunnen worden. En niet de hele tijd: "Oeh ja afschuwelijk", "Ja hoe heeft ze dat ooit aan kunnen doen". Tegengeluiden zijn ook goed en smaken verschillen inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:15 schreef Wollige_Wolly het volgende:
[..]
Die ''liefde'' voor Mariah Carey van je gaat wel erg ver he...
Ooh en wist je dat dit het topic is De lelijkste outfitjes(wellicht raadzaam voor je om uit dit topic en celebs onflatteus op de kiek te blijven
)
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:32 schreef xman het volgende:
[..]
[..]
Dit is een discussieforum. Er moet dus gediscussieerd kunnen worden. En niet de hele tijd: "Oeh ja afschuwelijk", "Ja hoe heeft ze dat ooit aan kunnen doen". Tegengeluiden zijn ook goed en smaken verschillen inderdaad.
Zien dus!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:32 schreef xman het volgende:
[..]
[..]
Dit is een discussieforum. Er moet dus gediscussieerd kunnen worden. En niet de hele tijd: "Oeh ja afschuwelijk", "Ja hoe heeft ze dat ooit aan kunnen doen". Tegengeluiden zijn ook goed en smaken verschillen inderdaad.
Maar ach ik heb m'n zegje gedaan. En pas nu maar op..anders post ik mezelf in m'n Carnavals outfit. Dan weten jullie pas ECHT wat drama is!![]()
heeft géén smaak, al is het een gordijn met een spilt en een decolleté, als er een label aanhangt doet die dombo het aanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:11 schreef rena het volgende:
Ben je scheel of ben je blind? Mariah C. heeft by far de slechtste kledingsmaak ooit![]()
Blijkbaar zijn er dus nog andere mensen die deze smaak delenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:11 schreef rena het volgende:
[..]
Om te janken zo lelijk, en als je het bij de Zeeman had gezien zonder dat ooit maar 1 bekend iemand er in gelopen had, had je je dood gelachenquote:Op maandag 27 februari 2006 23:47 schreef Ztar het volgende:
Hey deze stond in de Lelijkste Outfitjes #5
[afbeelding]
maar vind het niet zo lelijkWeet iemand van welk merk dit is?
Seriously: LOL!quote:
In die jurk past een Rita Hayworth, een Joan Crawford, een Greta Garbo wellicht.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:00 schreef rena het volgende:
Ik ben op dreef![]()
[afbeelding]
Wat een vormloze hobbezak, opzich kan ze het nog wel hebben, maar ik vind er echt niks aan, snap ook niet dat zij zo'n style icoon is tegenwoordig.
Vind ze alledrie eigenlijk wel erg mooi gelukt.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef Koningin het volgende:
Bij de Oscars:
Dolly Parton:
[afbeelding]
Met zo'n boezem vind ik dit ook niet mooi (Felicity Huffman):
[afbeelding]
Dit snap ik ook niet (Charlize Theron):
[afbeelding]
Ze staat ook zo ontzettend flatteusquote:
quote:
Daar doet ze me qua lichaam en kleding een beetje aan kim holland denken. Hoge hakken en een strakke korte latex jurk. En ze loopt net zo op die hakken als kim.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:30 schreef chatter80 het volgende:
Mariah Carey heeft echt niet een "mooi voluptueus gezond lichaam"...haar boezem zweeft in de lucht tegen de zwaartekracht in lijkt het wel. Ze lijkt te denken;"Ik heb zoveel geinvesteerd in die dingen, ik zal het geld er flink uithalen!"![]()
Heb je die clip gezien waar ze een soort gele latex jurk aanheeft? Ik zal het niet snel vergeten. En dat is wel weer knap...een clip maken die mensen niet vergeten![]()
Lijkt wel of haar gezicht erop is geplakt.quote:
zo is haar gezicht nu eenmaalquote:Op zondag 12 maart 2006 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lijkt wel of haar gezicht erop is geplakt.
Jomanda is terugquote:
Zo ziet Mariah Carey er hartstikke leuk uit! Die jurken van dr vind ik ook geen succes, Toch teveel vlees en het ziet er zo goedkoop uit. Het lijkt altijd alsof ze elk moment eruit gaat knallenquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:11 schreef Takkembah het volgende:
Nee niet Mariah Carey, maar Pharrell Williams deze keer... voor zijn slipper met sokken
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:03 schreef PsyCha het volgende:
[..]
inderdaad, ze heeft eindelijk eens kleren aan.
Pete Burns is de zanger van Dead or Alive. Hun bekendste hit was 'You Spin Me Round'. Hij is recentelijk in de Engelse pers in het nieuws gekomen door zijn deelname aan Celebrity Big Brother.quote:
Mariah was voor de videoshoot van het liedje Say Something in Parijs. Naast Pharell zag ik ook Andre Leon Tally, je kent hem wel, de editor at large of Vogue Darlin´. Ik moet altijd lachen om die man. HIJ is pas een DIVA.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:11 schreef schatje het volgende:
Op de volgende foto ziet Mariah er ook wel beeldig uit. Zou ze eindelijk het licht hebben gezien?
[afbeelding]
Ontopic:
Pete Burns:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi tafelkleed.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:11 schreef schatje het volgende:
Op de volgende foto ziet Mariah er ook wel beeldig uit. Zou ze eindelijk het licht hebben gezien?
Als je een dikke buik hebt staat iets straks je nooit, zie die navel!!!!!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:56 schreef octopussy het volgende:
Vind kelly er hier voor de gelegenheid best leuk uit zien. OK misschien is het stofje van het topje niet zooo flatterend.
Maar wel een coole hobbit. De enige hobbit in deze wereld die normale popmuziek maakt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:24 schreef karoltje het volgende:
Haha Pink is net een Hobbit!
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 04:04 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Maar wel een coole hobbit. De enige hobbit in deze wereld die normale popmuziek maakt.
Haha, sorry. Ik had ook geen idee waar je hem vandaan had, maar hij is coolquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:32 schreef Nuna het volgende:
Ik wilde net zeggen, booo. Die had ik ook al een keer gepostPost dan deze
[afbeelding]
Omg, Jordan
[afbeelding]
Dit zou ik zelf ook zó dragen, nix mis mee!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:20 schreef booo het volgende:
[afbeelding]
Geweldig die trui![]()
Zag hem net staan op de eerste pagina, iemand enig idee waar die te koop zou kunnen zijn?![]()
Ik dacht dat Dolly haar borsten weer zou laten verkleinen omdat ze er zoveel last van had??quote:
ze heeft eeuwig doorgroeiende borsten en moet ze telkens opnieuw laten verkleinenquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dolly haar borsten weer zou laten verkleinen omdat ze er zoveel last van had??
Ze zier er altijd een beetje uit alsof ze zo om kan vallen met die enorme borsten van dr.
Is de vrouw van Manson, Dita von Teese. In 2005 getrouwd.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:13 schreef rena het volgende:
Vriendinnetje van Marilyn Manson, ze is ongeveer 10 jaar geleden overleden denk ik![]()
Soort zoekt soort dus.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Is de vrouw van Manson, Dita von Teese. In 2005 getrouwd.
Ze was gisteren op de BBC in een programma te zien. Niet te geloven misschien, maar het is een striptease-danseres.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Is de vrouw van Manson, Dita von Teese. In 2005 getrouwd.
Ja met die naam kan je ook bijna niet anders he!quote:Op zondag 23 april 2006 14:50 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ze was gisteren op de BBC in een programma te zien. Niet te geloven misschien, maar het is een striptease-danseres.
Oh nee. Ze lijkt hier op mijn lesbische, uitkeringstrekkende tante. Eww!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:32 schreef Nuna het volgende:
Ik wilde net zeggen, booo. Die had ik ook al een keer gepostPost dan deze
[afbeelding]
SJP ziet er altijd verschikkelijk uit, snap niet waarom mensen haar zien/zagen als een mode icoonquote:
Heeft ze iets aan haar voeten ofzo, ze draagt alleen nog maar die lelijke klompen.quote:
quote:
Lijkt me meer Linda Evangelistaquote:Op zondag 7 mei 2006 12:55 schreef Syytön het volgende:
[..]
Heeft ze iets aan haar voeten ofzo, ze draagt alleen nog maar die lelijke klompen.![]()
http://img.photobucket.co(...)roberts-theatre1.jpg
[afbeelding]
Christy Turlington
was het niet juist zij die zei dat ze nooooooit een jurk zou aandoen?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:20 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Pink. Zou ze zwanger zijn?
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:53 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
was het niet juist zij die zei dat ze nooooooit een jurk zou aandoen?
Hou het toch bij een spijkerbroek, meidquote:Op zondag 7 mei 2006 14:20 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Pink. Zou ze zwanger zijn?
Alsof ze net erwtensoep heeft staan koken!quote:Op zondag 7 mei 2006 14:50 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Kelly Rowland. Delfts blauwDie pony is ook verschrikkelijk lelijk.
![]()
Ik heb haar nog nooit als een popprinsesje gezien of RB horen zingen hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:41 schreef Michellee het volgende:
Pink lijkt mij sowieso een beetje nep. Eerst was ze een RB-chick met roze haar, en later een popprincesje, en nu dus weer in jurk...Lijkt wel Avril Lavigne die ook nooooit een modepopje zou worden!
Begin van haar carriere wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:44 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit als een popprinsesje gezien of RB horen zingen hoor.
Mooi jurkje, jammer van dr kapsel wat er niet bijpast. Een transparantere panty (iets van Dior) en een zwart fluwelen tasje hadden ook beter gepastquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:30 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]
Leuk marsman outfitje. (Sienna Milller)
Is dat niet een van de zusjes Simpson?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:12 schreef rena het volgende:
Ik weet niet wie dit is, maar die jurk heeft wel een plekje verdiend in dit topic![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:26 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Is dat niet een van de zusjes Simpson?![]()
Mooi hoor, en origineel.quote:
't Is net of ze zo uit bed is gestapt en een laken om heeft geslagen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:56 schreef rena het volgende:
[afbeelding] Audrey Tautou. Stuk gordijn om haar lijf![]()
Volgens mij is het de grote rivale van Jordan, Jodie Marsh.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:11 schreef Ole het volgende:
Is het Jordan of zoiets?
Oh godquote:Op maandag 22 mei 2006 10:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mij is het de grote rivale van Jordan, Jodie Marsh.
Ook wel bekend van:
[afbeelding]
Mariah is gewoon erg.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:19 schreef karoltje het volgende:
Ik weet niet wat ik nou erger vind, die schoenen of dat jurkje...!
Whehehe die zie ik nu pasquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:19 schreef karoltje het volgende:
Ik weet niet wat ik nou erger vind, die schoenen of dat jurkje...!
Dat is Jodie Marsh.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:24 schreef Nuna het volgende:
Wie is dat? Lijkt wel Jordan?
en een cellulitis reetquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:24 schreef Ardenlyn het volgende:
wat heeft die op de 6de foto een rare neus
Daar staat Jordan zo ongeveer synoniem voorquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:46 schreef karoltje het volgende:
Die onderste 3 zijn echt ontzettend goor.
Ook grappig dat bij elk ranzig wijf met dikke tieten wordt verondersteld dat het Jordan is.
Heeft die niet gewoon d'r jurk verkeerd om aan (als in, ondersteboven), volgens mij zijn dat mouwen die daar bungelen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:56 schreef rena het volgende:
[afbeelding] Audrey Tautou. Stuk gordijn om haar lijf![]()
Welk model?quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je ziet haar BH er doorheen, de stof is oud, en het model...![]()
jezus echt geen kijk..quote:Op zondag 28 mei 2006 23:11 schreef rena het volgende:
Victoria Silvstedt
[afbeelding]
De jurk opzich is niet eens lelijk![]()
Maar wel bedoeld voor vrouwen met hooguit een C cup
![]()
Doe dan alleen een rok aanquote:Op zondag 28 mei 2006 23:11 schreef rena het volgende:
Victoria Silvstedt
[afbeelding]
![]()
Ik vind de jurk echt enig. Maar niet op haar figuur inderdaad.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:11 schreef rena het volgende:
Victoria Silvstedt
[afbeelding]
![]()
Ze lijkt wel een of andere lolliequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |