Daar heb je wellicht gelijk in, maar zoals BttD het doet is het wel erg zichzelf naar beneden halen omdat 'anderen' al wel een relatie hebben gehad en hebben geneukt. Van zo zwart-wit denken word je inderdaad niet vrolijk.quote:
Nee, dat kan echt niet. Voor je het weet word ik van de universiteit geschopt omdat ik ervan verdacht word dat ik een eerstejaars in contact gebracht heb met jou.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef Mokster het volgende:
@Plato: Ik wil best je lijsttrekker of zelfs premier worden, maar dan moet je me natuurlijk wel gewoon lekker mn gang laten gaan met je jongere medestudenten!![]()
oiquote:
Dat klopt, maar dat gaat vanzelf wel weer over.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb je wellicht gelijk in, maar zoals BttD het doet is het wel erg zichzelf naar beneden halen omdat 'anderen' al wel een relatie hebben gehad en hebben geneukt. Van zo zwart-wit denken word je inderdaad niet vrolijk.
Nu heb je iedereen afgeschrikt!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:50 schreef Pheno het volgende:
boe
Dat klopt! Ik probeer het zoveel mogelijk aan de kant te zetten, maar ik heb het afgelopen jaar gemerkt dat dat gewoon heel moeilijk gaat. Ik kan het wel blijven ontkennen, maar er is toch een soort van wens of verlangen. Dat kan wat mij betreft variëren van eens wat aanklooien/one-night stands tot iets heel leuks met een super leuke meid. Ik ben soms erg jaloers op mensen die het wel voor elkaar krijgen.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb je wellicht gelijk in, maar zoals BttD het doet is het wel erg zichzelf naar beneden halen omdat 'anderen' al wel een relatie hebben gehad en hebben geneukt. Van zo zwart-wit denken word je inderdaad niet vrolijk.
Ja maar... Valentijn enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 16:49 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, dat kan echt niet. Voor je het weet word ik van de universiteit geschopt omdat ik ervan verdacht word dat ik een eerstejaars in contact gebracht heb met jou.![]()
Bed (qua mannen, dan hé)quote:Op maandag 13 februari 2006 16:52 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Waarin?
Toen net was je nog tegen Valentijn.quote:
Zullen we het verschil tussen geheime liefde en verboden liefde nog een keer doorlopen?quote:
Ik denk dat je er dusdanig mee bezig bent dat het je hele doen en laten beheerst. Waardoor je in een situatie waarin je iemand zou kunnen versieren heel krampachtig bent, uit angst een blauwtje te lopen.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik zou weleens willen weten hoe ik het zoveel mogelijk aan de kant kon zetten. Ik denk dat er geen dag voorbij gaat dat ik er op één of andere manier wel weer (al is het maar even) aan denk of ermee geconfronteerd wordt.
Maar toen had nog niemand me gevraagd.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:54 schreef Plato1980 het volgende:
Toen net was je nog tegen Valentijn.![]()
Je geeft graag les?quote:
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Ik ben ook constant bezig op mezelf te letten tijdens conversaties enzo. Steeds opnieuw betrap ik mezelf erop dat ik gewoon niet goed bezig ben in gesprekken.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je er dusdanig mee bezig bent dat het je hele doen en laten beheerst. Waardoor je in een situatie waarin je iemand zou kunnen versieren heel krampachtig bent, uit angst een blauwtje te lopen.
Maar dit is wel van een heel koude grond gepsychologiseerd.
Nee, die Moks is geen opportunist.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar toen had nog niemand me gevraagd.![]()
Waarschijnlijk denk je in die gesprekken ook veel te ver vooruit. Wat dat betreft kun je meisjes misschien beter zien als jongens, daar ga je waarschijnlijk een stuk relaxter mee om.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Ik ben ook constant bezig op mezelf te letten tijdens conversaties enzo. Steeds opnieuw betrap ik mezelf erop dat ik gewoon niet goed bezig ben in gesprekken.
Maar ik word ook graag de les gelezenquote:
Wat een bagger pakket is datquote:Op maandag 13 februari 2006 17:00 schreef vibri het volgende:
Whehehe, ik zit aan m'n Workpace daglimiet
af en toe is ie er even, dan weer een poosje niet. niets ernstigs lijkt me.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:55 schreef Copycat het volgende:
Ik 'mis' trouwens Tranceptor al een tijd in deze reeks.
Heb ik iets gemist?
Das is positief toch? Dan mag je nu naar huis..(?)quote:Op maandag 13 februari 2006 17:00 schreef vibri het volgende:
Niet letterlijk, neequote:
*P_P_S kan goed voorlezen*quote:Op maandag 13 februari 2006 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik word ook graag de les gelezen.
Nope, want ik moet nog een kwartier werken volgens de klokquote:Op maandag 13 februari 2006 17:01 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Das is positief toch? Dan mag je nu naar huis..(?)
Dat zit ik de hele middag al.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:00 schreef vibri het volgende:
Dat valt te overleven..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:02 schreef vibri het volgende:
[..]
Nope, want ik moet nog een kwartier werken volgens de klok
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:00 schreef vibri het volgende:
Hij telt fok meequote:Op maandag 13 februari 2006 17:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat zit ik de hele middag al.
Hoe krijg ik dat kutding uit??
Ergens de-installerenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Stekker?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik niet,quote:Op maandag 13 februari 2006 17:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
*P_P_S kan goed voorlezen*
quote:
Het wentquote:Op maandag 13 februari 2006 17:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
, kutprogramma. Ik erger me niet snel ergens aan, maar dat was me een partij irritant!
Vind je?quote:
Doe maar niet, krijg je meteen America op je dak wegens het hebben van een eigen nucleair-programma..quote:
Bij mij ook niet, mijn collega heeft 1 keer de fout gemaakt om m aan te zettenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:08 schreef Godlike02 het volgende:
Workpace gaat er nooit bij mij op komen![]()
Op m'n laptop ook, maar op m'n werk is 't een goed excuus af en toe ff te niksenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:08 schreef Godlike02 het volgende:
Workpace gaat er nooit bij mij op komen![]()
Hij is standaard bij julliequote:Op maandag 13 februari 2006 17:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, mijn collega heeft 1 keer de fout gemaakt om m aan te zetten
Niet!quote:
Daar heb ik geen excuus voor nodig.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:09 schreef vibri het volgende:
[..]
Op m'n laptop ook, maar op m'n werk is 't een goed excuus af en toe ff te niksen
Gezeikquote:Op maandag 13 februari 2006 17:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Niet!Je kan er voor kiezen om m niet aan te zetten
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:10 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Ik ben de vriendin van. Bewijs het tegendeel maar![]()
Dus morgen ben je niet meer welkom op je werk?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen excuus voor nodig.
Ik kwam vanochtend binnen en had geen zin in mijn collega's
Ben na 3 vragen gelijk were vertrokken. Binnen 10 sec stond ik weer buiten.
Ze zaten wel een beetje raar te kijken![]()
Ben bang van welquote:Op maandag 13 februari 2006 17:12 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dus morgen ben je niet meer welkom op je werk?
Dan zien ze gelijk je work historyquote:Op maandag 13 februari 2006 17:12 schreef Mokster het volgende:
Ik wil dat het er bij mij wordt afgehaald (en snap zelf niet zo goed hoe dat werkt).
Binnenkort maar weer eens lief lachen naar een ICT-typje...
Zucht...thuiswerken..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben bang van wel![]()
Hoe botter ik ga doen hoe meer vragen ik krijg![]()
Ik heb structureel geweigerd om telefoon op te nemen of mail te beantwoorden.
En ze worden met het uur zenuwachtiger. Steeds meer vragen.
Even geen zin in vandaag.
Lekker rustig thuis werken
Bij jullie werkt lachen nog wel. WIj zijn dan meteen 3 helldesk calls en 2 aanvraag formulieren verder. Evt. nog met motivatie van je manager.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:12 schreef Mokster het volgende:
Ik wil dat het er bij mij wordt afgehaald (en snap zelf niet zo goed hoe dat werkt).
Binnenkort maar weer eens lief lachen naar een ICT-typje...
Ik blij met die 'paper-less-inviroment' hier.. geen formulieren.. minder burocratie..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:19 schreef Breetai het volgende:
[..]
Bij jullie werkt lachen nog wel. WIj zijn dan meteen 3 helldesk calls en 2 aanvraag formulieren verder. Evt. nog met motivatie van je manager.
Lang leven IBMquote:Op maandag 13 februari 2006 17:19 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Zucht...thuiswerken..![]()
Ik zou willen dat ik dat ook eens kon doen hier, gewoon voor een dag..
Schijt aan alles (zeker zo'n dag als vandaag, waar je eerst je bed uitgebeld wordt om 5.30, voor een taxi, die ik nooit besteld heb en pas 9uur op mijn werk moet zijn, grrT is niet mijn dag vandaag..
)
We kenne hier bij HP alleen server-watch.. een nachtdienst, die je thuis kunt doen, maar dit gaat samen met je 40 urige functie overdag..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lang leven IBM![]()
Ik werk altijd remote dus kan overal vandaan werken
Oh ja dat soort dingen doe ik nooitquote:Op maandag 13 februari 2006 17:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
We kennen hier bij HP alleen server-watch.. een nachtdienst, die je thuis kunt doen, maar dit gaat samen met je 40 urige funtie overdag..(maar wel slapend rijk worden
)
Lijkt me best gaaf. Verdient waarschijnlijk wel als een tietquote:Op maandag 13 februari 2006 17:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
We kenne hier bij HP alleen server-watch.. een nachtdienst, die je thuis kunt doen, maar dit gaat samen met je 40 urige functie overdag..![]()
met wat?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:26 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Was jij niet bijna klaar?
ow neej volgens mij heb ik t topic vermoordquote:Op maandag 13 februari 2006 17:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
met wat?
studie?
neej mag nog minstens 2 en half jaar
en daarna wil ik t liefst nog steeds niet werken![]()
Cup D ja, en 21% belastingquote:Op maandag 13 februari 2006 17:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Lijkt me best gaaf. Verdient waarschijnlijk wel als een tiet
Hehe, je kan niet je hele leven blijven studeren.. Stufi-technisch..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
met wat?
studie?
neej mag nog minstens 2 en half jaar
en daarna wil ik t liefst nog steeds niet werken![]()
dat kan ik!!!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:37 schreef Breetai het volgende:
zulen we het dan maar reanimeren?
nee, niet met mond op mond beademing.
drom trouw ik met een rijke ventquote:Op maandag 13 februari 2006 17:38 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe, je kan niet je hele leven blijven studeren.. Stufi-technisch..![]()
Zijn dat nu zware zondes? Of worden die in de regel wel snel vergeven?quote:
Standbydiensten en rijk wordenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Lijkt me best gaaf. Verdient waarschijnlijk wel als een tiet
Op welke dag was dat?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat kan ik!!!
en maagzondes aanbrengen
en intramusculaire medicijnen inspuiten
overblijfsel uit de periode dat ik verpleegster wou worden
Mijn buurjongen denkt daar anders overquote:Op maandag 13 februari 2006 17:38 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe, je kan niet je hele leven blijven studeren.. Stufi-technisch..![]()
whoepsie foutjequote:Op maandag 13 februari 2006 17:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn dat nu zware zondes? Of worden die in de regel wel snel vergeven?![]()
gespeldquote:Op maandag 13 februari 2006 17:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whoepsie foutje
bedoelde sondes geloof ik
naja
volgens mij heb ik intramusculair goed gespelt en dat is al heeel wat
nee dat heeft 2 hele weken geduurdquote:
Als je niet intraveneus bedoelde wel jaquote:Op maandag 13 februari 2006 17:40 schreef liefie_ het volgende:
zucht...quote:Op maandag 13 februari 2006 17:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
drom trouw ik met een rijke ventword ik wel huisvrouw
haha ja die bedoel ikquote:Op maandag 13 februari 2006 17:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je niet intraveneus bedoelde wel ja.
als er iemand dood neer valt op de oudervergardering van de school van mn kindjes zal ik wel proberen of ik m kan reanimeren oke?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:42 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
zucht...
Waarom nou?
Al die know-how en knowledge down the drain..![]()
*staat versteld..*quote:Op maandag 13 februari 2006 17:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dat heeft 2 hele weken geduurd
Zie je, dan had ik toch door op wat voor niveau jij weer zat te denken.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:40 schreef liefie_ het volgende:
whoepsie foutje
bedoelde sondes geloof ik
De moeilijke dingen gaan altijd goed naar mijn idee.quote:naja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |