Foto's van dat shirt staan al maandenlang op het i'net.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:36 schreef Borkydude het volgende:
Word het dan onthuld? Waar?
hihihihiquote:Op maandag 13 februari 2006 16:41 schreef obelixdegexte het volgende:
spam dus.
Er is helemaal geen oranje aan te zienquote:Op maandag 13 februari 2006 16:42 schreef aldostuta het volgende:
Vooral het uit-shirt is fantastisch
vind het wel mooi juist... beetje strakheid in de retroquote:Op maandag 13 februari 2006 16:48 schreef TheHolyOne het volgende:
cijfer is wel lelijk!
Jij hebt liever een klaar-over-shirt dan een op de geschiedenisquote:Op maandag 13 februari 2006 16:56 schreef Double_B het volgende:
Ik vind het echt een verschrikkelijk lelijk tenue!
Ja precies dat jaquote:Op maandag 13 februari 2006 16:58 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Wel mooi dat retro, als maar niet alle teams (gesponsord door Nike) dit soort shirten draagt, anders is het niks meer aan![]()
Ik vind persoonlijk het laatste (en dan vooral het uit)tenue van het Nederlands elftal erg mooi.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:57 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Jij hebt liever een klaar-over-shirt dan een op de geschiedenisgericht shirt ?
alles went.. maar ik vind het niet zo...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:59 schreef Double_B het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk het laatste (en dan vooral het uit)tenue van het Nederlands elftal erg mooi.
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:59 schreef twi het volgende:
Ik vind het heel erg gaaf, maar ik hoop dat Nederland ook de enige is met zo'n retro-stijl, want anders valt het speciale er natuurlijk gelijk vanaf.
Blijkbaar niet. Ik dacht het eerlijk gezegd ookquote:
nee.. dwaas he? maar wel gaafquote:
Jammer dat die nerd van een sneijder erbij staat. Daar krijg ik dus echt kotsneigingen van. Irritant kutventjequote:Op maandag 13 februari 2006 16:38 schreef Stefkuh het volgende:
[[url=http://www.xs4all.nl/~grietma/nike/page.gif]afbeelding][/url]
Snap sowieso niet waarom Sneijder erbij staat.. van Nistelrooij en v d Vaart.. oke.. ik had daar eerder vd Sar naast of tussen verwacht.. benieuwd trouwens waar die in loopt! En keept.. blote handen?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Jammer dat die nerd van een sneijder erbij staat. Daar krijg ik dus echt kotsneigingen van. Irritant kutventje
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:32 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
hier nog beter te zien![]()
nopequote:Op maandag 13 februari 2006 17:34 schreef ThE_ED het volgende:
Dus het "uit" shirt heeft geen kraag begrijpik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |