Daar heb je wellicht gelijk in, maar zoals BttD het doet is het wel erg zichzelf naar beneden halen omdat 'anderen' al wel een relatie hebben gehad en hebben geneukt. Van zo zwart-wit denken word je inderdaad niet vrolijk.quote:
Nee, dat kan echt niet. Voor je het weet word ik van de universiteit geschopt omdat ik ervan verdacht word dat ik een eerstejaars in contact gebracht heb met jou.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef Mokster het volgende:
@Plato: Ik wil best je lijsttrekker of zelfs premier worden, maar dan moet je me natuurlijk wel gewoon lekker mn gang laten gaan met je jongere medestudenten!![]()
oiquote:
Dat klopt, maar dat gaat vanzelf wel weer over.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb je wellicht gelijk in, maar zoals BttD het doet is het wel erg zichzelf naar beneden halen omdat 'anderen' al wel een relatie hebben gehad en hebben geneukt. Van zo zwart-wit denken word je inderdaad niet vrolijk.
Nu heb je iedereen afgeschrikt!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:50 schreef Pheno het volgende:
boe
Dat klopt! Ik probeer het zoveel mogelijk aan de kant te zetten, maar ik heb het afgelopen jaar gemerkt dat dat gewoon heel moeilijk gaat. Ik kan het wel blijven ontkennen, maar er is toch een soort van wens of verlangen. Dat kan wat mij betreft variëren van eens wat aanklooien/one-night stands tot iets heel leuks met een super leuke meid. Ik ben soms erg jaloers op mensen die het wel voor elkaar krijgen.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb je wellicht gelijk in, maar zoals BttD het doet is het wel erg zichzelf naar beneden halen omdat 'anderen' al wel een relatie hebben gehad en hebben geneukt. Van zo zwart-wit denken word je inderdaad niet vrolijk.
Ja maar... Valentijn enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 16:49 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, dat kan echt niet. Voor je het weet word ik van de universiteit geschopt omdat ik ervan verdacht word dat ik een eerstejaars in contact gebracht heb met jou.![]()
Bed (qua mannen, dan hé)quote:Op maandag 13 februari 2006 16:52 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Waarin?
Toen net was je nog tegen Valentijn.quote:
Zullen we het verschil tussen geheime liefde en verboden liefde nog een keer doorlopen?quote:
Ik denk dat je er dusdanig mee bezig bent dat het je hele doen en laten beheerst. Waardoor je in een situatie waarin je iemand zou kunnen versieren heel krampachtig bent, uit angst een blauwtje te lopen.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik zou weleens willen weten hoe ik het zoveel mogelijk aan de kant kon zetten. Ik denk dat er geen dag voorbij gaat dat ik er op één of andere manier wel weer (al is het maar even) aan denk of ermee geconfronteerd wordt.
Maar toen had nog niemand me gevraagd.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:54 schreef Plato1980 het volgende:
Toen net was je nog tegen Valentijn.![]()
Je geeft graag les?quote:
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Ik ben ook constant bezig op mezelf te letten tijdens conversaties enzo. Steeds opnieuw betrap ik mezelf erop dat ik gewoon niet goed bezig ben in gesprekken.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je er dusdanig mee bezig bent dat het je hele doen en laten beheerst. Waardoor je in een situatie waarin je iemand zou kunnen versieren heel krampachtig bent, uit angst een blauwtje te lopen.
Maar dit is wel van een heel koude grond gepsychologiseerd.
Nee, die Moks is geen opportunist.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar toen had nog niemand me gevraagd.![]()
Waarschijnlijk denk je in die gesprekken ook veel te ver vooruit. Wat dat betreft kun je meisjes misschien beter zien als jongens, daar ga je waarschijnlijk een stuk relaxter mee om.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Ik ben ook constant bezig op mezelf te letten tijdens conversaties enzo. Steeds opnieuw betrap ik mezelf erop dat ik gewoon niet goed bezig ben in gesprekken.
Maar ik word ook graag de les gelezenquote:
Wat een bagger pakket is datquote:Op maandag 13 februari 2006 17:00 schreef vibri het volgende:
Whehehe, ik zit aan m'n Workpace daglimiet
af en toe is ie er even, dan weer een poosje niet. niets ernstigs lijkt me.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:55 schreef Copycat het volgende:
Ik 'mis' trouwens Tranceptor al een tijd in deze reeks.
Heb ik iets gemist?
Das is positief toch? Dan mag je nu naar huis..(?)quote:Op maandag 13 februari 2006 17:00 schreef vibri het volgende:
Niet letterlijk, neequote:
*P_P_S kan goed voorlezen*quote:Op maandag 13 februari 2006 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik word ook graag de les gelezen.
Nope, want ik moet nog een kwartier werken volgens de klokquote:Op maandag 13 februari 2006 17:01 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Das is positief toch? Dan mag je nu naar huis..(?)
Dat zit ik de hele middag al.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:00 schreef vibri het volgende:
Dat valt te overleven..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:02 schreef vibri het volgende:
[..]
Nope, want ik moet nog een kwartier werken volgens de klok
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:00 schreef vibri het volgende:
Hij telt fok meequote:Op maandag 13 februari 2006 17:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat zit ik de hele middag al.
Hoe krijg ik dat kutding uit??
Ergens de-installerenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Stekker?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik niet,quote:Op maandag 13 februari 2006 17:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
*P_P_S kan goed voorlezen*
quote:
Het wentquote:Op maandag 13 februari 2006 17:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
, kutprogramma. Ik erger me niet snel ergens aan, maar dat was me een partij irritant!
Vind je?quote:
Doe maar niet, krijg je meteen America op je dak wegens het hebben van een eigen nucleair-programma..quote:
Bij mij ook niet, mijn collega heeft 1 keer de fout gemaakt om m aan te zettenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:08 schreef Godlike02 het volgende:
Workpace gaat er nooit bij mij op komen![]()
Op m'n laptop ook, maar op m'n werk is 't een goed excuus af en toe ff te niksenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:08 schreef Godlike02 het volgende:
Workpace gaat er nooit bij mij op komen![]()
Hij is standaard bij julliequote:Op maandag 13 februari 2006 17:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, mijn collega heeft 1 keer de fout gemaakt om m aan te zetten
Niet!quote:
Daar heb ik geen excuus voor nodig.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:09 schreef vibri het volgende:
[..]
Op m'n laptop ook, maar op m'n werk is 't een goed excuus af en toe ff te niksen
Gezeikquote:Op maandag 13 februari 2006 17:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Niet!Je kan er voor kiezen om m niet aan te zetten
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:10 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Ik ben de vriendin van. Bewijs het tegendeel maar![]()
Dus morgen ben je niet meer welkom op je werk?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen excuus voor nodig.
Ik kwam vanochtend binnen en had geen zin in mijn collega's
Ben na 3 vragen gelijk were vertrokken. Binnen 10 sec stond ik weer buiten.
Ze zaten wel een beetje raar te kijken![]()
Ben bang van welquote:Op maandag 13 februari 2006 17:12 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dus morgen ben je niet meer welkom op je werk?
Dan zien ze gelijk je work historyquote:Op maandag 13 februari 2006 17:12 schreef Mokster het volgende:
Ik wil dat het er bij mij wordt afgehaald (en snap zelf niet zo goed hoe dat werkt).
Binnenkort maar weer eens lief lachen naar een ICT-typje...
Zucht...thuiswerken..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben bang van wel![]()
Hoe botter ik ga doen hoe meer vragen ik krijg![]()
Ik heb structureel geweigerd om telefoon op te nemen of mail te beantwoorden.
En ze worden met het uur zenuwachtiger. Steeds meer vragen.
Even geen zin in vandaag.
Lekker rustig thuis werken
Bij jullie werkt lachen nog wel. WIj zijn dan meteen 3 helldesk calls en 2 aanvraag formulieren verder. Evt. nog met motivatie van je manager.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:12 schreef Mokster het volgende:
Ik wil dat het er bij mij wordt afgehaald (en snap zelf niet zo goed hoe dat werkt).
Binnenkort maar weer eens lief lachen naar een ICT-typje...
Ik blij met die 'paper-less-inviroment' hier.. geen formulieren.. minder burocratie..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:19 schreef Breetai het volgende:
[..]
Bij jullie werkt lachen nog wel. WIj zijn dan meteen 3 helldesk calls en 2 aanvraag formulieren verder. Evt. nog met motivatie van je manager.
Lang leven IBMquote:Op maandag 13 februari 2006 17:19 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Zucht...thuiswerken..![]()
Ik zou willen dat ik dat ook eens kon doen hier, gewoon voor een dag..
Schijt aan alles (zeker zo'n dag als vandaag, waar je eerst je bed uitgebeld wordt om 5.30, voor een taxi, die ik nooit besteld heb en pas 9uur op mijn werk moet zijn, grrT is niet mijn dag vandaag..
)
We kenne hier bij HP alleen server-watch.. een nachtdienst, die je thuis kunt doen, maar dit gaat samen met je 40 urige functie overdag..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lang leven IBM![]()
Ik werk altijd remote dus kan overal vandaan werken
Oh ja dat soort dingen doe ik nooitquote:Op maandag 13 februari 2006 17:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
We kennen hier bij HP alleen server-watch.. een nachtdienst, die je thuis kunt doen, maar dit gaat samen met je 40 urige funtie overdag..(maar wel slapend rijk worden
)
Lijkt me best gaaf. Verdient waarschijnlijk wel als een tietquote:Op maandag 13 februari 2006 17:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
We kenne hier bij HP alleen server-watch.. een nachtdienst, die je thuis kunt doen, maar dit gaat samen met je 40 urige functie overdag..![]()
met wat?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:26 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Was jij niet bijna klaar?
ow neej volgens mij heb ik t topic vermoordquote:Op maandag 13 februari 2006 17:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
met wat?
studie?
neej mag nog minstens 2 en half jaar
en daarna wil ik t liefst nog steeds niet werken![]()
Cup D ja, en 21% belastingquote:Op maandag 13 februari 2006 17:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Lijkt me best gaaf. Verdient waarschijnlijk wel als een tiet
Hehe, je kan niet je hele leven blijven studeren.. Stufi-technisch..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
met wat?
studie?
neej mag nog minstens 2 en half jaar
en daarna wil ik t liefst nog steeds niet werken![]()
dat kan ik!!!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:37 schreef Breetai het volgende:
zulen we het dan maar reanimeren?
nee, niet met mond op mond beademing.
drom trouw ik met een rijke ventquote:Op maandag 13 februari 2006 17:38 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe, je kan niet je hele leven blijven studeren.. Stufi-technisch..![]()
Zijn dat nu zware zondes? Of worden die in de regel wel snel vergeven?quote:
Standbydiensten en rijk wordenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Lijkt me best gaaf. Verdient waarschijnlijk wel als een tiet
Op welke dag was dat?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat kan ik!!!
en maagzondes aanbrengen
en intramusculaire medicijnen inspuiten
overblijfsel uit de periode dat ik verpleegster wou worden
Mijn buurjongen denkt daar anders overquote:Op maandag 13 februari 2006 17:38 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe, je kan niet je hele leven blijven studeren.. Stufi-technisch..![]()
whoepsie foutjequote:Op maandag 13 februari 2006 17:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn dat nu zware zondes? Of worden die in de regel wel snel vergeven?![]()
gespeldquote:Op maandag 13 februari 2006 17:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whoepsie foutje
bedoelde sondes geloof ik
naja
volgens mij heb ik intramusculair goed gespelt en dat is al heeel wat
nee dat heeft 2 hele weken geduurdquote:
Als je niet intraveneus bedoelde wel jaquote:Op maandag 13 februari 2006 17:40 schreef liefie_ het volgende:
zucht...quote:Op maandag 13 februari 2006 17:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
drom trouw ik met een rijke ventword ik wel huisvrouw
haha ja die bedoel ikquote:Op maandag 13 februari 2006 17:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je niet intraveneus bedoelde wel ja.
als er iemand dood neer valt op de oudervergardering van de school van mn kindjes zal ik wel proberen of ik m kan reanimeren oke?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:42 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
zucht...
Waarom nou?
Al die know-how en knowledge down the drain..![]()
*staat versteld..*quote:Op maandag 13 februari 2006 17:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dat heeft 2 hele weken geduurd
Zie je, dan had ik toch door op wat voor niveau jij weer zat te denken.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:40 schreef liefie_ het volgende:
whoepsie foutje
bedoelde sondes geloof ik
De moeilijke dingen gaan altijd goed naar mijn idee.quote:naja
Bij het minste of geringste mond-op-mondbeademing toepassen op de ouderavond maakt het wel een stuk levendigerquote:Op maandag 13 februari 2006 17:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als er iemand dood neer valt op de oudervergardering van de school van mn kindjes zal ik wel proberen of ik m kan reanimeren oke?
Als ie dood neervalt dan valt er weingi meer te doen. Hopelijk verleist ie allen bewustzijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als er iemand dood neer valt op de oudervergardering van de school van mn kindjes zal ik wel proberen of ik m kan reanimeren oke?
Met dat toekomst beeld, kun je dan nu wel stoppen met studeren...quote:Op maandag 13 februari 2006 17:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet alleen niet hoe levendig die persoon dan wordquote:Op maandag 13 februari 2006 17:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij het minste of geringste mond-op-mondbeademing toepassen op de ouderavond maakt het wel een stuk levendiger.
ikvind mn studie wel leukquote:Op maandag 13 februari 2006 17:45 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Met dat toekomst beeld, kun je dan nu wel stoppen met studeren...
*liefie 'spiced' de ouderavonden op, komt u ook?'quote:Op maandag 13 februari 2006 17:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij het minste of geringste mond-op-mondbeademing toepassen op de ouderavond maakt het wel een stuk levendiger.
whaha jij hebt echt een leuke vriendinquote:Op maandag 13 februari 2006 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goed, mijn vriendin vertelt me dus net dat ze helemaal niks verwacht van me met Valentijnsdag... En we weten allemaal hoe het afloopt als ze echt niks krijgt...![]()
Bij ander werk heb je immers geen andere verplichtingen en hoef je ook nooit over te werken.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ikvind mn studie wel leuk
zou het ook best leuk vinden om lerares te worden
ik heb alleen geen zin om er een baan in te krijgen
elke dag om half negen beginnen, tot kwart over 3 en nooit eens zeggen nope vandaag ga ik lekker naar de dierentuin! zie jullie morgen wel!
savonds nog je proefwerken nakijken en zo...
ik bedoel ook al het werkquote:Op maandag 13 februari 2006 17:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij ander werk heb je immers geen andere verplichtingen en hoef je ook nooit over te werken.![]()
Die ja...quote:Op maandag 13 februari 2006 17:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha jij hebt echt een leuke vriendin
ze was toch laatst ookal boos en ze zei dat ze niet boos was?
nou je hebt dr toch goed door hoorquote:
Je wilt dus überhaupt niet werken en van een bijstandsuitkering gaan leven?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik bedoel ook al het werk![]()
en daarom wil ik het ook niet
alleen is het nu zo dat ik een opleiding doe om lerares te worden
dus het was maar een voorbeeld
En gelukkig ook niet zoveel vakantiedagen!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:49 schreef Plato1980 het volgende:
Bij ander werk heb je immers geen andere verplichtingen en hoef je ook nooit over te werken.![]()
Het probleem is dat ik liever heb dat mensen wel zeggen wat ze bedoelen, zijn alle vrouwen Japanners ofzo?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou je hebt dr toch goed door hoordan hoeft er toch geen probleem te zijn?
lees je inquote:Op maandag 13 februari 2006 17:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je wilt dus überhaupt niet werken en van een bijstandsuitkering gaan leven?
Waarom doe je dan nog een opleiding? Is nergens voor nodig in dat geval.![]()
Geen id, vertel?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goed, mijn vriendin vertelt me dus net dat ze helemaal niks verwacht van me met Valentijnsdag... En we weten allemaal hoe het afloopt als ze echt niks krijgt...![]()
Vooral in de ICTquote:Op maandag 13 februari 2006 17:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
vrouwen zijn heerlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik liever heb dat mensen wel zeggen wat ze bedoelen, zijn alle vrouwen Japanners ofzo?![]()
Stel je voor zeg; zes weken vrij in de zomer, moet je toch niet aan denken.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
En gelukkig ook niet zoveel vakantiedagen!![]()
Dat je een rijke vent wilt trouwen was dus serieus bedoeld?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
lees je in![]()
ik weet dat je me niet moet maar om midden in een verhaal te vallen en dan het deel wat je wel leest te gaan verdraaien is ook niks hoor
Ach ja, de ICT-verplichtingenquote:
Jij bent er zeker zelf één!quote:
Om de stereotype opmerking over objecten als voedingswaar maar te maken, mits goed klaargemaaktquote:
"De deadline was gisteren, er is altijd veel werk, en je moet je werk mee naar huis nemen, anders komt het niet af"quote:
nee maar er staat ook nergens dat ik van een uitkering ga leven hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 17:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat je een rijke vent wilt trouwen was dus serieus bedoeld?![]()
mag je ze dan niet heerlijk noemen?quote:
Ik vind het anders maar wat heerlijk. Ik denk dat ik dat wel ga missen als ik later een baantje vind.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Stel je voor zeg; zes weken vrij in de zomer, moet je toch niet aan denken.![]()
Je zult er toch aan moeten geloven.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:56 schreef liefie_ het volgende:
nee maar er staat ook nergens dat ik van een uitkering ga leven hoor
ik zeg alleen dat ik werk niet leuk vind
Het was ironisch bedoeld.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik vind het anders maar wat heerlijk. Ik denk dat ik dat wel ga missen als ik later een baantje vind.![]()
Wel moet ik erbij zeggen dat ik de eerste 10 jaar zeker niet op vakantie kan gaan, dus in dat opzicht is het zo erg nog niet eens![]()
Ik zie er ook een beetje tegenop om straks te moeten gaan werken. Vooral de vrijheid die je dan ineens mist. Ik zal zeker wel moeten, maar dat mag de pret niet drukken. Voorlopig houd ik het nog even bij het studentenleven.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar er staat ook nergens dat ik van een uitkering ga leven hoor
ik zeg alleen dat ik werk niet leuk vind
maja ik geloof dat ik jou beter kan negeren dus bij deze
maybequote:Op maandag 13 februari 2006 17:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je zult er toch aan moeten geloven.![]()
Of gewoon zwakbegaafd.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maybe
gelukkig weet je helemaal niks over mij en dus ook niet of ik ooit moet gaan werken
misschien ben ik wel een erfgename
of uitgehuwlijkt aan een strenge islamiet
Tijd om naar huis te gaan. Ik denk dat ik maar eens wat werk inpakquote:Op maandag 13 februari 2006 17:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
"De deadline was gisteren, er is altijd veel werk, en je moet je werk mee naar huis nemen, anders komt het niet af"![]()
tja, die 20 dagen die ze me nu over het hele jaar bedeeld hebben, zijn ook niet om over naar huis te schrijven.. Geef mij de school vakantie dagen maar weer..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik vind het anders maar wat heerlijk. Ik denk dat ik dat wel ga missen als ik later een baantje vind.![]()
Wel moet ik erbij zeggen dat ik de eerste 10 jaar zeker niet op vakantie kan gaan, dus in dat opzicht is het zo erg nog niet eens![]()
Ik kan de gevolgen nog maar moeilijk overzienquote:Op maandag 13 februari 2006 17:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En verder moet je eens ophouden over die studieschuld, we hebben je al vaker uitgelegd dat dit wel mee zal vallen.![]()
Ik denk dat je er niks van meentquote:Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tijd om naar huis te gaan. Ik denk dat ik maar eens wat werk inpak.
Jij liever dan ik..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maybe
gelukkig weet je helemaal niks over mij en dus ook niet of ik ooit moet gaan werken
misschien ben ik wel een erfgename
of uitgehuwlijkt aan een strenge islamiet
Je gelooft de verkeerde verhalenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik kan de gevolgen nog maar moeilijk overzienEn als ik de verhalen moet geloven gaat het nog een grote ramp worden.
die doen toevallig vaak erg nuttig werkquote:
Ik krijg echt zin om je in eklaar te slaan.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik kan de gevolgen nog maar moeilijk overzienEn als ik de verhalen moet geloven gaat het nog een grote ramp worden.
Maar goed, niet getreurd. Ik denk dat het allemaal wel gaat lukkenEn als het echt niet meer lukt dan kan ik in het uiterste geval nog bij mijn ouders aankloppen voor financiële hulp
. Het is wel sneu, maar dat moet dan maar als het niet meer gaat
. Ik ben straks met weinig tevreden. Als ik maar een stoel, een tafel, een bed, een keukentje en een badkamertje heb dan is dat wel OK. Als het dan een buurt is waar de kogels je om de oren vliegen en de spuiten op het balkon liggen, daar maak ik me dan niet zo druk om
![]()
Belangrijker is dat ik me goed voel bij wat ik doe en wie ik ben.
Zou je denken?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niks van meent
20 dagen is niet echt veel inderdaad, vooral als je geen vaste vakanties meer hebt, zoals bijvoorbeeld 4 weken zomervakantie en twee weken kerstvakantiequote:Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
tja, die 20 dagen die ze me nu over het hele jaar bedeeld hebben, zijn ook niet om over naar huis te schrijven.. Geef mij de school vakantie dagen maar weer..
Dat heb ik dan ook niet ontkend.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die doen toevallig vaak erg nuttig werk
Inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2006 18:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die doen toevallig vaak erg nuttig werk
Doe maar niet! Ik moet vanavond nog toonbaar zijn bij de salsa lesquote:Op maandag 13 februari 2006 18:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik krijg echt zin om je in eklaar te slaan.![]()
Peggy Leequote:Op maandag 13 februari 2006 18:04 schreef liefie_ het volgende:
Never know how much I love you
Never know how much I care
When you put your arms around me
I get a fever that`s so hard to bear
You give me fever when you kiss me
Fever when you hold me tight
Fever in the morning
Fever all through the night.
Nee je bent een zwartkijker en ziet alles veel somberder in dan nodig is.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Doe maar niet! Ik moet vanavond nog toonbaar zijn bij de salsa les
Maar ik kan het me wel een beetje voorstellen, dat je dat wil. Ik ben ook zo'n druktemaker
Dan ga je toch minder werken? Iedereen met een beetje baan zou dat moeten kunnen, tenzij ze natuurlijk een gigantische studieschuld hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:05 schreef Ynske het volgende:
ik had een dag over vorig jaar
nu heb ik er 26, ook geen vetpot
T varieert van het ene bedrijf (nu HP) op het andere bedrijf (toen Xerox) maar max ligt hier op 24..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
20 dagen is niet echt veel inderdaad, vooral als je geen vaste vakanties meer hebt, zoals bijvoorbeeld 4 weken zomervakantie en twee weken kerstvakantie
Daar ben ik blij om. Ik ben nog niet zoveel users tegengekomen die me helemaal niet liggen...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee je bent een zwartkijker en ziet alles veel somberder in dan nodig is.
Desondanks heb ik geen hekel aan je, er zijn users waar ik veel minder over te spreken ben.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan ga je toch minder werken? Iedereen met een beetje baan zou dat moeten kunnen, tenzij ze natuurlijk een gigantische studieschuld hebben.
Ik zou er wel een paar kunnen opnoemen.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om. Ik ben nog niet zoveel users tegengekomen die me helemaal niet liggen...
mijquote:Op maandag 13 februari 2006 18:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou er wel een paar kunnen opnoemen.![]()
benk mee bezigquote:
Hey! Ik miste jequote:Op maandag 13 februari 2006 18:05 schreef Ynske het volgende:
ik had een dag over vorig jaar
nu heb ik er 26, ook geen vetpot
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan ga je toch minder werken? Iedereen met een beetje baan zou dat moeten kunnen, tenzij ze natuurlijk een gigantische studieschuld hebben.
Ja, in het begin ging het nog wel, maar sinds we in die kroeg in Utrecht slaags geraakt zijn is het over tussen ons.quote:
Doe anders maar een banaanvraag (wel een temporary ban dan, zodat je wel terugkomt, itt GF)quote:Op maandag 13 februari 2006 18:09 schreef Plato1980 het volgende:
Ik had vanochtend toch niet tegen mijn scriptiebegeleider moeten liegen dat ik een bepaald hoofdstuk bijna af had en het vanavond zou inleveren.![]()
Alleen al meerdere in deze SCquote:Op maandag 13 februari 2006 18:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om. Ik ben nog niet zoveel users tegengekomen die me helemaal niet liggen...
Nee, gaat wel goedkomen, ik heb er alleen geen zin. Zo meteen even koffiedrinken en dan beginnen.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Doe anders maar een banaanvraag (wel een temporary ban dan, zodat je wel terugkomt, itt GF)
heey, jah heb vandaag ook een beetje gewerktquote:Op maandag 13 februari 2006 18:09 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hey! Ik miste je
Thuis?
Dus normaal 25 vrije dagen +1?
Ik loop nu mijn vrije dagen te plannen met zoveel mogelijk weekenden er bij in, zodat t wat langer aanvoelt aan vrije dagen achterelkaar..![]()
Dat is misschien verstandig. Ik ga proberen om later een baan te zoeken met leuke/goede arbeidsvoorwaarden. Ik heb niet zo'n zin om weer alles maar aan te pakken omdat het kan. Belangrijker is het dat ik op mijn plaats zit, dat ik toch een beetje leuk verdien (1100+ netto) en dat ik geen problemen krijg met stress op het werk. Een beetje is nooit erg, maar ik wil niet elke dag mezelf gek moeten rennen en vergaderen...quote:
Banaanvraag? of Ban-aanvraag?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Doe anders maar een banaanvraag (wel een temporary ban dan, zodat je wel terugkomt, itt GF)
yepz that was the endquote:Op maandag 13 februari 2006 18:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, in het begin ging het nog wel, maar sinds we in die kroeg in Utrecht slaags geraakt zijn is het over tussen ons.![]()
Het is dat ik niet aan quotes van anderen in mijn signature doe, maar deze vond ik toch wel heel erg mooi.... *twijfel*quote:Op maandag 13 februari 2006 16:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Airwin en ik zijn 30
En ik denk dat onze grote teen meer sex krijgt dan de gemiddelde Singles poster![]()
geen banaanquote:Op maandag 13 februari 2006 18:12 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Banaanvraag? of Ban-aanvraag?
Heheh
Is dat zo?quote:
Gast, als jij een universitaire studie afgerond hebt en goed naar een baan zoekt hou je echt wel meer over dan 1100 euro netto.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is misschien verstandig. Ik ga proberen om later een baan te zoeken met leuke/goede arbeidsvoorwaarden. Ik heb niet zo'n zin om weer alles maar aan te pakken omdat het kan. Belangrijker is het dat ik op mijn plaats zit, dat ik toch een beetje leuk verdien (1100+ netto) en dat ik geen problemen krijg met stress op het werk. Een beetje is nooit erg, maar ik wil niet elke dag mezelf gek moeten rennen en vergaderen...
En ik wil 's avonds ook helemaal vrij hebben voor andere dingen. Ik ga niet 's avonds nog eens zitten werken![]()
Ik hunquote:Op maandag 13 februari 2006 18:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Is dat zo?
Bedoel je dan dat zij mij niet aardig vinden, of ik hunIk heb een paar keer ruzie gemaakt met wat mensen hier...
hmz dat maakt me toch wel nieuwsgierig naar jou kunsten in bedquote:Op maandag 13 februari 2006 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dat ik niet aan quotes van anderen in mijn signature doe, maar deze vond ik toch wel heel erg mooi.... *twijfel*
Laten we dat hopenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gast, als jij een universitaire studie afgerond hebt en goed naar een baan zoekt hou je echt wel meer over dan 1100 euro netto.
Het viel op zich nog wel mee tot het moment dat jij die barman door het raam sloeg.quote:
1100 nettoquote:Op maandag 13 februari 2006 18:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gast, als jij een universitaire studie afgerond hebt en goed naar een baan zoekt hou je echt wel meer over dan 1100 euro netto.
Dat weet ik wel zeker. Een postbode van onze leeftijd houdt nog meer over.quote:
Oeh, dat is wel heel lang geleden .... Mijn eerste helpdeskbaantjequote:Op maandag 13 februari 2006 18:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
1100 netto
Dat waren nog eens tijden![]()
Ik snap het nietquote:Op maandag 13 februari 2006 18:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hun
deze reeks heeft meer mensen dan alleen BttD![]()
Ik verwijs je door naar deze post, en dan de laatste regel. Dat beantwoordt ook meteen één van de vragen die nog open stond...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz dat maakt me toch wel nieuwsgierig naar jou kunsten in bed
ik heb weeeeer geen honger!quote:
Die was denk ik nog meerquote:Op maandag 13 februari 2006 18:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel heel lang geleden .... Mijn eerste helpdeskbaantje
en dan te bedenken dat de post niet echt goed betaaldquote:Op maandag 13 februari 2006 18:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Een postbode van onze leeftijd houdt nog meer over.![]()
Ik weet niet zeker of ik dat werk ga doen na mijn studiequote:Op maandag 13 februari 2006 18:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel heel lang geleden .... Mijn eerste helpdeskbaantje
hmz ik ben altijd meer van testen in de praktijk...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwijs je door naar deze post, en dan de laatste regel. Dat beantwoordt ook meteen één van de vragen die nog open stond...![]()
zwangerquote:Op maandag 13 februari 2006 18:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb weeeeer geen honger!
iets klopt er niet...
Nee, je hebt postbodes en postbezorgers. Postbezorgers bezorgen alleen post en krijgen minder betaald.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat de post niet echt goed betaald
trouwens een postbode bestaat niet meer, t is nu een postbezorger
bode klinkt toch beterquote:Op maandag 13 februari 2006 18:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat de post niet echt goed betaald
trouwens een postbode bestaat niet meer, t is nu een postbezorger
wat snap je niet, dat er in deze sc meer besproken word dan alleen jij?quote:
Haha, jammer voor jou dat dit forum niet op A4 formaat komtquote:Op maandag 13 februari 2006 18:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
heey, jah heb vandaag ook een beetje gewerktals in werk wat niet achter de pc was de laatste uurtjes.
jah normaal 25 gebaseerd op een 40urige werkweek
k heb toevallig vorige week de eerste 2 dagen vrijgevraagd, voor in maart en in mei... dus nog 24 te gaan
Noem maar een plaats, een datum en een tijd en dan kun jij testen wat je wil...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz ik ben altijd meer van testen in de praktijk...
ik bedoel het staat er dan wel maar is het ook zo![]()
Nee, ik snapte Godt's opmerking nietquote:Op maandag 13 februari 2006 18:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat snap je niet, dat er in deze sc meer besproken word dan alleen jij?
of dat er ook nog mensen zijn waar het niet zo tussen botert
Soms? Dat doen we bijna constant en is het is voor mij de reden om hier te posten.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
De conclusie is dat er soms gewoon ruzie gemaakt wordt in de SC.
Het was een parttime baantjequote:
Je moet je bek houdenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee, ik snapte Godt's opmerking nietHij zei dat er in deze SC alleen al mensen waren tussen wie het niet zo goed ging en toen dacht ik dat hij ook op mij doelde
Laat maar, het was een misverstand. De conclusie is dat er soms gewoon ruzie gemaakt wordt in de SC.
ow neej dat maakt me niet uit hoor, als ik bezig ben om niet te fokkenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Haha, jammer voor jou dat dit forum niet op A4 formaat komt(hmm, maar wel leuk voor de mobiele foon..) ...admins!?
Bij mij is t zo, dat ik maandag, dinsdag en woensdag vrij vaak afgeleid ben door werk, en dat do en vrij gewoon nix te bieden hebben..
Ik vrees altijd dat ik geen dagen over hou om met kerst op te nemen. 20 dagen zijn zo op..
-Deze keer maar es in plannen..- (als ik nog zo lang hier blijf..)
Spreek me niet tegen!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moet je bek houden![]()
Er maakt helemaal niemand ruzie![]()
Rellen!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moet je bek houden![]()
Er maakt helemaal niemand ruzie![]()
watje, dan moet je ook blijvenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Rellen!![]()
Ik ga eten![]()
![]()
Dat moet ook gebeuren!
![]()
R.I.P Romance..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem maar een plaats, een datum en een tijd en dan kun jij testen wat je wil...![]()
krijg ik dan ook mn picknick?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem maar een plaats, een datum en een tijd en dan kun jij testen wat je wil...![]()
Je kan ook eten tijdens het fo!ken..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Rellen!![]()
Ik ga eten![]()
![]()
Dat moet ook gebeuren!
![]()
Ik wou bijna zeggen: ik zorg wel voor de vleeswaren... Maar ja, jij bent vegetariër!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
krijg ik dan ook mn picknick?![]()
die had ik toch nog een tegoed van je?
Romance? Lees je wel goed hier? Het draait allemaal om sex... en oh ja.... om tieten!quote:
ik heb nog crumpets over!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen: ik zorg wel voor de vleeswaren... Maar ja, jij bent vegetariër!![]()
Vort, in je mand jij!quote:
Oh? Dus niet om een picknick zonder vleeswaren?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Romance? Lees je wel goed hier? Het draait allemaal om sex... en oh ja.... om tieten!![]()
Picknicken...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb nog crumpets over!
die zijn perfect voor een picknick!!
daar lig ik al lieverdquote:
Braaf zo.quote:
lekker knus is het iddquote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij thuis en heb je t wel naar je zin daar
Word je post uit Amersfoort nog doorgestuurd? Je wilt die vrouwelijke aanbidders aldaar niet teleurstellen natuurlijk?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef QyRoZ het volgende:
Shit, vergeten een grotere brievenbus aan te vragen voor morgen.
notebookje bedoel je?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:31 schreef Ynske het volgende:
boekje erbij
jammer zag al allemaal scenes voor me jou in combi met slagroom en aarbeitjes en zoquote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Picknicken...![]()
Je was toch alleen maar benieuwd naar mijn bedprestaties?
die staat naast me op tafeltjequote:
Ik heb geen hulpmiddelen nodig voor goede prestaties...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jammer zag al allemaal scenes voor me jou in combi met slagroom en aarbeitjes en zo
naja dan niet![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker knus is het idd
kaarsjes aan, aromabrandertje aan, boekje erbij
oeh nou word ik helemaal nieuwsgierigquote:Op maandag 13 februari 2006 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen hulpmiddelen nodig voor goede prestaties...![]()
Klootzakquote:Op maandag 13 februari 2006 18:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Soms? Dat doen we bijna constant en is het is voor mij de reden om hier te posten.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:32 schreef liefie_ het volgende:
en frezer: binnen picknicken natuurlijk!!!!
snuggere... je ligt sneller heftig te sexen op een kleedje dan wanneer je allebij aan de andere kant van een tafel zitquote:Op maandag 13 februari 2006 18:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
, dan verkiest deze onromanticus wel een tafel met stoelen boven een kleedje op de grond.
lekker in de ballenbakquote:Op maandag 13 februari 2006 18:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
, dan verkiest deze onromanticus wel een tafel met stoelen boven een kleedje op de grond.
He.. lekker burgerlijk.. waarom niet de gulden middenweg..op z'n japans..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar mijn echte stalkers weten me echt wel te vinden hoor. Er staan er nog 5 voor de deur.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Word je post uit Amersfoort nog doorgestuurd? Je wilt die vrouwelijke aanbidders aldaar niet teleurstellen natuurlijk?
Ohhhh... het is dus altijd al je intentie geweest om mij te... ohhh...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
snuggere... je ligt sneller heftig te sexen op een kleedje dan wanneer je allebij aan de andere kant van een tafel zit
oh, mijnes is zo klein, dat ik toch niets ontvangquote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef QyRoZ het volgende:
ga gamenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:32 schreef Private_Part_Sir het volgende:
pff..nog 30 minuten er er is hier geen bibs te doen...![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef QyRoZ het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ohhhh... het is dus altijd al je intentie geweest om mij te... ohhh...![]()
had je die dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
![]()
ssst anders gaat mn brave reputatie er zo aan
Voeg me dan ook toe op MSN, dan kunnen we ongeneerd vuige taal uitslaan naar elkaar!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
![]()
*als ik nou es dat boekje omruil voor een warm dampend bad?*quote:
klinkt niet slechtquote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
*als ik nou es dat boekje omruil voor een warm dampend bad?*
*massage*
*Voorlees- even het woord van vanmiddag, in een daad voegen-*
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad benieuwd wie van ons tweeën morgen de meeste post krijgt.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb de hond alvast laten inslapen, zodat de postbode mij niet kan ontgaan..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oh, mijnes is zo klein, dat ik toch niets ontvang
Ik denk Q!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad benieuwd wie van ons tweeën morgen de meeste post krijgt.![]()
Dat zeg jij.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
snuggere... je ligt sneller heftig te sexen op een kleedje dan wanneer je allebij aan de andere kant van een tafel zit
Ik heb mijn liefdes verklaring van de belasting vandaag gehad!; 800 euries terug!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad benieuwd wie van ons tweeën morgen de meeste post krijgt.![]()
Deze:quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:41 schreef liefie_ het volgende:
als ik een vriendje heb ben ik hetero en als ik een vriendin heb ben ik lesbisch haha naja laat maar
Op de tafel is ook een optiequote:
mijn brave!quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:41 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik heb de hond alvast laten inslapen, zodat de postbode mij niet kan ontgaan..![]()
(note aan dierenbescherming:dat zou ik een nooit aan willen doen)
14.gif.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Deze:
Op maandag 13 februari 2006 18:41 schreef liefie_ het volgende:
als ik een vriendje heb ben ik hetero en als ik een vriendin heb ben ik lesbisch haha naja laat maar
Flikker hem uit het raam wil je!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat doet me denken aan een collega
die 1 kat de nek omgedraaid heeft omdat hij er geen 5 wil hebben
hij heeft er 2 en zijn vriendin 3, dus nu moeten er maar 2 het hoekje om
echt daar kan ik zo kwaad om worden
Die heb ik gelukkig gemist!quote:
dat bedoel ikquote:
plato is gewoon weer heerlijk posts uit zijn verband aan het trekken hoorquote:
quote:
Typische reactie van een dierenvriend; ze hebben geen respect voor mensenlevens.quote:
Kun je al je fantasietjes over liefie_ gewoon in stand houden!quote:
Dat kun je niet menen! Gatver!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan heb je wel heeeel lang niet opgelet!quote:
Plato, mijn vriend!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
plato is gewoon weer heerlijk posts uit zijn verband aan het trekken hoor
zet er dan eentje 'gratis af te halen' ofzoquote:Op maandag 13 februari 2006 18:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar ben ik riooljournalist voor.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:47 schreef liefie_ het volgende:
Plato is gewoon weer heerlijk posts uit zijn verband aan het trekken hoor
Je ava helpt ook nietquote:Op maandag 13 februari 2006 18:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan heb je wel heeeel lang niet opgelet!
Het neemt geen overdreven vormen aan hoor. Maar als mensen een huisdier nemen moeten ze ook de verantwoordelijkheid er voor nemen. Het is geen stoel oid die je te veel hebt.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Typische reactie van een dierenvriend; ze hebben geen respect voor mensenlevens.![]()
Nee, ze doet er alles aan om haar reputatie te behouden.quote:
juist jahquote:Op maandag 13 februari 2006 18:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zet er dan eentje 'gratis af te halen' ofzo
Wat een dierenbeul
Jottum.quote:
Waarschijnlijk was hij gewoon aan het proberen om jou op de kast aan het jagen.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
juist jah
toen ging t dus hard tegen hard toen ik dat hoorde
maar dat wilde ie niet (gratis af te halen) want dan wist je niet waar ie terecht kwam
nah dan heb je me dus echt pissig
Daar is opzich ook niets mis meequote:Op maandag 13 februari 2006 18:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ze doet er alles aan om haar reputatie te behouden.![]()
En ik van jou! Die post van jou heeft weer een hoop opgeleverd!quote:
Ga dat even lekker op de bank of in bed doen, maar niet voor Fok!, waar je heel de SC mee laat genietenquote:
Ik zeg in twee zinnen meer zinnige dingen dan sommige in tientallen post in deze hele reeksquote:Op maandag 13 februari 2006 18:55 schreef webspider het volgende:
[..]
Ga dat even lekker op de bank of in bed doen, maar niet voor Fok!, waar je heel de SC mee laat genieten
Ik heb zelf een poes gehad, die mishandeld was door (vermoedelijk een man, aangezien ze geen problemen met vriendinnen van me). Haar staart was afgeknipt en ze had een groot trauma.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
juist jah
toen ging t dus hard tegen hard toen ik dat hoorde
maar dat wilde ie niet (gratis af te halen) want dan wist je niet waar ie terecht kwam
nah dan heb je me dus echt pissig
Hetgeen meer zegt over die anderen dan over jou.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zeg in twee zinnen meer zinnige dingen dan sommige in tientallen post in deze hele reeks![]()
Dat kloptquote:Op maandag 13 februari 2006 18:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hetgeen meer zegt over die anderen dan over jou.![]()
oh, oh... jij bent er in getrapt..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef _Fuffy_ het volgende:
Ik heb leuke valentijn cadeaus gekocht
Leuk GF! Wat ga je je vriendin geven?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef _Fuffy_ het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef _Fuffy_ het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Leuk GF! Wat ga je je vriendin geven?![]()
quote:
Nederlanders doen niet aan valentijn, dat klopt. Die miljoen extra rozen die door bloemisten worden verkocht deze dagen zijn puur toeval.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]tenminste iemand die aan valentijn doet!!
Kleine kut cadeaus waar niemand iets aan heeftquote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
oh, oh... jij bent er in getrapt..
Maar eh, watte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |