Zie je, dan had ik toch door op wat voor niveau jij weer zat te denken.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:40 schreef liefie_ het volgende:
whoepsie foutje
bedoelde sondes geloof ik
De moeilijke dingen gaan altijd goed naar mijn idee.quote:naja
volgens mij heb ik intramusculair goed gespelt en dat is al heeel wat
Bij het minste of geringste mond-op-mondbeademing toepassen op de ouderavond maakt het wel een stuk levendigerquote:Op maandag 13 februari 2006 17:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als er iemand dood neer valt op de oudervergardering van de school van mn kindjes zal ik wel proberen of ik m kan reanimeren oke?
Als ie dood neervalt dan valt er weingi meer te doen. Hopelijk verleist ie allen bewustzijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als er iemand dood neer valt op de oudervergardering van de school van mn kindjes zal ik wel proberen of ik m kan reanimeren oke?
Met dat toekomst beeld, kun je dan nu wel stoppen met studeren...quote:Op maandag 13 februari 2006 17:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet alleen niet hoe levendig die persoon dan wordquote:Op maandag 13 februari 2006 17:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij het minste of geringste mond-op-mondbeademing toepassen op de ouderavond maakt het wel een stuk levendiger.
ikvind mn studie wel leukquote:Op maandag 13 februari 2006 17:45 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Met dat toekomst beeld, kun je dan nu wel stoppen met studeren...
*liefie 'spiced' de ouderavonden op, komt u ook?'quote:Op maandag 13 februari 2006 17:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij het minste of geringste mond-op-mondbeademing toepassen op de ouderavond maakt het wel een stuk levendiger.
whaha jij hebt echt een leuke vriendinquote:Op maandag 13 februari 2006 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goed, mijn vriendin vertelt me dus net dat ze helemaal niks verwacht van me met Valentijnsdag... En we weten allemaal hoe het afloopt als ze echt niks krijgt...![]()
Bij ander werk heb je immers geen andere verplichtingen en hoef je ook nooit over te werken.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ikvind mn studie wel leuk
zou het ook best leuk vinden om lerares te worden
ik heb alleen geen zin om er een baan in te krijgen
elke dag om half negen beginnen, tot kwart over 3 en nooit eens zeggen nope vandaag ga ik lekker naar de dierentuin! zie jullie morgen wel!
savonds nog je proefwerken nakijken en zo...
ik bedoel ook al het werkquote:Op maandag 13 februari 2006 17:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij ander werk heb je immers geen andere verplichtingen en hoef je ook nooit over te werken.![]()
Die ja...quote:Op maandag 13 februari 2006 17:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha jij hebt echt een leuke vriendin
ze was toch laatst ookal boos en ze zei dat ze niet boos was?
nou je hebt dr toch goed door hoorquote:
Je wilt dus überhaupt niet werken en van een bijstandsuitkering gaan leven?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik bedoel ook al het werk![]()
en daarom wil ik het ook niet
alleen is het nu zo dat ik een opleiding doe om lerares te worden
dus het was maar een voorbeeld
En gelukkig ook niet zoveel vakantiedagen!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:49 schreef Plato1980 het volgende:
Bij ander werk heb je immers geen andere verplichtingen en hoef je ook nooit over te werken.![]()
Het probleem is dat ik liever heb dat mensen wel zeggen wat ze bedoelen, zijn alle vrouwen Japanners ofzo?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou je hebt dr toch goed door hoordan hoeft er toch geen probleem te zijn?
lees je inquote:Op maandag 13 februari 2006 17:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je wilt dus überhaupt niet werken en van een bijstandsuitkering gaan leven?
Waarom doe je dan nog een opleiding? Is nergens voor nodig in dat geval.![]()
Geen id, vertel?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goed, mijn vriendin vertelt me dus net dat ze helemaal niks verwacht van me met Valentijnsdag... En we weten allemaal hoe het afloopt als ze echt niks krijgt...![]()
Vooral in de ICTquote:Op maandag 13 februari 2006 17:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
vrouwen zijn heerlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik liever heb dat mensen wel zeggen wat ze bedoelen, zijn alle vrouwen Japanners ofzo?![]()
Stel je voor zeg; zes weken vrij in de zomer, moet je toch niet aan denken.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
En gelukkig ook niet zoveel vakantiedagen!![]()
Dat je een rijke vent wilt trouwen was dus serieus bedoeld?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
lees je in![]()
ik weet dat je me niet moet maar om midden in een verhaal te vallen en dan het deel wat je wel leest te gaan verdraaien is ook niks hoor
Ach ja, de ICT-verplichtingenquote:
Jij bent er zeker zelf één!quote:
Om de stereotype opmerking over objecten als voedingswaar maar te maken, mits goed klaargemaaktquote:
"De deadline was gisteren, er is altijd veel werk, en je moet je werk mee naar huis nemen, anders komt het niet af"quote:
nee maar er staat ook nergens dat ik van een uitkering ga leven hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 17:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat je een rijke vent wilt trouwen was dus serieus bedoeld?![]()
mag je ze dan niet heerlijk noemen?quote:
Ik vind het anders maar wat heerlijk. Ik denk dat ik dat wel ga missen als ik later een baantje vind.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Stel je voor zeg; zes weken vrij in de zomer, moet je toch niet aan denken.![]()
Je zult er toch aan moeten geloven.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:56 schreef liefie_ het volgende:
nee maar er staat ook nergens dat ik van een uitkering ga leven hoor
ik zeg alleen dat ik werk niet leuk vind
Het was ironisch bedoeld.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik vind het anders maar wat heerlijk. Ik denk dat ik dat wel ga missen als ik later een baantje vind.![]()
Wel moet ik erbij zeggen dat ik de eerste 10 jaar zeker niet op vakantie kan gaan, dus in dat opzicht is het zo erg nog niet eens![]()
Ik zie er ook een beetje tegenop om straks te moeten gaan werken. Vooral de vrijheid die je dan ineens mist. Ik zal zeker wel moeten, maar dat mag de pret niet drukken. Voorlopig houd ik het nog even bij het studentenleven.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar er staat ook nergens dat ik van een uitkering ga leven hoor
ik zeg alleen dat ik werk niet leuk vind
maja ik geloof dat ik jou beter kan negeren dus bij deze
maybequote:Op maandag 13 februari 2006 17:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je zult er toch aan moeten geloven.![]()
Of gewoon zwakbegaafd.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maybe
gelukkig weet je helemaal niks over mij en dus ook niet of ik ooit moet gaan werken
misschien ben ik wel een erfgename
of uitgehuwlijkt aan een strenge islamiet
Tijd om naar huis te gaan. Ik denk dat ik maar eens wat werk inpakquote:Op maandag 13 februari 2006 17:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
"De deadline was gisteren, er is altijd veel werk, en je moet je werk mee naar huis nemen, anders komt het niet af"![]()
tja, die 20 dagen die ze me nu over het hele jaar bedeeld hebben, zijn ook niet om over naar huis te schrijven.. Geef mij de school vakantie dagen maar weer..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik vind het anders maar wat heerlijk. Ik denk dat ik dat wel ga missen als ik later een baantje vind.![]()
Wel moet ik erbij zeggen dat ik de eerste 10 jaar zeker niet op vakantie kan gaan, dus in dat opzicht is het zo erg nog niet eens![]()
Ik kan de gevolgen nog maar moeilijk overzienquote:Op maandag 13 februari 2006 17:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En verder moet je eens ophouden over die studieschuld, we hebben je al vaker uitgelegd dat dit wel mee zal vallen.![]()
Ik denk dat je er niks van meentquote:Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tijd om naar huis te gaan. Ik denk dat ik maar eens wat werk inpak.
Jij liever dan ik..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maybe
gelukkig weet je helemaal niks over mij en dus ook niet of ik ooit moet gaan werken
misschien ben ik wel een erfgename
of uitgehuwlijkt aan een strenge islamiet
Je gelooft de verkeerde verhalenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik kan de gevolgen nog maar moeilijk overzienEn als ik de verhalen moet geloven gaat het nog een grote ramp worden.
die doen toevallig vaak erg nuttig werkquote:
Ik krijg echt zin om je in eklaar te slaan.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik kan de gevolgen nog maar moeilijk overzienEn als ik de verhalen moet geloven gaat het nog een grote ramp worden.
Maar goed, niet getreurd. Ik denk dat het allemaal wel gaat lukkenEn als het echt niet meer lukt dan kan ik in het uiterste geval nog bij mijn ouders aankloppen voor financiële hulp
. Het is wel sneu, maar dat moet dan maar als het niet meer gaat
. Ik ben straks met weinig tevreden. Als ik maar een stoel, een tafel, een bed, een keukentje en een badkamertje heb dan is dat wel OK. Als het dan een buurt is waar de kogels je om de oren vliegen en de spuiten op het balkon liggen, daar maak ik me dan niet zo druk om
![]()
Belangrijker is dat ik me goed voel bij wat ik doe en wie ik ben.
Zou je denken?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niks van meent
20 dagen is niet echt veel inderdaad, vooral als je geen vaste vakanties meer hebt, zoals bijvoorbeeld 4 weken zomervakantie en twee weken kerstvakantiequote:Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
tja, die 20 dagen die ze me nu over het hele jaar bedeeld hebben, zijn ook niet om over naar huis te schrijven.. Geef mij de school vakantie dagen maar weer..
Dat heb ik dan ook niet ontkend.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die doen toevallig vaak erg nuttig werk
Inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2006 18:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die doen toevallig vaak erg nuttig werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |