abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35041912
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat is denk ik het beste.. Gewoon geen kant kiezen en zien waar het schip strandt.
Ik denk dat dat de beste benadering is. Waarom je blind staren op een etiketje voor jezelf?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_35041970
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik denk dat dat de beste benadering is. Waarom je blind staren op een etiketje voor jezelf?
Misschien omdat ik toch ergens orde in chaos zoek..
pi_35045582
quote:
Op zondag 12 februari 2006 19:50 schreef MrBean het volgende:
Mijn imam reageerde enthousiast. Morgenochtend heb ik een afspraak met hem op de Domtoren. Vind het maar een rare plek.
Dan zal je nog op aardig op je neus kijken. Letterlijk.
Hmm. Dat kan beter.
pi_35045752
ik ben niet lesbisch maar wel bi
ik heb t eerst voorzichtig aan mn vriendinnen gebracht.. tijdens een middagje kletsen: ik moet jullie wat vertellen (iedereen: je bent zwanger! en bedankt )
en toen ik ook echt een vriendinnetje had heb ik eerst mn mama op een stoel neer gezet en heb ik gezegd mama ik heb een vriendinnetje zoals je eigenlijk een vriendje hebt
en daarna mn vati...
mn opa en oma hebben mn ouders zelf op de hoogte gebracht
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  maandag 13 februari 2006 @ 18:36:50 #80
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_35046060
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef liefie_ het volgende:
ik ben niet lesbisch maar wel bi
ik heb t eerst voorzichtig aan mn vriendinnen gebracht.. tijdens een middagje kletsen: ik moet jullie wat vertellen (iedereen: je bent zwanger! en bedankt )
en toen ik ook echt een vriendinnetje had heb ik eerst mn mama op een stoel neer gezet en heb ik gezegd mama ik heb een vriendinnetje zoals je eigenlijk een vriendje hebt
en daarna mn vati...
mn opa en oma hebben mn ouders zelf op de hoogte gebracht
En wat zeiden opa en oma?

"Bi? Was da? Vroegâh! Toen was je gewoon hetero óf je was verschoppeling!"
pi_35046260
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:36 schreef BrauN het volgende:

[..]

En wat zeiden opa en oma?

"Bi? Was da? Vroegâh! Toen was je gewoon hetero óf je was verschoppeling!"
mn ene oma zei ow nu gaat ze zeker met iedereen het bed in duiken (die oma moet mij niet zo) en toen heeft mn mama heel lief gezegd beter nu dan wanneer ze getrouwt is
en mn andere oma ging iedereen in t dorp op noemen die homo was...
heb t er maar bij gelaten... ze raken wel in de war... als ik een vriendje heb ben ik hetero en als ik een vriendin heb ben ik lesbisch haha naja laat maar
pi_35049441
Mijn omgeving zou het geen big deal vinden denk ik. Ik zou het gewoon zo brengen zo als ik alles altijd breng: droog, clean, en to-the-point.
  maandag 13 februari 2006 @ 20:02:26 #83
113686 viris
iris het viris
pi_35049994
Ik heb het mijn moeder via de telefoon verteld, mam ik heb een meisje ontmoet die ik erg leuk vindt. O, wat leuk zeg voor je, hey rob (das m'n vader) weet je wat iris net verteld dat ze een leuk meisje heeft ontmoet. M'n vader hoor ik vanaf de bank roepen, hee wat leuk zeg! Wanneer kunnen we d'r ontmoeten? Nou ja, werd wel goed ontvangen dus
En m'n broer die deed er ook niet echt moeilijk over. Hey broer ik had van de week een date met een leuk meisje. O ja? vertel, vertel, hoe heb je d'r leren kennen?
En m'n oma vroeg een poosje terug, zeg hoe zit dat nou? heb je nou een vriendin of niet?
En al m'n vrienden deden d'r ook niet erg moeilijk over. Het enige lastige vind ik altijd dat als je nieuwe mensen ontmoet, dat je het dan een keer moet vertellen, en dan is het altijd weer even afwachten hoe ze het opvatten. Maar tot nu toe nog nooit een vervelende reactie gehad eigenlijk
  maandag 13 februari 2006 @ 23:08:28 #84
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_35060215
Ik heb het wel al een aantal malen gezien en meegemaakt dat iemand "uit de kast" en het eigenlijk voor haar/zijn omgeving al een bekend fenomeen was
Diegene ernstige stress en omdat iedereen het eigenlijk al jaren zag werdt er wat nochalant gereageerd ... dat was wel ietwat lullig.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_35062478
Ik heb ooit tijdens het avondeten eens subtiel laten vallen dat ik naast jongens ook wel eens een meisje mee naar huis zou kunnen brengen.
Mijn vaders reactie: "Zie je nou wel?" ...
Mijn moeder: "naja, goed. Ze zijn allemaal welkom, wie je ook thuis brengt"

Toen het puntje bij paaltje kwam moesten ze er wel aan wennen, maar intussen zijn ze het wel gewend. (Inclusief mijn papa's flauwe grapjes. "Hier heb je een dekseltje" enzo )
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_35063726
Jezus, bijna ieder wijf is wel biseksueel, dus zo boeiend is dat niet.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_35066043
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef viris het volgende:
Ik heb het mijn moeder via de telefoon verteld, mam ik heb een meisje ontmoet die ik erg leuk vindt. O, wat leuk zeg voor je, hey rob (das m'n vader) weet je wat iris net verteld dat ze een leuk meisje heeft ontmoet. M'n vader hoor ik vanaf de bank roepen, hee wat leuk zeg! Wanneer kunnen we d'r ontmoeten? Nou ja, werd wel goed ontvangen dus
En m'n broer die deed er ook niet echt moeilijk over. Hey broer ik had van de week een date met een leuk meisje. O ja? vertel, vertel, hoe heb je d'r leren kennen?
En m'n oma vroeg een poosje terug, zeg hoe zit dat nou? heb je nou een vriendin of niet?
En al m'n vrienden deden d'r ook niet erg moeilijk over. Het enige lastige vind ik altijd dat als je nieuwe mensen ontmoet, dat je het dan een keer moet vertellen, en dan is het altijd weer even afwachten hoe ze het opvatten. Maar tot nu toe nog nooit een vervelende reactie gehad eigenlijk
Oma hier is een beetje moeilijk te "lezen". Ze is vrij wereldwijs en weet dat er homo's bestaan. Ze kan het woord zelfs zonder blozen of stotteren uitspreken.
Maar toen ze bij de derde verjaardag achtereen opnieuw het gezicht van mijn zwager (vriendje van broertje dus) ontwaarde ("gefeli kus kus!") viel het kwartje toch een beetje de verkeerde kant op, geloof ik. ("Wie is die jongen? Een vriend van hem ofzo?").
Het kan ook best zijn dat ze het wél doorheeft maar er gewoon niet over wil nadenken of praten ofzo. Maar ze zou hem nooit afvallen als het toch keihard duidelijk zou worden, hoor.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_35066290
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 01:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Jezus, bijna ieder wijf is wel biseksueel, dus zo boeiend is dat niet.
nee veel meisjes doen of denken dat ze bi zijn omdat ze wel eens met een meisje zoenen
een relatie en iemand van het zelfde geslacht mee naar huis nemen is heel wat anders hoor
pi_35082572
oO<

edit: waarom doet die het niet?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:13:37 #90
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_35082815
Ik weet het nog heel goed. Heb m'n ouders bijelkaar geroepen met de mededeling dat ik ze iets moest vertellen. Het was eerst wel moeilijk, maar je moet het toch kwijt en ik wilde niet dat ze het van iemand anders hoorden.

Maarja, hoe vertel je je ouders in deze tijd nou dat je hetero bent? Dat ze van je een normale gezonde jongen hebben gemaakt die valt voor de mooie rondingen van een meid?

M'n pa moet er nog steeds erg aan wennen, dan lopen we door de stad en zegt hij aarzelend: "Dus dat vind je wel een mooie meid?" En dan zeg ik: "Ja papa, dat vind ik nou een lekker wijf." Tja, zo praten hetero's onder elkaar he. Maar toch, toen zag ik een glimlach verschijnen en wist ik: "Hij accepteerd mij als de hetero die ik ben."
Narcist
pi_35094269
Ik was héél erg verliefd op een meisje dat ik dagelijks zag, dus ik vond het wel zo eerlijk om het haar te vertellen. Heel lang had ze haar mond gehouden, maar toen vertelde ze het aan haar beste vriendin, die het volgende schooljaar bij mij in de klas kwam. En toen wist iedereen het opeens binnen een paar dagen .
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:05:43 #92
81237 releaze
best of both worlds
pi_35098513
Ik heb mn ouders nog niet apart genomen om hen te vertellen dat ik bisexueel ben. M'n moeder wist het al eerder dan ik het zelf wist.. en mn vader, ach.... De emotionele band die wij hebben is zo complex dat daar niet een gesprek over sexualiteit in past.

M'n vrienden, mn zusje, die weten het allemaal prima. M'n broertje in zekere mate, heh. M'n klasgenoten weten het niet, het is niet iets wat ik maar even ter sprake breng, ik zie daar het nut niet van in.

Voorlopig heb ik nog geen vriendin gehad of een sexuele relatie met een vrouw, dus boeiend.
pi_35127270
Leuk topic!

Ik kwam erachter doordat ik een soort van verliefd werd op mijn beste vriendin. Ben er toen over gaan praten met een docente van mij, waar ik nadat ik een jaar van school was een relatie mee kreeg! We zijn nog steeds samen overigens .

Mijn ouders reageerden oke op het feit dat ik lesbisch ben. De omgeving ook. Was er gewoon heel open over.. Ik was niet echt bang voor kritiek of wat dan ook en dat heb ik uiteindelijk ook niet gekregen. Het enige waar ik last van had waren vragen van geile jongens uit de klas .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')