Das een goeie vraagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:35 schreef rompompom het volgende:
Ge-ni-aal! Hubbah-hubbah!
Ik ben alleen wél benieuwd naar het keepershirt. Iemand daar een shot van?
quote:
zal wel een wolle colltrui zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:35 schreef rompompom het volgende:
Ge-ni-aal! Hubbah-hubbah!
Ik ben alleen wél benieuwd naar het keepershirt. Iemand daar een shot van?
retro heet zoietsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:57 schreef Richard117 het volgende:
Ik denk dat het een ontwerp van Verdonk is. Zo kiest Kalou vrijwillig om geen Nederlander te worden.![]()
Het is toch verschrikkelijk joh zo'n shirt. Qua model vind ik het uit-shirt nog wel gaan, maar de kleurencombinatie vind ik niet zo geslaagd. Het thuis-shirt ziet er niet uit vind ik, we leven in 2006 hoor niet in de pre-historie. Iedereen loopt te zeiken op Balkenende dat hij nog in de jaren '50 zit maar shirtjes uit die tijd zijn ineens geweldig![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:02 schreef Tali-banaan het volgende:
Kleurencombinatie niet geslaagd? Dat is gewoon de Nederlandse vlag oelewapper. Of wou je soms de Duitse vlag derop omdat je die kleuren beter vindt :S???
Ik vind dat grote KNVB embleem heel mooi. Het is nu echt weer zo'n wapen, zo'n schild.
Typisch geval van jammerrrrr-de-bammerrrrrquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:05 schreef Tali-banaan het volgende:
Toch beter dan het oude shirt hoor:
http://img129.imageshack.us/img129/4247/nistelrooijoud9ao.jpg
Die heb ik twee weken geleden nog zitten tekenen. Joost weet waarom.
vd Sar zit bij Adidas, deze jongens spelen allemaal op Nikequote:Op maandag 13 februari 2006 17:31 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom Sneijder erbij staat.. van Nistelrooij en v d Vaart.. oke.. ik had daar eerder vd Sar naast of tussen verwacht.. benieuwd trouwens waar die in loopt! En keept.. blote handen?:D
Omdat vroeger de Nederlandse vlag Oranje Wit Blauw was.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:21 schreef Beezz het volgende:
Ok ik ben wat bijgetrokken, maar ik vind het nog steeds niet mooi.
Het Nederlandse vlaggetje op de sokken bij het uit-tenue zit aan de binnenkant. Waarom? Of niet... Is niet goed te zien zie ik nu, vd Vaart heeft z'n sokken verkeerd om aangedaan denk ik.
En een oranje shirt, met een witte broek, en blauwe sokken? Waarom in hemelsnaam blauwe sokken? Waarom geen witte? Zelfs zwarte zouden beter staan.
Ach, voor de rest ziet het er netjes uit. En het kan altijd nog slechter. Nu maar afwachten of 'we' zo orgineel zijn en dat niet ieder team in retro stijl op het veld komt. (ow wacht, wij hebben een kraagje, en de andere niet)
quote:,,Ik vind het wel mooi'', zei Rafael van der Vaart na de onthulling van de outfits. Hij vertelde dat ook zijn vrouw Silvie Meis om haar mening was gevraagd in het voortraject.
Ik ga voor het uit-shirt denk ik. Is toch nét effe origineler ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:13 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil eentje kopen maar ik kan echt niet kiezen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik voor het uit-shirt denk ik. Is toch nét effe origineler ofzo.
Wij van Seolto spelen in en ornaje shirt, witte broek, en blauwe kousen. Volgens mij zijn thuistenues van mijn amateurclub gejat. Misschien moeten wij ze ook maar voor de rechter slepen!quote:
Schitterend.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Omdat vroeger de Nederlandse vlag Oranje Wit Blauw was.
31 maartquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:47 schreef Jopiler het volgende:
Wanneer zijn ze te koop?
quote:Dat geldt ook voor de broek van de veel grotere Boulahrouz. Het valt te vrezen dat het straks voor tegenstanders erg makkelijk en aantrekkelijk wordt om Oranje-spelers in duels vast te pakken.
,,Ik zie dat niet snel gebeuren,’’ stelt Van Basten. ,,Ik bedoel: bij Sneijder moet je als tegenstander dan wel heel diep door je kniëen. Ik denk dat het er vooral om gaat dat de shirts die we dragen behoorlijk strak zijn aangesneden. Daar valt niet veel aan te sjorren. Trouwens: Wesley kan altijd nog een maatje S uit de tas pakken.’’
Wij van GPC Vlissingen doen met jullie meequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:31 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wij van Seolto spelen in en ornaje shirt, witte broek, en blauwe kousen. Volgens mij zijn thuistenues van mijn amateurclub gejat. Misschien moeten wij ze ook maar voor de rechter slepen!![]()
Gebaseerd op grachten, waar slaat dat nou weer op?quote:Rugnummers gebaseerd op grachten
HILVERSUM - De rugnummers op de nieuwe tenues van het Nederlands elftal zijn apart te noemen.
Ze bestrijken bijna de volledige lengte van het shirt en zijn uitgevoerd in opvallend hoekige vormen. Volgens Camiel Slaats van Nike is bij de rugnummers gekeken naar hoe Nederland op diverse terreinen met nummers en vormen omgaat.
,,We hebben gekeken hoe wij Nederlanders cijfers op huisnummerborden en op postzegels weergeven. Daarnaast hebben we ons laten inspireren door de architectuur, bijvoorbeeld door de loop van grachten in Delft en Amsterdam. Zo heeft elk landenteam dat wij op het WK kleden rugnummers die qua vormgeving iets vertellen over de cultuur van dat land.’’
Nike kleedt bij het WK onder onder andere de teams van Brazilië, Amerika, Mexico en Australië.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij van GPC Vlissingen doen met jullie mee
Of ik ben spontaan kleurenblind geworden maar dat zijn toch geen witte broeken?quote:
Zie ik het nou verkeerd maar dat zijn toch gewoon een normaal willekeurige zwarte broeken en niet 'die broeken van de witte shirtjes van het Nederlands Elftal'.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:21 schreef Beschouw het volgende:
Ze hebben die broeken van de witte shirtjes aan. In Simonshaven zijn ze niet zo slim
Ik vond het al raar dat jij een zwarte broek direct al associeërt met 'die broeken van het witte shirt'.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:29 schreef Beschouw het volgende:
Zware broeken? Ze zakken toch niet af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |