Zie je, dan had ik toch door op wat voor niveau jij weer zat te denken.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:40 schreef liefie_ het volgende:
whoepsie foutje
bedoelde sondes geloof ik
De moeilijke dingen gaan altijd goed naar mijn idee.quote:naja
volgens mij heb ik intramusculair goed gespelt en dat is al heeel wat
Bij het minste of geringste mond-op-mondbeademing toepassen op de ouderavond maakt het wel een stuk levendigerquote:Op maandag 13 februari 2006 17:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als er iemand dood neer valt op de oudervergardering van de school van mn kindjes zal ik wel proberen of ik m kan reanimeren oke?
Als ie dood neervalt dan valt er weingi meer te doen. Hopelijk verleist ie allen bewustzijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als er iemand dood neer valt op de oudervergardering van de school van mn kindjes zal ik wel proberen of ik m kan reanimeren oke?
Met dat toekomst beeld, kun je dan nu wel stoppen met studeren...quote:Op maandag 13 februari 2006 17:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet alleen niet hoe levendig die persoon dan wordquote:Op maandag 13 februari 2006 17:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij het minste of geringste mond-op-mondbeademing toepassen op de ouderavond maakt het wel een stuk levendiger.
ikvind mn studie wel leukquote:Op maandag 13 februari 2006 17:45 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Met dat toekomst beeld, kun je dan nu wel stoppen met studeren...
*liefie 'spiced' de ouderavonden op, komt u ook?'quote:Op maandag 13 februari 2006 17:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij het minste of geringste mond-op-mondbeademing toepassen op de ouderavond maakt het wel een stuk levendiger.
whaha jij hebt echt een leuke vriendinquote:Op maandag 13 februari 2006 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goed, mijn vriendin vertelt me dus net dat ze helemaal niks verwacht van me met Valentijnsdag... En we weten allemaal hoe het afloopt als ze echt niks krijgt...![]()
Bij ander werk heb je immers geen andere verplichtingen en hoef je ook nooit over te werken.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ikvind mn studie wel leuk
zou het ook best leuk vinden om lerares te worden
ik heb alleen geen zin om er een baan in te krijgen
elke dag om half negen beginnen, tot kwart over 3 en nooit eens zeggen nope vandaag ga ik lekker naar de dierentuin! zie jullie morgen wel!
savonds nog je proefwerken nakijken en zo...
ik bedoel ook al het werkquote:Op maandag 13 februari 2006 17:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij ander werk heb je immers geen andere verplichtingen en hoef je ook nooit over te werken.![]()
Die ja...quote:Op maandag 13 februari 2006 17:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha jij hebt echt een leuke vriendin
ze was toch laatst ookal boos en ze zei dat ze niet boos was?
nou je hebt dr toch goed door hoorquote:
Je wilt dus überhaupt niet werken en van een bijstandsuitkering gaan leven?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik bedoel ook al het werk![]()
en daarom wil ik het ook niet
alleen is het nu zo dat ik een opleiding doe om lerares te worden
dus het was maar een voorbeeld
En gelukkig ook niet zoveel vakantiedagen!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:49 schreef Plato1980 het volgende:
Bij ander werk heb je immers geen andere verplichtingen en hoef je ook nooit over te werken.![]()
Het probleem is dat ik liever heb dat mensen wel zeggen wat ze bedoelen, zijn alle vrouwen Japanners ofzo?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou je hebt dr toch goed door hoordan hoeft er toch geen probleem te zijn?
lees je inquote:Op maandag 13 februari 2006 17:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je wilt dus überhaupt niet werken en van een bijstandsuitkering gaan leven?
Waarom doe je dan nog een opleiding? Is nergens voor nodig in dat geval.![]()
Geen id, vertel?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goed, mijn vriendin vertelt me dus net dat ze helemaal niks verwacht van me met Valentijnsdag... En we weten allemaal hoe het afloopt als ze echt niks krijgt...![]()
Vooral in de ICTquote:Op maandag 13 februari 2006 17:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
vrouwen zijn heerlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik liever heb dat mensen wel zeggen wat ze bedoelen, zijn alle vrouwen Japanners ofzo?![]()
Stel je voor zeg; zes weken vrij in de zomer, moet je toch niet aan denken.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
En gelukkig ook niet zoveel vakantiedagen!![]()
Dat je een rijke vent wilt trouwen was dus serieus bedoeld?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
lees je in![]()
ik weet dat je me niet moet maar om midden in een verhaal te vallen en dan het deel wat je wel leest te gaan verdraaien is ook niks hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |