Wereldkampioen wordt NL sowieso niet...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:29 schreef pfaf het volgende:
Schitterende tenues hoor, als we hier geen WK mee worden.
Net zoals ze eind jaren 80 in de NBA over Chicago met Jordan zeiden nooit een ring zou winnen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wereldkampioen wordt NL sowieso niet...
maar Jordan is niet Nederlandsquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Net zoals ze eind jaren 80 in de NBA over Chicago met Jordan zeiden nooit een ring zou winnen...
Zes waren het als ik me niet vergis.
Dat wordt volgens mij ook nog aangepast, of ze namen allemaal een maatje kleiner.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:47 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die grote broek lekker voetbalt.
ik hoop het niet, vind dat altijd wel leuk !quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Houden ze dan nu ook eindelijk op met die belachelijke vlaggetjes op de shirts van de twee landen?
Komt op hetzelfde neer, ik word een beetje moe van dat negativisme. Zou me niks verbazen als [betreffende user] SP of Groen Links stemt.quote:
Het hoort niet op een voetbalshirt, maar daar hoor je nog meer vanquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik hoop het niet, vind dat altijd wel leuk !
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het hoort niet op een voetbalshirt, maar daar hoor je nog meer van
Ja is enkel in Paint gedaan. En de cijfers kunnen zeker iets kleiner. Gewoon openen in Paint en dan aanpassenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:29 schreef DeRCT14 het volgende:
Wow, mooi gemaaktPixelart rules, maak je het allemaal in Paint?
Trouwens kunnen de cijfers iets kleiner![]()
Kut, je hebt me.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer, ik word een beetje moe van dat negativisme. Zou me niks verbazen als [betreffende user] SP of Groen Links stemt.
Tuurlijk niet, maar het ging om het punt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wereldkampioen wordt NL sowieso niet...
Dat is zeker een mooi vestquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:35 schreef Roycoooooo het volgende:
Donderse mooie shirts, vooral uitshirts zijn toppie!! Ga denk ik die sweater halen die van Basten aanhad, die witte![]()
Deze dus:
[afbeelding]
Wees blij dat ze Kris Kros niet geïmiteerd hebben...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
We lopen straks voor wereldpubliek in een verlept RBC tenue met een mc hammer broek. Fantastisch.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
We lopen straks voor wereldpubliek in een verlept RBC tenue met een mc hammer broek. Fantastisch.
Ben ik nu zo achterlijk, of leken de tenues van de afgelopen 10 jaar nu meer op die van RBC nu, dan dit Oranje tenue? Die blauwe vlakken bij RBC zijn echt niet te vinden bij Oranje.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Qua eenvoud, kleuren en uitstraling zit je aardig in de buurt van RBC met dit tenue.
RBC heeft ook een oranje shirt, witte broek en blauwe sokken meen ik me te herinneren. Bij dit shirt is nergens een duidelijke lijn of concept aangehouden anders dan de retro-look en die valt bij mij niet in goede aarde in z'n eenvoud. Ik hou van strakke shirts of shirts met mooie lijnen. Een vernieuwend element vind ik ook belangrijk zoals Adidas of Puma laten zien dit jaar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ben ik nu zo achterlijk, of leken de tenues van de afgelopen 10 jaar nu meer op die van RBC nu, dan dit Oranje tenue? Die blauwe vlakken bij RBC zijn echt niet te vinden bij Oranje.En ik zie ook geen shirtsponsor. De kleur is al jaren oranje hoor.... en eenvoud? Dat vind ik juist een pluspunt in een shirt, of vind jij het Oranje '88 tenue ook mooi, in al z'n complexiteit.
Dit is die van Mexico, dus waarschijnlijk krijgt nederland ook zoietsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:04 schreef rompompom het volgende:
Wat ik op zich wél jammer vind, is dat de vlaggetjes van de landen van de wedstrijd er niet meer op staan. Of wordt dat wel nog gewoon gedaan?
En heeft er al iemand het keepershirt gezien inmiddels? Wordt wel steeds nieuwsgieriger waar m'n dorpsgenoot in gaat ballen!
Ik zou wachten tot 15 meiquote:Op donderdag 6 april 2006 15:42 schreef Nashje het volgende:
Ik ga er misschien een kopen met Huntelaar op de achterkant.
Dat is gewaagd. Een uitshirt met Van Persie lijkt me cool.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:37 schreef Jajong het volgende:
Ik ga eentje kopen met Seedorf <10> op de achterkant!
Ik krijg em volgende week binnen (met nr 9 )quote:Op donderdag 6 april 2006 15:42 schreef Nashje het volgende:
Ik ga er misschien een kopen met Huntelaar op de achterkant.
Coolquote:Op donderdag 6 april 2006 15:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik krijg em volgende week binnen (met nr 9 )
![]()
![]()
![]()
Uitshirt met HUNTELAAR 9 Achteropquote:Op donderdag 6 april 2006 15:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft iemand hem al gekocht, hoe zit het en hoe ziet het eruit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |