Natuurlijk, daar ben ik riooljournalist voor.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:47 schreef liefie_ het volgende:
Plato is gewoon weer heerlijk posts uit zijn verband aan het trekken hoor
Je ava helpt ook nietquote:Op maandag 13 februari 2006 18:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan heb je wel heeeel lang niet opgelet!
Het neemt geen overdreven vormen aan hoor. Maar als mensen een huisdier nemen moeten ze ook de verantwoordelijkheid er voor nemen. Het is geen stoel oid die je te veel hebt.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Typische reactie van een dierenvriend; ze hebben geen respect voor mensenlevens.![]()
Nee, ze doet er alles aan om haar reputatie te behouden.quote:
juist jahquote:Op maandag 13 februari 2006 18:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zet er dan eentje 'gratis af te halen' ofzo
Wat een dierenbeul
Jottum.quote:
Waarschijnlijk was hij gewoon aan het proberen om jou op de kast aan het jagen.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
juist jah
toen ging t dus hard tegen hard toen ik dat hoorde
maar dat wilde ie niet (gratis af te halen) want dan wist je niet waar ie terecht kwam
nah dan heb je me dus echt pissig
Daar is opzich ook niets mis meequote:Op maandag 13 februari 2006 18:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ze doet er alles aan om haar reputatie te behouden.![]()
En ik van jou! Die post van jou heeft weer een hoop opgeleverd!quote:
Ga dat even lekker op de bank of in bed doen, maar niet voor Fok!, waar je heel de SC mee laat genietenquote:
Ik zeg in twee zinnen meer zinnige dingen dan sommige in tientallen post in deze hele reeksquote:Op maandag 13 februari 2006 18:55 schreef webspider het volgende:
[..]
Ga dat even lekker op de bank of in bed doen, maar niet voor Fok!, waar je heel de SC mee laat genieten
Ik heb zelf een poes gehad, die mishandeld was door (vermoedelijk een man, aangezien ze geen problemen met vriendinnen van me). Haar staart was afgeknipt en ze had een groot trauma.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
juist jah
toen ging t dus hard tegen hard toen ik dat hoorde
maar dat wilde ie niet (gratis af te halen) want dan wist je niet waar ie terecht kwam
nah dan heb je me dus echt pissig
Hetgeen meer zegt over die anderen dan over jou.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zeg in twee zinnen meer zinnige dingen dan sommige in tientallen post in deze hele reeks![]()
Dat kloptquote:Op maandag 13 februari 2006 18:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hetgeen meer zegt over die anderen dan over jou.![]()
oh, oh... jij bent er in getrapt..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef _Fuffy_ het volgende:
Ik heb leuke valentijn cadeaus gekocht
Leuk GF! Wat ga je je vriendin geven?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef _Fuffy_ het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef _Fuffy_ het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Leuk GF! Wat ga je je vriendin geven?![]()
quote:
Nederlanders doen niet aan valentijn, dat klopt. Die miljoen extra rozen die door bloemisten worden verkocht deze dagen zijn puur toeval.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]tenminste iemand die aan valentijn doet!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |