iddquote:Op maandag 13 februari 2006 17:48 schreef Fathom het volgende:
Trouwens die kicksen van SneijderPipo
Is dit serieus?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:49 schreef H.Flick het volgende:
Tijdens wedstrijden van Nederland ga ik mijn TV denk ik op zwart/wit zetten. Dan komen de shirts helemaal goed over.
Nee, zoals te lezen op de bal: USAquote:Op maandag 13 februari 2006 21:07 schreef Eb het volgende:
Even voor de goede orde:
[afbeelding]
Dat shirt links naast Portugal, is dat het Duitse shirt?
Speelt Duitsland in Nike en niet in het 'eigen' Adidas?
Is de wereld langzaam gek aan het worden?
Ajax in Adidas en Duitsland in Nike?
Waarom speelt Oranje niet in Quick eigenlijk?
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:49 schreef H.Flick het volgende:
Tijdens wedstrijden van Nederland ga ik mijn TV denk ik op zwart/wit zetten. Dan komen de shirts helemaal goed over.
Het zou mooi zijn als ze ook een prijs uit 1959 gaan vragen ja.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Je betaalt gewoon bijna 100 euro voor een shirt met bedrukking. Het is toch helemaal van het zotte. De prijs moet zeker 30/40 euro omlaag.
En dan over 2 jaar krijgen we Adidas ipv Nike... kunnen we weer smullenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:50 schreef EKterror het volgende:
FAN-TAS-TISCH uitshirt
hier gaan we indruk mee maken met het WK. Nederland wordt de trendsetter voor een retroshirt-periode.
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:49 schreef H.Flick het volgende:
Dat is het shirt dáár weer naast volgens mij. Volgens mij is het Mexico wat tussen Portugal en de VS staatquote:
€ 80quote:Op maandag 13 februari 2006 22:31 schreef Me_Wesley het volgende:
Trouwens wel leuk, halfjaar terug van mijn werk een knaloranje polo gehad. Met kraagje dus
Uitshirt wil ik wel hebben. Hoe duur gaat zo'n geintje kosten?
dat is dan weer zonde van zo'n mooi shirtquote:Op maandag 13 februari 2006 22:55 schreef Joeriii het volgende:
Ik ga denk ik het uit-shirt bestellen met Kuyt op de achterkant![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:55 schreef Joeriii het volgende:
Kuit heeft wel een 1920 uiterlijk iddquote:Op maandag 13 februari 2006 22:55 schreef Joeriii het volgende:
idd... ik heb een kant en kalar shirt met bergkamp (voor 20 euro..) van Arsenal en de andere enige optie ooit zou met Pierre zijn geweest... goddank dat ik DAT niet heb gedaanquote:
ik denk dat je per letter betaaldquote:Op maandag 13 februari 2006 22:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
dat is dan weer zonde van zo'n mooi shirt![]()
Ik vind van nietquote:Op maandag 13 februari 2006 22:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
dat is dan weer zonde van zo'n mooi shirt![]()
Nassau-blauw ofsoquote:Op maandag 13 februari 2006 23:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Blauwe sokken?![]()
Uitshirts zijn te vet gewoon..
Dan valt Vennegoor of Hesselink af. Misschien dan toch maar Kuijtquote:Op maandag 13 februari 2006 22:59 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
ik denk dat je per letter betaald![]()
Ja retro shirts, dan ook retro sokken. Je moet het wel goed doen natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Blauwe sokken?![]()
Uitshirts zijn te vet gewoon..
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:35 schreef Samcali het volgende:
Ik kwam deze net tegen, zouden de nieuwe Nederlands elftal shirts moeten zijn![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is in ieder geval het nieuwe shirt van de Mannschaft:
[afbeelding]
was idd flauw dat ze een plaatje hebben gejat, wat al 3 maanden op internet stondquote:Op maandag 13 februari 2006 23:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
dat shirt stond in november 2005 al op fok. gepostt door samcali
Voetbalshirts - Deel 12
dus zo'n nieuwtje was het niet van hugo borst.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |