Foto's van dat shirt staan al maandenlang op het i'net.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:36 schreef Borkydude het volgende:
Word het dan onthuld? Waar?
hihihihiquote:Op maandag 13 februari 2006 16:41 schreef obelixdegexte het volgende:
spam dus.
Er is helemaal geen oranje aan te zienquote:Op maandag 13 februari 2006 16:42 schreef aldostuta het volgende:
Vooral het uit-shirt is fantastisch
vind het wel mooi juist... beetje strakheid in de retroquote:Op maandag 13 februari 2006 16:48 schreef TheHolyOne het volgende:
cijfer is wel lelijk!
Jij hebt liever een klaar-over-shirt dan een op de geschiedenisquote:Op maandag 13 februari 2006 16:56 schreef Double_B het volgende:
Ik vind het echt een verschrikkelijk lelijk tenue!
Ja precies dat jaquote:Op maandag 13 februari 2006 16:58 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Wel mooi dat retro, als maar niet alle teams (gesponsord door Nike) dit soort shirten draagt, anders is het niks meer aan![]()
Ik vind persoonlijk het laatste (en dan vooral het uit)tenue van het Nederlands elftal erg mooi.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:57 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Jij hebt liever een klaar-over-shirt dan een op de geschiedenisgericht shirt ?
alles went.. maar ik vind het niet zo...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:59 schreef Double_B het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk het laatste (en dan vooral het uit)tenue van het Nederlands elftal erg mooi.
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:59 schreef twi het volgende:
Ik vind het heel erg gaaf, maar ik hoop dat Nederland ook de enige is met zo'n retro-stijl, want anders valt het speciale er natuurlijk gelijk vanaf.
Blijkbaar niet. Ik dacht het eerlijk gezegd ookquote:
nee.. dwaas he? maar wel gaafquote:
Jammer dat die nerd van een sneijder erbij staat. Daar krijg ik dus echt kotsneigingen van. Irritant kutventjequote:Op maandag 13 februari 2006 16:38 schreef Stefkuh het volgende:
[[url=http://www.xs4all.nl/~grietma/nike/page.gif]afbeelding][/url]
Snap sowieso niet waarom Sneijder erbij staat.. van Nistelrooij en v d Vaart.. oke.. ik had daar eerder vd Sar naast of tussen verwacht.. benieuwd trouwens waar die in loopt! En keept.. blote handen?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Jammer dat die nerd van een sneijder erbij staat. Daar krijg ik dus echt kotsneigingen van. Irritant kutventje
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:32 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
hier nog beter te zien![]()
nopequote:Op maandag 13 februari 2006 17:34 schreef ThE_ED het volgende:
Dus het "uit" shirt heeft geen kraag begrijpik?
Ik neem aan dat het die zullen zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Daar zit wel een lijntje rond de cijfersch...
boeien.. retro..quote:
jup en daar zijn de cijfers blauwquote:Op maandag 13 februari 2006 17:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Daar zit wel een lijntje rond de cijfersch...
31 maart...quote:Op maandag 13 februari 2006 17:55 schreef spurs het volgende:
Vanaf wanneer zijn de shirts te koop of zijn ze dat al?
quote:
Ik denk dat ik het mooier had gevonden als er iets van een polo knoopje of afwerking in zat dus.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:02 schreef speknek het volgende:
Ja, thuisshirt vind ik net niet helemaal mooi afgewerkt
op de site van de knvb staat dat ie pas vanaf 31 maart geleverd wordtquote:
DAN PAS?!??!?!?!?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:34 schreef Version1 het volgende:
[..]
op de site van de knvb staat dat ie pas vanaf 31 maart geleverd wordt
jepquote:Op maandag 13 februari 2006 18:35 schreef mcyodogg het volgende:
Gebaseerd dus op deze (althans dit is het beste wat ik kon vinden)
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier hetzelfde verhaalquote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor het eerst in mn leven dat ik een nederlands elftal shirt ga kopen (uitshirt)
same herequote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor het eerst in mn leven dat ik een nederlands elftal shirt ga kopen (uitshirt)
ja dat vind ik ook niet echt mooiquote:Op maandag 13 februari 2006 18:54 schreef Loohcs het volgende:
Thuisshirt ben ik niet kapot van, het uitshirt heeft wel wat. Wel jammer dat uit en thuis niet overeenkomen qua basisontwerp. Dan bedoel ik natuurlijk niet kleur, maar o.a. het feit dat het uitshirt geen kraag heeft en het thuisshirt wel. Maar gaan ze echt met blauwe sokken onder het oranje shirt spelen?
Prachtig, als we deze kleur oranje krijgen. Dat is tenminste echt Oranje en niet zo'n lullig bleek kleurtje.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:32 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
hier nog beter te zien![]()
Ik vond juist dat hij een ideale retro-kop had/heeft op de een of andere manier. In tegenstelling tot van der Vaart.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:39 schreef H.Flick het volgende:
Sneijder mag niet mee naar Duitsland. Het shirt staat hem niet.
Zijn de spelers die dit mogen showen nu eigenlijk ook zeker van een plaats in de selectie?
Je bedoelt dat ie eruit ziet als een goed gekamde nazi.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond juist dat hij een ideale retro-kop had/heeft op de een of andere manier. In tegenstelling tot van der Vaart.
Nu je het zegt. Het is wel ongeveer dezelfde tijdquote:Op maandag 13 februari 2006 20:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ie eruit ziet als een goed gekamde nazi.
iddquote:Op maandag 13 februari 2006 17:48 schreef Fathom het volgende:
Trouwens die kicksen van SneijderPipo
Is dit serieus?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:49 schreef H.Flick het volgende:
Tijdens wedstrijden van Nederland ga ik mijn TV denk ik op zwart/wit zetten. Dan komen de shirts helemaal goed over.
Nee, zoals te lezen op de bal: USAquote:Op maandag 13 februari 2006 21:07 schreef Eb het volgende:
Even voor de goede orde:
[afbeelding]
Dat shirt links naast Portugal, is dat het Duitse shirt?
Speelt Duitsland in Nike en niet in het 'eigen' Adidas?
Is de wereld langzaam gek aan het worden?
Ajax in Adidas en Duitsland in Nike?
Waarom speelt Oranje niet in Quick eigenlijk?
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:49 schreef H.Flick het volgende:
Tijdens wedstrijden van Nederland ga ik mijn TV denk ik op zwart/wit zetten. Dan komen de shirts helemaal goed over.
Het zou mooi zijn als ze ook een prijs uit 1959 gaan vragen ja.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Je betaalt gewoon bijna 100 euro voor een shirt met bedrukking. Het is toch helemaal van het zotte. De prijs moet zeker 30/40 euro omlaag.
En dan over 2 jaar krijgen we Adidas ipv Nike... kunnen we weer smullenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:50 schreef EKterror het volgende:
FAN-TAS-TISCH uitshirt
hier gaan we indruk mee maken met het WK. Nederland wordt de trendsetter voor een retroshirt-periode.
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:49 schreef H.Flick het volgende:
Dat is het shirt dáár weer naast volgens mij. Volgens mij is het Mexico wat tussen Portugal en de VS staatquote:
¤ 80quote:Op maandag 13 februari 2006 22:31 schreef Me_Wesley het volgende:
Trouwens wel leuk, halfjaar terug van mijn werk een knaloranje polo gehad. Met kraagje dus
Uitshirt wil ik wel hebben. Hoe duur gaat zo'n geintje kosten?
dat is dan weer zonde van zo'n mooi shirtquote:Op maandag 13 februari 2006 22:55 schreef Joeriii het volgende:
Ik ga denk ik het uit-shirt bestellen met Kuyt op de achterkant![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:55 schreef Joeriii het volgende:
Kuit heeft wel een 1920 uiterlijk iddquote:Op maandag 13 februari 2006 22:55 schreef Joeriii het volgende:
idd... ik heb een kant en kalar shirt met bergkamp (voor 20 euro..) van Arsenal en de andere enige optie ooit zou met Pierre zijn geweest... goddank dat ik DAT niet heb gedaanquote:
ik denk dat je per letter betaaldquote:Op maandag 13 februari 2006 22:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
dat is dan weer zonde van zo'n mooi shirt![]()
Ik vind van nietquote:Op maandag 13 februari 2006 22:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
dat is dan weer zonde van zo'n mooi shirt![]()
Nassau-blauw ofsoquote:Op maandag 13 februari 2006 23:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Blauwe sokken?![]()
Uitshirts zijn te vet gewoon..
Dan valt Vennegoor of Hesselink af. Misschien dan toch maar Kuijtquote:Op maandag 13 februari 2006 22:59 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
ik denk dat je per letter betaald![]()
Ja retro shirts, dan ook retro sokken. Je moet het wel goed doen natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Blauwe sokken?![]()
Uitshirts zijn te vet gewoon..
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:35 schreef Samcali het volgende:
Ik kwam deze net tegen, zouden de nieuwe Nederlands elftal shirts moeten zijn![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is in ieder geval het nieuwe shirt van de Mannschaft:
[afbeelding]
was idd flauw dat ze een plaatje hebben gejat, wat al 3 maanden op internet stondquote:Op maandag 13 februari 2006 23:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
dat shirt stond in november 2005 al op fok. gepostt door samcali
Voetbalshirts - Deel 12
dus zo'n nieuwtje was het niet van hugo borst.
[..]
Hij heeft er zelfs een hele column aan gewijd in het AD afgelopen zaterdagquote:Op maandag 13 februari 2006 23:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat zei die borst nou gisteren, heeft hij het shirt ontworpen samen met verkammen?
hier komen de voetballiefhebbersquote:Op maandag 13 februari 2006 23:33 schreef OnlineGokker het volgende:
Opvallend trouwens dat hiet de shirts geweldig worden gevondne en op de frontpage door bijna iedereen worden afgekraakt
Nieuwe shirts Nederlands Elftal gepresenteerd
http://www.ad.nl/sport/article148611.ecequote:Op maandag 13 februari 2006 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij heeft er zelfs een hele column aan gewijd in het AD afgelopen zaterdag![]()
Daar zat ik ook aan te twijfelenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ga ook voor nummer 7 "Kuijt" - of moet het "Kuyt" zijn
Hehe wil hij nou geld gaan claimen voor een shirt ontwerp dat al 50 en 100 jaar bestaat?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/sport/article148611.ece
Ze vragen Hugo om advies, nemen zijn advies aan, en proberen hem af te danken met een anti-racismeshirt van Engeland - Nederlandquote:Op maandag 13 februari 2006 23:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hehe wil hij nou geld gaan claimen voor een shirt ontwerp dat al 50 jaar bestaat?
Maar bedankt Hugo en Matty voor de mooie shirts!
Fijn voor meneer Borst.. ik heb dit (UIT!) shirt 2 jaar terug al gemaild naar de KNVB. (nooit antwoord gehad btw) Nadat NAC een diagonale streep kreeg heb ik een ontwerp gemaakt wat exact dit ontwerp is... ook dat baseerde ik op het shirt uit 1905quote:Op maandag 13 februari 2006 23:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/sport/article148611.ece
Dat is op zich wel waar, maar het zou wel zo netjes zijn van een gigantisch bedrijf als Nike, wat tientallen miljoenen aan deze shirtjes omzet, om enige compensatie te verlenen. Ze hebben hem nota bene zelf uitgenodigd om zijn voorstellen te komen toelichten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:05 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Fijn voor meneer Borst.. ik heb dit (UIT!) shirt 2 jaar terug al gemaild naar de KNVB. (nooit antwoord gehad btw) Nadat NAC een diagonale streep kreeg heb ik een ontwerp gemaakt wat exact dit ontwerp is... ook dat baseerde ik op het shirt uit 1905
Het is niet door mij en niet door meneer Borst gemaakt... ook niet door Nike. het is gebaseerd op het shirt uit 1905... klaar...!
edit: en het is vet! en meneer Borst en ik kunnen beide rondkomen... dus zeur niet. We worden wereldkampioen.. da's veel belangrijker
Echt waar? Amateurs! Alleen maar een bevestiging dat het geweldige shirts zijn. Als we hierin wereldkampioen worden, ga ik een dag lang huilen van geluk. Hopelijk spelen we dan in de finale tegen een rood team...quote:Op maandag 13 februari 2006 23:33 schreef OnlineGokker het volgende:
Opvallend trouwens dat hiet de shirts geweldig worden gevondne en op de frontpage door bijna iedereen worden afgekraakt
Nieuwe shirts Nederlands Elftal gepresenteerd
quote:In het Olympiastadion van Berlijn stelde Nike de nieuwe truitjes voor van acht landen die deelnemen aan het WK voetbal. De bekendste spelers mochten die presenteren: (vlnr) Bresciano van Australië, Beasley van de Verenigde Staten, Park van Zuid-Korea, Van Nistelrooy van Nederland, Adriano van Brazilië, Figo van Portugal, Prso van Kroatië en Borgetti van Mexico.
vrtnieuws
iddquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:22 schreef ErikT het volgende:
[..]
Echt waar? Amateurs! Alleen maar een bevestiging dat het geweldige shirts zijn. Als we hierin wereldkampioen worden, ga ik een dag lang huilen van geluk. Hopelijk spelen we dan in de finale tegen een rood team...
Hij heeft ook wel enigzins gelijk... maargoed... thad erger geweest als het nergens opgebaseerd was... maargoed.. Borst vecht maar raakquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is op zich wel waar, maar het zou wel zo netjes zijn van een gigantisch bedrijf als Nike, wat tientallen miljoenen aan deze shirtjes omzet, om enige compensatie te verlenen. Ze hebben hem nota bene zelf uitgenodigd om zijn voorstellen te komen toelichten.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:02 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
vrouwen hebben geen verstand van voetbal, kssssssst!
Wij horen in oranje of blauw te spelen. Niet in Duits witquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
in 2008 paars, speciaal voor nikky!
Heb zelden zo'n Nederlands shirt gezien als het uitshirt. Die ga ik straks met trots dragen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Wij horen in oranje of blauw te spelen. Niet in Duits wit.
Dat vond ik ook al. Het lijkt wel alsof we tegen zijn rug aan kijken en dat zijn hoofd is omgedraaid.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:20 schreef popolon het volgende:
Sneijder heeft trouwens een afschuwelijk slechte houding zeg.
Yeah, rightquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:55 schreef golfer het volgende:
Je loopt sowieso minder snel in die übergrote broeken als je tegenstander.
AND IF YOU KNOW YOUR HISTORY!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 04:39 schreef LuukBes het volgende:
Blauwe sokken op een witte broek en oranje shirt ziet er niet uit. Die moeten natuurlijk ook wit of oranje zijn.
En dat uittenue met een diagonale vlaggetje is ook al niks, alsof het van de pauper Timcomarkt of de Hema afkomt. Had het dan gedaan zoals dat vest van Marco, vlaggetjeskleurtjes aan de kraag of aan de onderkant, maar niet zo in het midden en dan ook nog zo lelijk diagonaal.
Welke wannabee-designer heeft hier weer aan de coke zitten te snuiven aan de tekentafel.
In blauwquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Wij horen in oranje of blauw te spelen. Niet in Duits wit.
In godsnaam niet zegquote:Op maandag 13 februari 2006 22:00 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
En dan over 2 jaar krijgen we Adidas ipv Nike... kunnen we weer smullen
Das een goeie vraagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:35 schreef rompompom het volgende:
Ge-ni-aal! Hubbah-hubbah!
Ik ben alleen wél benieuwd naar het keepershirt. Iemand daar een shot van?
quote:
zal wel een wolle colltrui zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:35 schreef rompompom het volgende:
Ge-ni-aal! Hubbah-hubbah!
Ik ben alleen wél benieuwd naar het keepershirt. Iemand daar een shot van?
retro heet zoietsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:57 schreef Richard117 het volgende:
Ik denk dat het een ontwerp van Verdonk is. Zo kiest Kalou vrijwillig om geen Nederlander te worden.![]()
Het is toch verschrikkelijk joh zo'n shirt. Qua model vind ik het uit-shirt nog wel gaan, maar de kleurencombinatie vind ik niet zo geslaagd. Het thuis-shirt ziet er niet uit vind ik, we leven in 2006 hoor niet in de pre-historie. Iedereen loopt te zeiken op Balkenende dat hij nog in de jaren '50 zit maar shirtjes uit die tijd zijn ineens geweldig![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:02 schreef Tali-banaan het volgende:
Kleurencombinatie niet geslaagd? Dat is gewoon de Nederlandse vlag oelewapper. Of wou je soms de Duitse vlag derop omdat je die kleuren beter vindt :S???
Ik vind dat grote KNVB embleem heel mooi. Het is nu echt weer zo'n wapen, zo'n schild.
Typisch geval van jammerrrrr-de-bammerrrrrquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:05 schreef Tali-banaan het volgende:
Toch beter dan het oude shirt hoor:
http://img129.imageshack.us/img129/4247/nistelrooijoud9ao.jpg
Die heb ik twee weken geleden nog zitten tekenen. Joost weet waarom.
vd Sar zit bij Adidas, deze jongens spelen allemaal op Nikequote:Op maandag 13 februari 2006 17:31 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom Sneijder erbij staat.. van Nistelrooij en v d Vaart.. oke.. ik had daar eerder vd Sar naast of tussen verwacht.. benieuwd trouwens waar die in loopt! En keept.. blote handen?:D
Omdat vroeger de Nederlandse vlag Oranje Wit Blauw was.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:21 schreef Beezz het volgende:
Ok ik ben wat bijgetrokken, maar ik vind het nog steeds niet mooi.
Het Nederlandse vlaggetje op de sokken bij het uit-tenue zit aan de binnenkant. Waarom? Of niet... Is niet goed te zien zie ik nu, vd Vaart heeft z'n sokken verkeerd om aangedaan denk ik.
En een oranje shirt, met een witte broek, en blauwe sokken? Waarom in hemelsnaam blauwe sokken? Waarom geen witte? Zelfs zwarte zouden beter staan.
Ach, voor de rest ziet het er netjes uit. En het kan altijd nog slechter. Nu maar afwachten of 'we' zo orgineel zijn en dat niet ieder team in retro stijl op het veld komt. (ow wacht, wij hebben een kraagje, en de andere niet)
quote:,,Ik vind het wel mooi'', zei Rafael van der Vaart na de onthulling van de outfits. Hij vertelde dat ook zijn vrouw Silvie Meis om haar mening was gevraagd in het voortraject.
Ik ga voor het uit-shirt denk ik. Is toch nét effe origineler ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:13 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil eentje kopen maar ik kan echt niet kiezen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik voor het uit-shirt denk ik. Is toch nét effe origineler ofzo.
Wij van Seolto spelen in en ornaje shirt, witte broek, en blauwe kousen. Volgens mij zijn thuistenues van mijn amateurclub gejat. Misschien moeten wij ze ook maar voor de rechter slepen!quote:
Schitterend.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Omdat vroeger de Nederlandse vlag Oranje Wit Blauw was.
31 maartquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:47 schreef Jopiler het volgende:
Wanneer zijn ze te koop?
quote:Dat geldt ook voor de broek van de veel grotere Boulahrouz. Het valt te vrezen dat het straks voor tegenstanders erg makkelijk en aantrekkelijk wordt om Oranje-spelers in duels vast te pakken.
,,Ik zie dat niet snel gebeuren,’’ stelt Van Basten. ,,Ik bedoel: bij Sneijder moet je als tegenstander dan wel heel diep door je kniëen. Ik denk dat het er vooral om gaat dat de shirts die we dragen behoorlijk strak zijn aangesneden. Daar valt niet veel aan te sjorren. Trouwens: Wesley kan altijd nog een maatje S uit de tas pakken.’’
Wij van GPC Vlissingen doen met jullie meequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:31 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wij van Seolto spelen in en ornaje shirt, witte broek, en blauwe kousen. Volgens mij zijn thuistenues van mijn amateurclub gejat. Misschien moeten wij ze ook maar voor de rechter slepen!![]()
Gebaseerd op grachten, waar slaat dat nou weer op?quote:Rugnummers gebaseerd op grachten
HILVERSUM - De rugnummers op de nieuwe tenues van het Nederlands elftal zijn apart te noemen.
Ze bestrijken bijna de volledige lengte van het shirt en zijn uitgevoerd in opvallend hoekige vormen. Volgens Camiel Slaats van Nike is bij de rugnummers gekeken naar hoe Nederland op diverse terreinen met nummers en vormen omgaat.
,,We hebben gekeken hoe wij Nederlanders cijfers op huisnummerborden en op postzegels weergeven. Daarnaast hebben we ons laten inspireren door de architectuur, bijvoorbeeld door de loop van grachten in Delft en Amsterdam. Zo heeft elk landenteam dat wij op het WK kleden rugnummers die qua vormgeving iets vertellen over de cultuur van dat land.’’
Nike kleedt bij het WK onder onder andere de teams van Brazilië, Amerika, Mexico en Australië.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij van GPC Vlissingen doen met jullie mee
Of ik ben spontaan kleurenblind geworden maar dat zijn toch geen witte broeken?quote:
Zie ik het nou verkeerd maar dat zijn toch gewoon een normaal willekeurige zwarte broeken en niet 'die broeken van de witte shirtjes van het Nederlands Elftal'.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:21 schreef Beschouw het volgende:
Ze hebben die broeken van de witte shirtjes aan. In Simonshaven zijn ze niet zo slim
Ik vond het al raar dat jij een zwarte broek direct al associeërt met 'die broeken van het witte shirt'.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:29 schreef Beschouw het volgende:
Zware broeken? Ze zakken toch niet af?
Wereldkampioen wordt NL sowieso niet...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:29 schreef pfaf het volgende:
Schitterende tenues hoor, als we hier geen WK mee worden.
Net zoals ze eind jaren 80 in de NBA over Chicago met Jordan zeiden nooit een ring zou winnen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wereldkampioen wordt NL sowieso niet...
maar Jordan is niet Nederlandsquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Net zoals ze eind jaren 80 in de NBA over Chicago met Jordan zeiden nooit een ring zou winnen...
Zes waren het als ik me niet vergis.
Dat wordt volgens mij ook nog aangepast, of ze namen allemaal een maatje kleiner.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:47 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die grote broek lekker voetbalt.
ik hoop het niet, vind dat altijd wel leuk !quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Houden ze dan nu ook eindelijk op met die belachelijke vlaggetjes op de shirts van de twee landen?
Komt op hetzelfde neer, ik word een beetje moe van dat negativisme. Zou me niks verbazen als [betreffende user] SP of Groen Links stemt.quote:
Het hoort niet op een voetbalshirt, maar daar hoor je nog meer vanquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik hoop het niet, vind dat altijd wel leuk !
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het hoort niet op een voetbalshirt, maar daar hoor je nog meer van
Ja is enkel in Paint gedaan. En de cijfers kunnen zeker iets kleiner. Gewoon openen in Paint en dan aanpassenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:29 schreef DeRCT14 het volgende:
Wow, mooi gemaaktPixelart rules, maak je het allemaal in Paint?
Trouwens kunnen de cijfers iets kleiner![]()
Kut, je hebt me.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer, ik word een beetje moe van dat negativisme. Zou me niks verbazen als [betreffende user] SP of Groen Links stemt.
Tuurlijk niet, maar het ging om het punt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wereldkampioen wordt NL sowieso niet...
Dat is zeker een mooi vestquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:35 schreef Roycoooooo het volgende:
Donderse mooie shirts, vooral uitshirts zijn toppie!! Ga denk ik die sweater halen die van Basten aanhad, die witte![]()
Deze dus:
[afbeelding]
Wees blij dat ze Kris Kros niet geïmiteerd hebben...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
We lopen straks voor wereldpubliek in een verlept RBC tenue met een mc hammer broek. Fantastisch.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
We lopen straks voor wereldpubliek in een verlept RBC tenue met een mc hammer broek. Fantastisch.
Ben ik nu zo achterlijk, of leken de tenues van de afgelopen 10 jaar nu meer op die van RBC nu, dan dit Oranje tenue? Die blauwe vlakken bij RBC zijn echt niet te vinden bij Oranje.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Qua eenvoud, kleuren en uitstraling zit je aardig in de buurt van RBC met dit tenue.
RBC heeft ook een oranje shirt, witte broek en blauwe sokken meen ik me te herinneren. Bij dit shirt is nergens een duidelijke lijn of concept aangehouden anders dan de retro-look en die valt bij mij niet in goede aarde in z'n eenvoud. Ik hou van strakke shirts of shirts met mooie lijnen. Een vernieuwend element vind ik ook belangrijk zoals Adidas of Puma laten zien dit jaar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ben ik nu zo achterlijk, of leken de tenues van de afgelopen 10 jaar nu meer op die van RBC nu, dan dit Oranje tenue? Die blauwe vlakken bij RBC zijn echt niet te vinden bij Oranje.En ik zie ook geen shirtsponsor. De kleur is al jaren oranje hoor.... en eenvoud? Dat vind ik juist een pluspunt in een shirt, of vind jij het Oranje '88 tenue ook mooi, in al z'n complexiteit.
Dit is die van Mexico, dus waarschijnlijk krijgt nederland ook zoietsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:04 schreef rompompom het volgende:
Wat ik op zich wél jammer vind, is dat de vlaggetjes van de landen van de wedstrijd er niet meer op staan. Of wordt dat wel nog gewoon gedaan?
En heeft er al iemand het keepershirt gezien inmiddels? Wordt wel steeds nieuwsgieriger waar m'n dorpsgenoot in gaat ballen!
Ik zou wachten tot 15 meiquote:Op donderdag 6 april 2006 15:42 schreef Nashje het volgende:
Ik ga er misschien een kopen met Huntelaar op de achterkant.
Dat is gewaagd. Een uitshirt met Van Persie lijkt me cool.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:37 schreef Jajong het volgende:
Ik ga eentje kopen met Seedorf <10> op de achterkant!
Ik krijg em volgende week binnen (met nr 9 )quote:Op donderdag 6 april 2006 15:42 schreef Nashje het volgende:
Ik ga er misschien een kopen met Huntelaar op de achterkant.
Coolquote:Op donderdag 6 april 2006 15:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik krijg em volgende week binnen (met nr 9 )
![]()
![]()
![]()
Uitshirt met HUNTELAAR 9 Achteropquote:Op donderdag 6 april 2006 15:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft iemand hem al gekocht, hoe zit het en hoe ziet het eruit?
En "RESPECT!" op de voorkant?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:37 schreef Jajong het volgende:
Ik ga eentje kopen met Seedorf <10> op de achterkant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |