SJP ziet er altijd verschikkelijk uit, snap niet waarom mensen haar zien/zagen als een mode icoonquote:
Heeft ze iets aan haar voeten ofzo, ze draagt alleen nog maar die lelijke klompen.quote:
quote:
Lijkt me meer Linda Evangelistaquote:Op zondag 7 mei 2006 12:55 schreef Syytön het volgende:
[..]
Heeft ze iets aan haar voeten ofzo, ze draagt alleen nog maar die lelijke klompen.![]()
http://img.photobucket.co(...)roberts-theatre1.jpg
[afbeelding]
Christy Turlington
was het niet juist zij die zei dat ze nooooooit een jurk zou aandoen?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:20 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Pink. Zou ze zwanger zijn?
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:53 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
was het niet juist zij die zei dat ze nooooooit een jurk zou aandoen?
Hou het toch bij een spijkerbroek, meidquote:Op zondag 7 mei 2006 14:20 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Pink. Zou ze zwanger zijn?
Alsof ze net erwtensoep heeft staan koken!quote:Op zondag 7 mei 2006 14:50 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Kelly Rowland. Delfts blauwDie pony is ook verschrikkelijk lelijk.
![]()
Ik heb haar nog nooit als een popprinsesje gezien of RB horen zingen hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:41 schreef Michellee het volgende:
Pink lijkt mij sowieso een beetje nep. Eerst was ze een RB-chick met roze haar, en later een popprincesje, en nu dus weer in jurk...Lijkt wel Avril Lavigne die ook nooooit een modepopje zou worden!
Begin van haar carriere wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:44 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit als een popprinsesje gezien of RB horen zingen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |