Mooi jurkje, jammer van dr kapsel wat er niet bijpast. Een transparantere panty (iets van Dior) en een zwart fluwelen tasje hadden ook beter gepastquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:30 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]
Leuk marsman outfitje. (Sienna Milller)
Is dat niet een van de zusjes Simpson?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:12 schreef rena het volgende:
Ik weet niet wie dit is, maar die jurk heeft wel een plekje verdiend in dit topic![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:26 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Is dat niet een van de zusjes Simpson?![]()
Mooi hoor, en origineel.quote:
't Is net of ze zo uit bed is gestapt en een laken om heeft geslagen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:56 schreef rena het volgende:
[afbeelding] Audrey Tautou. Stuk gordijn om haar lijf![]()
Volgens mij is het de grote rivale van Jordan, Jodie Marsh.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:11 schreef Ole het volgende:
Is het Jordan of zoiets?
Oh godquote:Op maandag 22 mei 2006 10:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mij is het de grote rivale van Jordan, Jodie Marsh.
Ook wel bekend van:
[afbeelding]
Mariah is gewoon erg.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:19 schreef karoltje het volgende:
Ik weet niet wat ik nou erger vind, die schoenen of dat jurkje...!
Whehehe die zie ik nu pasquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:19 schreef karoltje het volgende:
Ik weet niet wat ik nou erger vind, die schoenen of dat jurkje...!
Dat is Jodie Marsh.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:24 schreef Nuna het volgende:
Wie is dat? Lijkt wel Jordan?
en een cellulitis reetquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:24 schreef Ardenlyn het volgende:
wat heeft die op de 6de foto een rare neus
Daar staat Jordan zo ongeveer synoniem voorquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:46 schreef karoltje het volgende:
Die onderste 3 zijn echt ontzettend goor.
Ook grappig dat bij elk ranzig wijf met dikke tieten wordt verondersteld dat het Jordan is.
Heeft die niet gewoon d'r jurk verkeerd om aan (als in, ondersteboven), volgens mij zijn dat mouwen die daar bungelen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:56 schreef rena het volgende:
[afbeelding] Audrey Tautou. Stuk gordijn om haar lijf![]()
Welk model?quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je ziet haar BH er doorheen, de stof is oud, en het model...![]()
jezus echt geen kijk..quote:Op zondag 28 mei 2006 23:11 schreef rena het volgende:
Victoria Silvstedt
[afbeelding]
De jurk opzich is niet eens lelijk![]()
Maar wel bedoeld voor vrouwen met hooguit een C cup
![]()
Doe dan alleen een rok aanquote:Op zondag 28 mei 2006 23:11 schreef rena het volgende:
Victoria Silvstedt
[afbeelding]
![]()
Ik vind de jurk echt enig. Maar niet op haar figuur inderdaad.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:11 schreef rena het volgende:
Victoria Silvstedt
[afbeelding]
![]()
Ze lijkt wel een of andere lolliequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |