Ik neem aan dat het die zullen zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Daar zit wel een lijntje rond de cijfersch...
boeien.. retro..quote:
jup en daar zijn de cijfers blauwquote:Op maandag 13 februari 2006 17:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Daar zit wel een lijntje rond de cijfersch...
31 maart...quote:Op maandag 13 februari 2006 17:55 schreef spurs het volgende:
Vanaf wanneer zijn de shirts te koop of zijn ze dat al?
quote:
Ik denk dat ik het mooier had gevonden als er iets van een polo knoopje of afwerking in zat dus.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:02 schreef speknek het volgende:
Ja, thuisshirt vind ik net niet helemaal mooi afgewerkt
op de site van de knvb staat dat ie pas vanaf 31 maart geleverd wordtquote:
DAN PAS?!??!?!?!?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:34 schreef Version1 het volgende:
[..]
op de site van de knvb staat dat ie pas vanaf 31 maart geleverd wordt
jepquote:Op maandag 13 februari 2006 18:35 schreef mcyodogg het volgende:
Gebaseerd dus op deze (althans dit is het beste wat ik kon vinden)
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier hetzelfde verhaalquote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor het eerst in mn leven dat ik een nederlands elftal shirt ga kopen (uitshirt)
same herequote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor het eerst in mn leven dat ik een nederlands elftal shirt ga kopen (uitshirt)
ja dat vind ik ook niet echt mooiquote:Op maandag 13 februari 2006 18:54 schreef Loohcs het volgende:
Thuisshirt ben ik niet kapot van, het uitshirt heeft wel wat. Wel jammer dat uit en thuis niet overeenkomen qua basisontwerp. Dan bedoel ik natuurlijk niet kleur, maar o.a. het feit dat het uitshirt geen kraag heeft en het thuisshirt wel. Maar gaan ze echt met blauwe sokken onder het oranje shirt spelen?
Prachtig, als we deze kleur oranje krijgen. Dat is tenminste echt Oranje en niet zo'n lullig bleek kleurtje.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:32 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
hier nog beter te zien![]()
Ik vond juist dat hij een ideale retro-kop had/heeft op de een of andere manier. In tegenstelling tot van der Vaart.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:39 schreef H.Flick het volgende:
Sneijder mag niet mee naar Duitsland. Het shirt staat hem niet.
Zijn de spelers die dit mogen showen nu eigenlijk ook zeker van een plaats in de selectie?
Je bedoelt dat ie eruit ziet als een goed gekamde nazi.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond juist dat hij een ideale retro-kop had/heeft op de een of andere manier. In tegenstelling tot van der Vaart.
Nu je het zegt. Het is wel ongeveer dezelfde tijdquote:Op maandag 13 februari 2006 20:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ie eruit ziet als een goed gekamde nazi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |