Ik vind het schattigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:47 schreef Syytön het volgende:
Zoiets droeg ik toen ik vier was!![]()
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/og9935.jpg]afbeelding][/URL]
[afbeelding]
Evangeline lilly
Het is Paris niet, het is een lookalike. Kijk maar naar de stand van de voeten.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Inderdaad, vind alleen die kleur niet zo, maar voor de rest gaat t toch wel.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:14 schreef rena het volgende:
[..]
Ach mens, doe niet zo gefrustreerdDat jij het mooi vind betekent niet dat het zo is en dat andere mensen dat ook moeten vinden
En nu hou ik hier over op.
![]()
Ik ben overigens niet dik, alsof je dat aan iemands hoofd kunt zien![]()
Dit is een discussieforum. Er moet dus gediscussieerd kunnen worden. En niet de hele tijd: "Oeh ja afschuwelijk", "Ja hoe heeft ze dat ooit aan kunnen doen". Tegengeluiden zijn ook goed en smaken verschillen inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:15 schreef Wollige_Wolly het volgende:
[..]
Die ''liefde'' voor Mariah Carey van je gaat wel erg ver he...
Ooh en wist je dat dit het topic is De lelijkste outfitjes(wellicht raadzaam voor je om uit dit topic en celebs onflatteus op de kiek te blijven
)
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:32 schreef xman het volgende:
[..]
[..]
Dit is een discussieforum. Er moet dus gediscussieerd kunnen worden. En niet de hele tijd: "Oeh ja afschuwelijk", "Ja hoe heeft ze dat ooit aan kunnen doen". Tegengeluiden zijn ook goed en smaken verschillen inderdaad.
Zien dus!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:32 schreef xman het volgende:
[..]
[..]
Dit is een discussieforum. Er moet dus gediscussieerd kunnen worden. En niet de hele tijd: "Oeh ja afschuwelijk", "Ja hoe heeft ze dat ooit aan kunnen doen". Tegengeluiden zijn ook goed en smaken verschillen inderdaad.
Maar ach ik heb m'n zegje gedaan. En pas nu maar op..anders post ik mezelf in m'n Carnavals outfit. Dan weten jullie pas ECHT wat drama is!![]()
heeft géén smaak, al is het een gordijn met een spilt en een decolleté, als er een label aanhangt doet die dombo het aanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:11 schreef rena het volgende:
Ben je scheel of ben je blind? Mariah C. heeft by far de slechtste kledingsmaak ooit![]()
Blijkbaar zijn er dus nog andere mensen die deze smaak delenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:11 schreef rena het volgende:
[..]
Ben je scheel of ben je blind? Mariah C. heeft by far de slechtste kledingsmaak ooit![]()
Om te janken zo lelijk, en als je het bij de Zeeman had gezien zonder dat ooit maar 1 bekend iemand er in gelopen had, had je je dood gelachenquote:Op maandag 27 februari 2006 23:47 schreef Ztar het volgende:
Hey deze stond in de Lelijkste Outfitjes #5
[afbeelding]
maar vind het niet zo lelijkWeet iemand van welk merk dit is?
Seriously: LOL!quote:
In die jurk past een Rita Hayworth, een Joan Crawford, een Greta Garbo wellicht.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:00 schreef rena het volgende:
Ik ben op dreef![]()
[afbeelding]
Wat een vormloze hobbezak, opzich kan ze het nog wel hebben, maar ik vind er echt niks aan, snap ook niet dat zij zo'n style icoon is tegenwoordig.
Vind ze alledrie eigenlijk wel erg mooi gelukt.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef Koningin het volgende:
Bij de Oscars:
Dolly Parton:
[afbeelding]
Met zo'n boezem vind ik dit ook niet mooi (Felicity Huffman):
[afbeelding]
Dit snap ik ook niet (Charlize Theron):
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |