Nee je bent een zwartkijker en ziet alles veel somberder in dan nodig is.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Doe maar niet! Ik moet vanavond nog toonbaar zijn bij de salsa les
Maar ik kan het me wel een beetje voorstellen, dat je dat wil. Ik ben ook zo'n druktemaker
Dan ga je toch minder werken? Iedereen met een beetje baan zou dat moeten kunnen, tenzij ze natuurlijk een gigantische studieschuld hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:05 schreef Ynske het volgende:
ik had een dag over vorig jaar
nu heb ik er 26, ook geen vetpot
T varieert van het ene bedrijf (nu HP) op het andere bedrijf (toen Xerox) maar max ligt hier op 24..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
20 dagen is niet echt veel inderdaad, vooral als je geen vaste vakanties meer hebt, zoals bijvoorbeeld 4 weken zomervakantie en twee weken kerstvakantie
Daar ben ik blij om. Ik ben nog niet zoveel users tegengekomen die me helemaal niet liggen...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee je bent een zwartkijker en ziet alles veel somberder in dan nodig is.
Desondanks heb ik geen hekel aan je, er zijn users waar ik veel minder over te spreken ben.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan ga je toch minder werken? Iedereen met een beetje baan zou dat moeten kunnen, tenzij ze natuurlijk een gigantische studieschuld hebben.
Ik zou er wel een paar kunnen opnoemen.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om. Ik ben nog niet zoveel users tegengekomen die me helemaal niet liggen...
mijquote:Op maandag 13 februari 2006 18:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou er wel een paar kunnen opnoemen.![]()
benk mee bezigquote:
Hey! Ik miste jequote:Op maandag 13 februari 2006 18:05 schreef Ynske het volgende:
ik had een dag over vorig jaar
nu heb ik er 26, ook geen vetpot
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan ga je toch minder werken? Iedereen met een beetje baan zou dat moeten kunnen, tenzij ze natuurlijk een gigantische studieschuld hebben.
Ja, in het begin ging het nog wel, maar sinds we in die kroeg in Utrecht slaags geraakt zijn is het over tussen ons.quote:
Doe anders maar een banaanvraag (wel een temporary ban dan, zodat je wel terugkomt, itt GF)quote:Op maandag 13 februari 2006 18:09 schreef Plato1980 het volgende:
Ik had vanochtend toch niet tegen mijn scriptiebegeleider moeten liegen dat ik een bepaald hoofdstuk bijna af had en het vanavond zou inleveren.![]()
Alleen al meerdere in deze SCquote:Op maandag 13 februari 2006 18:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om. Ik ben nog niet zoveel users tegengekomen die me helemaal niet liggen...
Nee, gaat wel goedkomen, ik heb er alleen geen zin. Zo meteen even koffiedrinken en dan beginnen.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Doe anders maar een banaanvraag (wel een temporary ban dan, zodat je wel terugkomt, itt GF)
heey, jah heb vandaag ook een beetje gewerktquote:Op maandag 13 februari 2006 18:09 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hey! Ik miste je
Thuis?
Dus normaal 25 vrije dagen +1?
Ik loop nu mijn vrije dagen te plannen met zoveel mogelijk weekenden er bij in, zodat t wat langer aanvoelt aan vrije dagen achterelkaar..![]()
Dat is misschien verstandig. Ik ga proberen om later een baan te zoeken met leuke/goede arbeidsvoorwaarden. Ik heb niet zo'n zin om weer alles maar aan te pakken omdat het kan. Belangrijker is het dat ik op mijn plaats zit, dat ik toch een beetje leuk verdien (1100+ netto) en dat ik geen problemen krijg met stress op het werk. Een beetje is nooit erg, maar ik wil niet elke dag mezelf gek moeten rennen en vergaderen...quote:
Banaanvraag? of Ban-aanvraag?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Doe anders maar een banaanvraag (wel een temporary ban dan, zodat je wel terugkomt, itt GF)
yepz that was the endquote:Op maandag 13 februari 2006 18:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, in het begin ging het nog wel, maar sinds we in die kroeg in Utrecht slaags geraakt zijn is het over tussen ons.![]()
Het is dat ik niet aan quotes van anderen in mijn signature doe, maar deze vond ik toch wel heel erg mooi.... *twijfel*quote:Op maandag 13 februari 2006 16:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Airwin en ik zijn 30
En ik denk dat onze grote teen meer sex krijgt dan de gemiddelde Singles poster![]()
geen banaanquote:Op maandag 13 februari 2006 18:12 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Banaanvraag? of Ban-aanvraag?
Heheh
Is dat zo?quote:
Gast, als jij een universitaire studie afgerond hebt en goed naar een baan zoekt hou je echt wel meer over dan 1100 euro netto.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is misschien verstandig. Ik ga proberen om later een baan te zoeken met leuke/goede arbeidsvoorwaarden. Ik heb niet zo'n zin om weer alles maar aan te pakken omdat het kan. Belangrijker is het dat ik op mijn plaats zit, dat ik toch een beetje leuk verdien (1100+ netto) en dat ik geen problemen krijg met stress op het werk. Een beetje is nooit erg, maar ik wil niet elke dag mezelf gek moeten rennen en vergaderen...
En ik wil 's avonds ook helemaal vrij hebben voor andere dingen. Ik ga niet 's avonds nog eens zitten werken![]()
Ik hunquote:Op maandag 13 februari 2006 18:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Is dat zo?
Bedoel je dan dat zij mij niet aardig vinden, of ik hunIk heb een paar keer ruzie gemaakt met wat mensen hier...
hmz dat maakt me toch wel nieuwsgierig naar jou kunsten in bedquote:Op maandag 13 februari 2006 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dat ik niet aan quotes van anderen in mijn signature doe, maar deze vond ik toch wel heel erg mooi.... *twijfel*
Laten we dat hopenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gast, als jij een universitaire studie afgerond hebt en goed naar een baan zoekt hou je echt wel meer over dan 1100 euro netto.
Het viel op zich nog wel mee tot het moment dat jij die barman door het raam sloeg.quote:
1100 nettoquote:Op maandag 13 februari 2006 18:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gast, als jij een universitaire studie afgerond hebt en goed naar een baan zoekt hou je echt wel meer over dan 1100 euro netto.
Dat weet ik wel zeker. Een postbode van onze leeftijd houdt nog meer over.quote:
Oeh, dat is wel heel lang geleden .... Mijn eerste helpdeskbaantjequote:Op maandag 13 februari 2006 18:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
1100 netto
Dat waren nog eens tijden![]()
Ik snap het nietquote:Op maandag 13 februari 2006 18:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hun
deze reeks heeft meer mensen dan alleen BttD![]()
Ik verwijs je door naar deze post, en dan de laatste regel. Dat beantwoordt ook meteen één van de vragen die nog open stond...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz dat maakt me toch wel nieuwsgierig naar jou kunsten in bed
ik heb weeeeer geen honger!quote:
Die was denk ik nog meerquote:Op maandag 13 februari 2006 18:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel heel lang geleden .... Mijn eerste helpdeskbaantje
en dan te bedenken dat de post niet echt goed betaaldquote:Op maandag 13 februari 2006 18:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Een postbode van onze leeftijd houdt nog meer over.![]()
Ik weet niet zeker of ik dat werk ga doen na mijn studiequote:Op maandag 13 februari 2006 18:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel heel lang geleden .... Mijn eerste helpdeskbaantje
hmz ik ben altijd meer van testen in de praktijk...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwijs je door naar deze post, en dan de laatste regel. Dat beantwoordt ook meteen één van de vragen die nog open stond...![]()
zwangerquote:Op maandag 13 februari 2006 18:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb weeeeer geen honger!
iets klopt er niet...
Nee, je hebt postbodes en postbezorgers. Postbezorgers bezorgen alleen post en krijgen minder betaald.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat de post niet echt goed betaald
trouwens een postbode bestaat niet meer, t is nu een postbezorger
bode klinkt toch beterquote:Op maandag 13 februari 2006 18:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat de post niet echt goed betaald
trouwens een postbode bestaat niet meer, t is nu een postbezorger
wat snap je niet, dat er in deze sc meer besproken word dan alleen jij?quote:
Haha, jammer voor jou dat dit forum niet op A4 formaat komtquote:Op maandag 13 februari 2006 18:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
heey, jah heb vandaag ook een beetje gewerktals in werk wat niet achter de pc was de laatste uurtjes.
jah normaal 25 gebaseerd op een 40urige werkweek
k heb toevallig vorige week de eerste 2 dagen vrijgevraagd, voor in maart en in mei... dus nog 24 te gaan
Noem maar een plaats, een datum en een tijd en dan kun jij testen wat je wil...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz ik ben altijd meer van testen in de praktijk...
ik bedoel het staat er dan wel maar is het ook zo![]()
Nee, ik snapte Godt's opmerking nietquote:Op maandag 13 februari 2006 18:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat snap je niet, dat er in deze sc meer besproken word dan alleen jij?
of dat er ook nog mensen zijn waar het niet zo tussen botert
Soms? Dat doen we bijna constant en is het is voor mij de reden om hier te posten.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
De conclusie is dat er soms gewoon ruzie gemaakt wordt in de SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |