Hij heeft er zelfs een hele column aan gewijd in het AD afgelopen zaterdagquote:Op maandag 13 februari 2006 23:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat zei die borst nou gisteren, heeft hij het shirt ontworpen samen met verkammen?
hier komen de voetballiefhebbersquote:Op maandag 13 februari 2006 23:33 schreef OnlineGokker het volgende:
Opvallend trouwens dat hiet de shirts geweldig worden gevondne en op de frontpage door bijna iedereen worden afgekraakt
Nieuwe shirts Nederlands Elftal gepresenteerd
http://www.ad.nl/sport/article148611.ecequote:Op maandag 13 februari 2006 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij heeft er zelfs een hele column aan gewijd in het AD afgelopen zaterdag![]()
Daar zat ik ook aan te twijfelenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ga ook voor nummer 7 "Kuijt" - of moet het "Kuyt" zijn
Hehe wil hij nou geld gaan claimen voor een shirt ontwerp dat al 50 en 100 jaar bestaat?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/sport/article148611.ece
Ze vragen Hugo om advies, nemen zijn advies aan, en proberen hem af te danken met een anti-racismeshirt van Engeland - Nederlandquote:Op maandag 13 februari 2006 23:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hehe wil hij nou geld gaan claimen voor een shirt ontwerp dat al 50 jaar bestaat?
Maar bedankt Hugo en Matty voor de mooie shirts!
Fijn voor meneer Borst.. ik heb dit (UIT!) shirt 2 jaar terug al gemaild naar de KNVB. (nooit antwoord gehad btw) Nadat NAC een diagonale streep kreeg heb ik een ontwerp gemaakt wat exact dit ontwerp is... ook dat baseerde ik op het shirt uit 1905quote:Op maandag 13 februari 2006 23:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/sport/article148611.ece
Dat is op zich wel waar, maar het zou wel zo netjes zijn van een gigantisch bedrijf als Nike, wat tientallen miljoenen aan deze shirtjes omzet, om enige compensatie te verlenen. Ze hebben hem nota bene zelf uitgenodigd om zijn voorstellen te komen toelichten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:05 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Fijn voor meneer Borst.. ik heb dit (UIT!) shirt 2 jaar terug al gemaild naar de KNVB. (nooit antwoord gehad btw) Nadat NAC een diagonale streep kreeg heb ik een ontwerp gemaakt wat exact dit ontwerp is... ook dat baseerde ik op het shirt uit 1905
Het is niet door mij en niet door meneer Borst gemaakt... ook niet door Nike. het is gebaseerd op het shirt uit 1905... klaar...!
edit: en het is vet! en meneer Borst en ik kunnen beide rondkomen... dus zeur niet. We worden wereldkampioen.. da's veel belangrijker
Echt waar? Amateurs! Alleen maar een bevestiging dat het geweldige shirts zijn. Als we hierin wereldkampioen worden, ga ik een dag lang huilen van geluk. Hopelijk spelen we dan in de finale tegen een rood team...quote:Op maandag 13 februari 2006 23:33 schreef OnlineGokker het volgende:
Opvallend trouwens dat hiet de shirts geweldig worden gevondne en op de frontpage door bijna iedereen worden afgekraakt
Nieuwe shirts Nederlands Elftal gepresenteerd
quote:In het Olympiastadion van Berlijn stelde Nike de nieuwe truitjes voor van acht landen die deelnemen aan het WK voetbal. De bekendste spelers mochten die presenteren: (vlnr) Bresciano van Australië, Beasley van de Verenigde Staten, Park van Zuid-Korea, Van Nistelrooy van Nederland, Adriano van Brazilië, Figo van Portugal, Prso van Kroatië en Borgetti van Mexico.
vrtnieuws
iddquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:22 schreef ErikT het volgende:
[..]
Echt waar? Amateurs! Alleen maar een bevestiging dat het geweldige shirts zijn. Als we hierin wereldkampioen worden, ga ik een dag lang huilen van geluk. Hopelijk spelen we dan in de finale tegen een rood team...
Hij heeft ook wel enigzins gelijk... maargoed... thad erger geweest als het nergens opgebaseerd was... maargoed.. Borst vecht maar raakquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is op zich wel waar, maar het zou wel zo netjes zijn van een gigantisch bedrijf als Nike, wat tientallen miljoenen aan deze shirtjes omzet, om enige compensatie te verlenen. Ze hebben hem nota bene zelf uitgenodigd om zijn voorstellen te komen toelichten.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:02 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
vrouwen hebben geen verstand van voetbal, kssssssst!
Wij horen in oranje of blauw te spelen. Niet in Duits witquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
in 2008 paars, speciaal voor nikky!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |