Noem maar een plaats, een datum en een tijd en dan kun jij testen wat je wil...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz ik ben altijd meer van testen in de praktijk...
ik bedoel het staat er dan wel maar is het ook zo![]()
Nee, ik snapte Godt's opmerking nietquote:Op maandag 13 februari 2006 18:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat snap je niet, dat er in deze sc meer besproken word dan alleen jij?
of dat er ook nog mensen zijn waar het niet zo tussen botert
Soms? Dat doen we bijna constant en is het is voor mij de reden om hier te posten.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
De conclusie is dat er soms gewoon ruzie gemaakt wordt in de SC.
Het was een parttime baantjequote:
Je moet je bek houdenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee, ik snapte Godt's opmerking nietHij zei dat er in deze SC alleen al mensen waren tussen wie het niet zo goed ging en toen dacht ik dat hij ook op mij doelde
Laat maar, het was een misverstand. De conclusie is dat er soms gewoon ruzie gemaakt wordt in de SC.
ow neej dat maakt me niet uit hoor, als ik bezig ben om niet te fokkenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Haha, jammer voor jou dat dit forum niet op A4 formaat komt(hmm, maar wel leuk voor de mobiele foon..) ...admins!?
Bij mij is t zo, dat ik maandag, dinsdag en woensdag vrij vaak afgeleid ben door werk, en dat do en vrij gewoon nix te bieden hebben..
Ik vrees altijd dat ik geen dagen over hou om met kerst op te nemen. 20 dagen zijn zo op..
-Deze keer maar es in plannen..- (als ik nog zo lang hier blijf..)
Spreek me niet tegen!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moet je bek houden![]()
Er maakt helemaal niemand ruzie![]()
Rellen!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moet je bek houden![]()
Er maakt helemaal niemand ruzie![]()
watje, dan moet je ook blijvenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Rellen!![]()
Ik ga eten![]()
![]()
Dat moet ook gebeuren!
![]()
R.I.P Romance..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem maar een plaats, een datum en een tijd en dan kun jij testen wat je wil...![]()
krijg ik dan ook mn picknick?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem maar een plaats, een datum en een tijd en dan kun jij testen wat je wil...![]()
Je kan ook eten tijdens het fo!ken..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Rellen!![]()
Ik ga eten![]()
![]()
Dat moet ook gebeuren!
![]()
Ik wou bijna zeggen: ik zorg wel voor de vleeswaren... Maar ja, jij bent vegetariër!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
krijg ik dan ook mn picknick?![]()
die had ik toch nog een tegoed van je?
Romance? Lees je wel goed hier? Het draait allemaal om sex... en oh ja.... om tieten!quote:
ik heb nog crumpets over!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen: ik zorg wel voor de vleeswaren... Maar ja, jij bent vegetariër!![]()
Vort, in je mand jij!quote:
Oh? Dus niet om een picknick zonder vleeswaren?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Romance? Lees je wel goed hier? Het draait allemaal om sex... en oh ja.... om tieten!![]()
Picknicken...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb nog crumpets over!
die zijn perfect voor een picknick!!
daar lig ik al lieverdquote:
Braaf zo.quote:
lekker knus is het iddquote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij thuis en heb je t wel naar je zin daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |