Wereldkampioen wordt NL sowieso niet...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:29 schreef pfaf het volgende:
Schitterende tenues hoor, als we hier geen WK mee worden.
Net zoals ze eind jaren 80 in de NBA over Chicago met Jordan zeiden nooit een ring zou winnen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wereldkampioen wordt NL sowieso niet...
maar Jordan is niet Nederlandsquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Net zoals ze eind jaren 80 in de NBA over Chicago met Jordan zeiden nooit een ring zou winnen...
Zes waren het als ik me niet vergis.
Dat wordt volgens mij ook nog aangepast, of ze namen allemaal een maatje kleiner.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:47 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die grote broek lekker voetbalt.
ik hoop het niet, vind dat altijd wel leuk !quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Houden ze dan nu ook eindelijk op met die belachelijke vlaggetjes op de shirts van de twee landen?
Komt op hetzelfde neer, ik word een beetje moe van dat negativisme. Zou me niks verbazen als [betreffende user] SP of Groen Links stemt.quote:
Het hoort niet op een voetbalshirt, maar daar hoor je nog meer vanquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik hoop het niet, vind dat altijd wel leuk !
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het hoort niet op een voetbalshirt, maar daar hoor je nog meer van
Ja is enkel in Paint gedaan. En de cijfers kunnen zeker iets kleiner. Gewoon openen in Paint en dan aanpassenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:29 schreef DeRCT14 het volgende:
Wow, mooi gemaaktPixelart rules, maak je het allemaal in Paint?
Trouwens kunnen de cijfers iets kleiner![]()
Kut, je hebt me.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer, ik word een beetje moe van dat negativisme. Zou me niks verbazen als [betreffende user] SP of Groen Links stemt.
Tuurlijk niet, maar het ging om het punt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wereldkampioen wordt NL sowieso niet...
Dat is zeker een mooi vestquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:35 schreef Roycoooooo het volgende:
Donderse mooie shirts, vooral uitshirts zijn toppie!! Ga denk ik die sweater halen die van Basten aanhad, die witte![]()
Deze dus:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |