Maar wel een coole hobbit. De enige hobbit in deze wereld die normale popmuziek maakt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:24 schreef karoltje het volgende:
Haha Pink is net een Hobbit!
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 04:04 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Maar wel een coole hobbit. De enige hobbit in deze wereld die normale popmuziek maakt.
Haha, sorry. Ik had ook geen idee waar je hem vandaan had, maar hij is coolquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:32 schreef Nuna het volgende:
Ik wilde net zeggen, booo. Die had ik ook al een keer gepostPost dan deze
[afbeelding]
Omg, Jordan
[afbeelding]
Dit zou ik zelf ook zó dragen, nix mis mee!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:20 schreef booo het volgende:
[afbeelding]
Geweldig die trui![]()
Zag hem net staan op de eerste pagina, iemand enig idee waar die te koop zou kunnen zijn?![]()
Ik dacht dat Dolly haar borsten weer zou laten verkleinen omdat ze er zoveel last van had??quote:
ze heeft eeuwig doorgroeiende borsten en moet ze telkens opnieuw laten verkleinenquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dolly haar borsten weer zou laten verkleinen omdat ze er zoveel last van had??
Ze zier er altijd een beetje uit alsof ze zo om kan vallen met die enorme borsten van dr.
Is de vrouw van Manson, Dita von Teese. In 2005 getrouwd.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:13 schreef rena het volgende:
Vriendinnetje van Marilyn Manson, ze is ongeveer 10 jaar geleden overleden denk ik![]()
Soort zoekt soort dus.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Is de vrouw van Manson, Dita von Teese. In 2005 getrouwd.
Ze was gisteren op de BBC in een programma te zien. Niet te geloven misschien, maar het is een striptease-danseres.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Is de vrouw van Manson, Dita von Teese. In 2005 getrouwd.
Ja met die naam kan je ook bijna niet anders he!quote:Op zondag 23 april 2006 14:50 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ze was gisteren op de BBC in een programma te zien. Niet te geloven misschien, maar het is een striptease-danseres.
Oh nee. Ze lijkt hier op mijn lesbische, uitkeringstrekkende tante. Eww!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:32 schreef Nuna het volgende:
Ik wilde net zeggen, booo. Die had ik ook al een keer gepostPost dan deze
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |