Ze staat ook zo ontzettend flatteusquote:
quote:
Daar doet ze me qua lichaam en kleding een beetje aan kim holland denken. Hoge hakken en een strakke korte latex jurk. En ze loopt net zo op die hakken als kim.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:30 schreef chatter80 het volgende:
Mariah Carey heeft echt niet een "mooi voluptueus gezond lichaam"...haar boezem zweeft in de lucht tegen de zwaartekracht in lijkt het wel. Ze lijkt te denken;"Ik heb zoveel geinvesteerd in die dingen, ik zal het geld er flink uithalen!"![]()
Heb je die clip gezien waar ze een soort gele latex jurk aanheeft? Ik zal het niet snel vergeten. En dat is wel weer knap...een clip maken die mensen niet vergeten![]()
Lijkt wel of haar gezicht erop is geplakt.quote:
zo is haar gezicht nu eenmaalquote:Op zondag 12 maart 2006 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lijkt wel of haar gezicht erop is geplakt.
Jomanda is terugquote:
Zo ziet Mariah Carey er hartstikke leuk uit! Die jurken van dr vind ik ook geen succes, Toch teveel vlees en het ziet er zo goedkoop uit. Het lijkt altijd alsof ze elk moment eruit gaat knallenquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:11 schreef Takkembah het volgende:
Nee niet Mariah Carey, maar Pharrell Williams deze keer... voor zijn slipper met sokken
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:03 schreef PsyCha het volgende:
[..]
inderdaad, ze heeft eindelijk eens kleren aan.
Pete Burns is de zanger van Dead or Alive. Hun bekendste hit was 'You Spin Me Round'. Hij is recentelijk in de Engelse pers in het nieuws gekomen door zijn deelname aan Celebrity Big Brother.quote:
Mariah was voor de videoshoot van het liedje Say Something in Parijs. Naast Pharell zag ik ook Andre Leon Tally, je kent hem wel, de editor at large of Vogue Darlin´. Ik moet altijd lachen om die man. HIJ is pas een DIVA.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:11 schreef schatje het volgende:
Op de volgende foto ziet Mariah er ook wel beeldig uit. Zou ze eindelijk het licht hebben gezien?
[afbeelding]
Ontopic:
Pete Burns:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi tafelkleed.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:11 schreef schatje het volgende:
Op de volgende foto ziet Mariah er ook wel beeldig uit. Zou ze eindelijk het licht hebben gezien?
Als je een dikke buik hebt staat iets straks je nooit, zie die navel!!!!!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:56 schreef octopussy het volgende:
Vind kelly er hier voor de gelegenheid best leuk uit zien. OK misschien is het stofje van het topje niet zooo flatterend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |