kijkt mn vati ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
schaatsen kijken natuurlijk
OLYMPIAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik ben stiekum een beetje bang voor vissenquote:
Liebchen, je hoeft nicht bang voor mij te zijn. Steek deine finger in mein kom en ik zal er heel lief auf sabbelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben stiekum een beetje bang voor vissen
whaha ja das dus een beetje het probleem!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Liebchen, je hoeft nicht bang voor mij te zijn. Steek deine finger in mein kom en ik zal er heel lief auf sabbelen.
In welk Piranha-oord bist du geweest, mein liebchen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha ja das dus een beetje het probleem!
vissen zijn eng en glibberig en zo juk raak ze niet aan
ben afgelope vakantie ook gebeten door een vis
maleisie en borneo...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In welk Piranha-oord bist du geweest, mein liebchen?
Ongewenste intimiteiten door ein collega von mich! Het is ein schande!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maleisie en borneo...
naja gebeten is misschien een tikje overdreven
besabbelt
maja ook niet leuk!
waar kan ik me dan melden om dit aan te geven?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ongewenste intimiteiten door ein collega von mich! Het is ein schande!
nou als je toch bezig gaat sabbel dan maar ergens anders aanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ongewenste intimiteiten door ein collega von mich! Het is ein schande!
Ich geef hem groot gelijk overigens. Ich zou deine vinger uren en uren kunnen besabbelen...
Du machst deine vinger in meine kom steken om deze emotionele schäde te verwerken...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waar kan ik me dan melden om dit aan te geven?
ik heb vreselijke emotionele schade op gelopen toen
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Du machst deine vinger in meine kom steken om deze emotionele schäde te verwerken...
Die andere dingen passen nicht in mein kom.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou als je toch bezig gaat sabbel dan maar ergens anders aan![]()
ow ja das waarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die andere dingen passen nicht in mein kom.
Maar we kunnen immer naturlich altijd wel afspreken. Ich bin zeer benieuwd naar deine persoonlijkheid ...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow ja das waar
door alle opwinding even vergeten
whaha je mist wat overtuigingskrachtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar we kunnen immer naturlich altijd wel afspreken. Ich bin zeer benieuwd naar deine persoonlijkheid ...
Godtver! Ich bedoelde naturlich deine grote borsten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha je mist wat overtuigingskracht
persoonlijkheid? yeah sure![]()
aha het begint al ergens op te lijken whahaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Godtver! Ich bedoelde naturlich deine grote borsten.
Wanneer spreken wij eins af?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aha het begint al ergens op te lijken whaha
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:55 schreef Wojworshebn het volgende:
Ach stik toch ook mongaulen
ik hou niet zo van duitsquote:
kun niet ff wat exotischer worden?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Discriminatie. Ich breng zelfs je eigen fiets mee terug...
Nicht hier. Alleen in privé gesprekken, mein liebchen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kun niet ff wat exotischer worden?
iets spannends?
is dat een stille hint om mijn msn te verkrijgen haha?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nicht hier. Alleen in privé gesprekken, mein liebchen.
Mag ich deine MSN?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
is dat een stille hint om mijn msn te verkrijgen haha?
dat mag je ook wel gewoon vragen hoor
aber naturlich!quote:
Voeg mich maar toe, want ik ga nu nicht even süchen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aber naturlich!
staat ie niet gewoon nog in mn fobo?
Ich ben alleen even eten, dus ich zie het zo wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voeg mich maar toe, want ik ga nu nicht even süchen.
wat ben ik toch braaf, ik heb t gedaan!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voeg mich maar toe, want ik ga nu nicht even süchen.
Je Duits doet me aan m'n vrouw denken . . .quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:40 schreef Anthraxx het volgende:
Liebchen, je hoeft nicht bang voor mij te zijn. Steek deine finger in mein kom en ik zal er heel lief auf sabbelen.
Dus het Duits van elke willekeurige Nederlander doet aan jou vrouw denken?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je Duits doet me aan m'n vrouw denken . . .![]()
![]()
Er was niets mee aan de hand.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Liebchen, deine lasagna brand aan!
Fraulein, ich kan nicht zonder u leven. Kan jij immer deine finger in meine kom stoppen zodat ik eraan mag sabbelen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Er was niets mee aan de hand.
Du bist jaloers!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:10 schreef melismay het volgende:
Du deutsche sweinhund fische , kannst du bitte nicht uber das viezige gesabbel sprechen?!
M'n vuist in je kom kun je krijgen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Fraulein, ich kan nicht zonder u leven. Kan jij immer deine finger in meine kom stoppen zodat ik eraan mag sabbelen?
Als ich daar op mag sabbelen: be my guest.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
M'n vuist in je kom kun je krijgen.
Nein. Ik ben nicht gewillig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:56 schreef JoeyT het volgende:
En?
Check.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:16 schreef QyRoZ het volgende:
Gaan er nog mensen stappen vanavond? Ik ben daar inmiddels te oud voor.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:14 schreef liefie_ het volgende:
weeeeer vreselijk rustig hier zeg!
echt zaterdagen![]()
neej hoor ben net heerlijk uit eten geweest!
zit nu wel prop vol!
Doei.quote:
Miauw,quote:
ja als ik voor mezelf moet zorgenquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja als ik voor mezelf moet zorgen
ik niet, ik ben maar studentquote:
Mijn poes gaat dan gek doen,quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:31 schreef Slappy het volgende:
Ik praat ook wel eens tegen mij kat helaas denkt ie altijd dat ik hem eten wil geven.
Ik weet alles, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:31 schreef Twisted_fok het volgende:
Nietus, stomme Q! Wat weet jij er nou van!
Ik ken het probleem,quote:
drom vind ik het wel lekker als ik bij mn ouders benquote:
Die van mij nemen me niet zo vaak mee uit eten,quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
drom vind ik het wel lekker als ik bij mn ouders ben
ben nu bij mn vader
Respect. Is mij nog nooit gelukt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
Zo, maar liefst dertig uur niet op FOK! geweest.![]()
quote:
Ik heb ook dertig uur geen computer aangeraakt, dat maakt het makkelijker.quote:
Je kent me toch.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
![]()
Dat kan alleen van jou af komen he?![]()
ja hoor heel lekker!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Die van mij nemen me niet zo vaak mee uit eten,.
Was jij niet vegetarierValt er dan wel een beetje uit te eten?
Heb je dan ook nog een beetje keuzequote:
Mannen die niet koken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:39 schreef liefie_ het volgende:
maja mn vader kookt niet dus dan is het halen bezorgne of uit gaan he
Hij zal waarschijnlijk nog van voor de metro mannen tijd zijn Plato.quote:
je kunt toch heerlijke pastas eten zonder vlees?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog een beetje keuze![]()
Misschien was ik ooit ziek.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb ook dertig uur geen computer aangeraakt, dat maakt het makkelijker.![]()
Pasta zonder vlees is als alcoholvrij bier.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:42 schreef liefie_ het volgende:
je kunt toch heerlijke pastas eten zonder vlees?
Ik heb het idee dat restaurants meestal maar 1 of 2 vegetarische gerechten in huis hebben. Maar dat kan ik mis hebbenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je kunt toch heerlijke pastas eten zonder vlees?
of rijst gerechten?
heel veel buitenlandse keukens hebben vaak geen vlees in hun gerechtne of vleesvervangers er in
Hmmm... Dat kan ik eigenlijk helemaal niet weten want ik heb nog nooit alcoholvrij bier gedronken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pasta zonder vlees is als alcoholvrij bier.![]()
Zever.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hmmm... Dat kan ik eigenlijk helemaal niet weten want ik heb nog nooit alcoholvrij bier gedronken.![]()
Je zevert ja.quote:
Gewoon geen kroket bestellen bij de snackbar.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:48 schreef liefie_ het volgende:
bij ons in het dorp is de keuze idd een stuk beperkter
Dat kan niet, alles wat ik zeg is waar.quote:
Zou hij dat nog niet hebben begrepen,quote:
Nu wel iig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zou hij dat nog niet hebben begrepen,?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:51 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Jullie allemaal wel trouwens![]()
Ook jij zit nog in de ontkennings fase?quote:
Schwein!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:51 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Jullie allemaal wel trouwens![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:57 schreef Wojworshebn het volgende:
Ach du angsthase stomme duitse kutvis!
Subtiel.quote:
Ik zet je zo met kom en al boven het vuur. Ja, ik kan prima koken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Fraulein, je kan immer te ver gaan! Ga koken mens.
Ooit zei je hele andere dingen over QyRoZ.quote:
Hou je bek Plato, mensen die van Lost in Translation houden kunnen niks verkeerd doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ooit zei je hele andere dingen over QyRoZ.![]()
Dankjewel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hou je bek Plato, mensen die van Lost in Translation houden kunnen niks verkeerd doen.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:00 schreef Litpho het volgende:
Tof Godt. Gefeliciteerd.
Zeg Annie, regel je oude avatar eens terug, ik krijg dorst.
oi!quote:
Gefeliciteerd Godtquote:
Nog 365 dagen te gaan totdat je alle hoop opgeeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
Gefeliciteerd Godt
Ik ben over 7 dagen jarig... En je weet wat dat betekent
365 that isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:07 schreef Breetai het volgende:
[..]
Nog 265 dagen te gaan totdat je alle hoop opgeeft.
Maar misschien maak ik me allemaal wel weer te drukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
365 that is
Ja, hoop opgeven, of ergere dingen. Misschien word ik wel homo. Het is dan wel duidelijk dat het voor mij niet weggelegd is
Misschien moet je nu gewoon ff alle hoop opgeven en gewoon lol gaan hebben. Ik was ook 27 voordat voor het eerst een meid uit de kleren had. Daarvoor heb ik ook wel eens een jaar of meer zonder zoenen moeten doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
365 that is
Ja, hoop opgeven, of ergere dingen. Misschien word ik wel homo. Het is dan wel duidelijk dat het voor mij niet weggelegd is
Wil je ze ook met ons delenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:19 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Energie en ideeën om mijn leven hier van de grond te krijgen. Ik ga er voor.![]()
Goed ideequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
Tijd voor bier.
Ik heb al een tijdje Soulfly niet meer gevolgd. Ik weet nog dat ik toendertijd heel erg fan was van Sepultura en dat ik het niet cool vond dat Max Cavalera wegging bij de band. Toen ik het eerste album van Soulfly hoorde dacht ik WOW dit is vet, maar daarna heb ik er niet zoveel meer van geluisterd. Misschien weer eens doen. Op zich is het wel coole muziek, maar Sepultura was toch echt stukken beter nog met de oude line-upquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef Breetai het volgende:
Ik vergrijp me gisteren en vandaag gewoon weer aan heele veel afleveringen stargate SG-1, 1 aflevering Battlestar Galactica.
Morgen een aikido stage en een concert van Soulfly.
Ik verveel me ook een beetje. Ik ga denk ik maar een snaak in elkaar knutselenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:28 schreef Twisted_fok het volgende:
M'n moeder praat momenteel ook tegen de kat alsof het de eerste beste josti is.
Ik verveel me
De albums Chaos A.D. en Roots hebik grijsgedraaid. Daarna heb ik niet meer naar Sepultura en Max omgekeken. De dingen die van Soulfly voorbijkwamen op kinkfm boeiden me een stuk meer dan het nieuwe spul van Sepultura.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje Soulfly niet meer gevolgd. Ik weet nog dat ik toendertijd heel erg fan was van Sepultura en dat ik het niet cool vond dat Max Cavalera wegging bij de band. Toen ik het eerste album van Soulfly hoorde dacht ik WOW dit is vet, maar daarna heb ik er niet zoveel meer van geluisterd. Misschien weer eens doen. Op zich is het wel coole muziek, maar Sepultura was toch echt stukken beter nog met de oude line-up![]()
Ben jij dat op de 'grappige freeze'-foto in je fobo?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik verveel me ook een beetje. Ik ga denk ik maar een snaak in elkaar knutselen![]()
Twistquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:34 schreef Twisted_fok het volgende:
amaretto
Dat ben ik ja, waarom wil je dat wetenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ben jij dat op de 'grappige freeze'-foto in je fobo?
Gewoon, stoere foto.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat ben ik ja, waarom wil je dat weten
Thanksquote:
ik wil wel amaretto voor je in huis halenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ben jij dat op de 'grappige freeze'-foto in je fobo?
Als ik nou in mn eigen huis was geweest had ik nog aan de amaretto gekunt. Dat mn ouders dat niet eens voor me in huis halen. Jammer, heel jammer.
Altijd weer direct die grenzen opzoekenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:47 schreef Twisted_fok het volgende:
kom je het nu naar me toe brengen of is dat dan weer geen optie?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Altijd weer direct die grenzen opzoeken.
Grens? Ik zie geen grens hoor. En toch vroeg ik het nog even netjes, gewoon omdat ik zo ben ben.quote:
En liefdevol met Amaretto in het nabije vooruitzichtquote:
Dat ontken ik dan ook nergensquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:57 schreef Twisted_fok het volgende:
En toch ben ik best lief.
Diverse mensen claimen beter te wetenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat zei ik even omdat ik dat normaliter zelf altijd ontken.
quote:
Zolang het bij kunstlicht is, we niets eten en niet in aanraking komen met water komt alles goedquote:
Leugens, allemaal leugens. Wat een kuthoeren en/of eikels om jou dat een beetje wijs te maken.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Diverse mensen claimen beter te weten.
Goede filmquote:
Ik ben alweer weg, ik ga deze liefde in de weg staanquote:Op zondag 12 februari 2006 00:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang het bij kunstlicht is, we niets eten en niet in aanraking komen met water komt alles goed.
Ach, ik koester mijn goedgelovigheidquote:Op zondag 12 februari 2006 00:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Leugens, allemaal leugens. Wat een kuthoeren en/of eikels om jou dat een beetje wijs te maken.![]()
Het is dan ook deel van je charme natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, ik koester mijn goedgelovigheid.
Uiteraard slechts een van de vele facettenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het is dan ook deel van je charme natuurlijk.
Zeg, in welk dialect noemen ze zo'n ding eigenlijk een snaak? Of loop ik gewoon als rechtgeaard fossiel jaren achter bij algemeen gebruikte jongerensoftdrugsterminologie?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ziezo, de snaak is gereed voor consumptie.
Ik heb geen idee, mijn huisgenoot gebruikte dat woord altijd voor een joint, ik vond het zo'n gaaf woord dat ik het maar ben blijven gebruiken.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, in welk dialect noemen ze zo'n ding eigenlijk een snaak? Of loop ik gewoon als rechtgeaard fossiel jaren achter bij algemeen gebruikte jongerensoftdrugsterminologie?
Snaak is in deze contreien heel gewoon.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, in welk dialect noemen ze zo'n ding eigenlijk een snaak? Of loop ik gewoon als rechtgeaard fossiel jaren achter bij algemeen gebruikte jongerensoftdrugsterminologie?
"You from Holland? Then you can probably help us roll our jointquote:
Toen ik in Munchen was voor een week zijn er weet ik hoeveel mensen aan m'n (kamer)deur geweest uit een heleboel verschillende landen. Enkel om te vragen of ik drugs had. Zodra ze hoorde dat we uit Nederland kwamenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
"You from Holland? Then you can probably help us roll our joint"
. Alsof alle Nederlanders de edele kunst van het draaien in de wieg leren of met groene vingers geboren worden
.
Ja, echt vreselijk is dat. Ik krijg die vraag op vakantie ook vaak als ze erachter komen dat je uit Nederland komt. Alsof alle Nederlanders elke dag knetterstoned zijn ofzoquote:Op zondag 12 februari 2006 00:27 schreef Kippenkracht het volgende:
[..]
Toen ik in Munchen was voor een week zijn er weet ik hoeveel mensen aan m'n (kamer)deur geweest uit een heleboel verschillende landen. Enkel om te vragen of ik drugs had. Zodra ze hoorde dat we uit Nederland kwamen
Kan er ook eigenlijk niet echt trots op zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 00:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, echt vreselijk is dat. Ik krijg die vraag op vakantie ook vaak als ze erachter komen dat je uit Nederland komt. Alsof alle Nederlanders elke dag knetterstoned zijn ofzo![]()
![]()
Zeker nietquote:Op zondag 12 februari 2006 00:31 schreef Kippenkracht het volgende:
[..]
Kan er ook eigenlijk niet echt trots op zijn
En geen bananenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:29 schreef Kippenkracht het volgende:
Ik geen bier.
Nu begrijp ik wat er had moeten staanquote:
Bananenbierquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 00:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nu begrijp ik wat er had moeten staan
"Terug van stappen"
Kan je nagaan hoe nuchter ik ben. Snapte het gelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 00:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nu begrijp ik wat er had moeten staan
"Terug van stappen"
Cool, nja, klinkt alsof je het nog in de hand kunt houden in ieder gevalquote:Op zondag 12 februari 2006 00:34 schreef Kippenkracht het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe nuchter ik ben. Snapte het gelijk
Verder blow ik toch wel wekelijks. Heel soms een week niet. En heel soms een week meer dan 1x.
Welterusten webspider!quote:Op zondag 12 februari 2006 00:35 schreef webspider het volgende:
Bier en fok gaat niwt samen
Ik ga mn roes uitslapen
Ik heb ooit op school een sollicitatie training van/via KPN gehad. Alleen ik was met een vriend knetterstoned. Dat was wel foutquote:Op zondag 12 februari 2006 00:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Cool, nja, klinkt alsof je het nog in de hand kunt houden in ieder geval. Ik doe het in ieder geval nooit doordeweeks, dan heb ik school
. Meestal in het weekend puur om even lekker te ontspannen
![]()
Ach, lachen toch, zolang het niet je leven is (ik ken wel van die lui) dan is het prima. Het is soms wel grappig. Ben nog op Lowlands geweest, daar heb ik ook aardig wat gerooktquote:Op zondag 12 februari 2006 00:37 schreef Kippenkracht het volgende:
[..]
Ik heb ooit op school een sollicitatie training van/via KPN gehad. Alleen ik was met een vriend knetterstoned. Dat was wel fout
quote:Op zondag 12 februari 2006 00:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ach, lachen toch, zolang het niet je leven is (ik ken wel van die lui) dan is het prima. Het is soms wel grappig. Ben nog op Lowlands geweest, daar heb ik ook aardig wat gerooktMaar het was wel leuk om daar rond te lopen
Hoe waren de tieten? Of moet je nog?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:46 schreef Breetai het volgende:
Ik ga liever voor wiplands.
Keuzes, keuzesquote:Op zondag 12 februari 2006 00:46 schreef Breetai het volgende:
Ik ga liever voor wiplands.
Weer eens niet van gekomen vandaag. WEl ff door de stad gelopen maar dan was het wel. Morgen een aikido stage en een concert in Tilburg.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:46 schreef Kippenkracht het volgende:
[..]
Hoe waren de tieten? Of moet je nog?
Als je het maar naar je zin hebtquote:Op zondag 12 februari 2006 00:48 schreef Breetai het volgende:
[..]
Weer eens niet van gekomen vandaag. WEl ff door de stad gelopen maar dan was het wel. Morgen een aikido stage en een concert in Tilburg.
quote:
whaha ook die op de bbc van tarantino?quote:
Nee, ik keek Four Brothersquote:Op zondag 12 februari 2006 00:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha ook die op de bbc van tarantino?
gestoorde film haha
Waarom ga je dan er ook heen ??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Als m'n moeder nou gewoon zou optiefen, dan kon ik tenminste nog wat afleveringen van Alias kijken.
Wat een kutwijf is het ook af en toe.![]()
Geniale film, zoals wel meer films van hem . . .quote:Op zondag 12 februari 2006 00:57 schreef liefie_ het volgende:
whaha ook die op de bbc van tarantino?
gestoorde film haha
Goeie film ??quote:Op zondag 12 februari 2006 01:02 schreef melismay het volgende:
Nee, ik keek Four Brothers
Welke Tarantino was op BBC dan?
He, misschien is ze wel niet altijd een kutwijf, je weet het niet he.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarom ga je dan er ook heen ??![]()
![]()
Als ze 8 of 9 keer van de 10 een kutwijf blijkt te zijn, dan ga ik niet op zoek naar die 1 of 2 keer dat ze es misschien "leuk" zou kunnen wezen . . .quote:Op zondag 12 februari 2006 01:34 schreef Twisted_fok het volgende:
He, misschien is ze wel niet altijd een kutwijf, je weet het niet he.
Ach, dat doen we hier bij jou ook.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als ze 8 of 9 keer van de 10 een kutwijf blijkt te zijn, dan ga ik niet op zoek naar die 1 of 2 keer dat ze es misschien "leuk" zou kunnen wezen . . .![]()
![]()
Graag gedaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:34 schreef Godlike02 het volgende:
Iedereen nog bedankt voor de felicitaties![]()
![]()
Je moet eerst in het openbaar spijt betuigen.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:40 schreef Kippenkracht het volgende:
Loopt een ban hier eigenlijk automatisch af?
Dikke fuck danquote:Op zondag 12 februari 2006 11:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet eerst in het openbaar spij betuigen.![]()
Kloons worden trouwens per definitie langer geband dan gewaardeerde users.quote:
Werd ik gewaardeerd danquote:Op zondag 12 februari 2006 11:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kloons worden trouwens per definitie langer geband dan gewaardeerde users.
Kip is een kloon?quote:Op zondag 12 februari 2006 11:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gefeliquote:Op zondag 12 februari 2006 11:34 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:34 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
quote:
Ah!quote:Op zondag 12 februari 2006 11:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tieten! ?quote:
Gefeliciteed alsnogquote:Op zondag 12 februari 2006 11:34 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
Marc, jij hier!quote:
Ik was ook heel erg serieus, ja. Mn moeder is een enorm kutwijf, daarom kom ik hier idd nog wel eens thuis.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als ze 8 of 9 keer van de 10 een kutwijf blijkt te zijn, dan ga ik niet op zoek naar die 1 of 2 keer dat ze es misschien "leuk" zou kunnen wezen . . .![]()
![]()
ik ben jaloers.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik ben twee dagen dronken geweest geloof ik![]()
Mwoah, ik voel me nu net zo slecht, maar dan zonder een goede reden als dronken zijn geweest. Dus dit is al helemaaal niets.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In de ochtend denk je daar anders over![]()
Ja, vet coolquote:Op zondag 12 februari 2006 13:06 schreef Godlike02 het volgende:
Haha![]()
Een outsider die gewoon als laatste ff goud pakt![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:07 schreef melismay het volgende:
Godt, nog gefeliciteerd met je verjaardag
Ik heb het niet echt gevolgd, maar is het niet overdreven dat hij meteen een hele forum-ban kreeg?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:12 schreef Godlike02 het volgende:
Volgens mij gaat die ban van GF niet automatisch worden opgeheven![]()
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:12 schreef Godlike02 het volgende:
Dank je welquote:Op zondag 12 februari 2006 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?![]()
@Godt: Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik had het nog zo gezegd.. lekker dom van hemquote:Op zondag 12 februari 2006 13:12 schreef Godlike02 het volgende:
Volgens mij had het vooral met gezeik in TRU te maken. Dromenvanger zat daar ook in ieder geval flink te slijmen, dusquote:Op zondag 12 februari 2006 13:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
@Melis
Ik weet niet waarom hij een ban heeft gekregen
bron? linkje?
Ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt gevolgd, maar is het niet overdreven dat hij meteen een hele forum-ban kreeg?
Kunnen ze dat dan zo in de gaten houden dat je verder gaat onder een kloon? Want hij is toch met die kloon niet in TRU geweest verder?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja.
Die week extra voor klonen is dan weer wel terecht.
Als je week ban hebt dan heb je een week ban.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Kunnen ze dat dan zo in de gaten houden dat je verder gaat onder een kloon? Want hij is toch met die kloon niet in TRU geweest verder?
Zo bijzonder verborgen was die kloon niet. Plus dat GF vast niet de moeite heeft genomen om via een proxy terug te komenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Kunnen ze dat dan zo in de gaten houden dat je verder gaat onder een kloon? Want hij is toch met die kloon niet in TRU geweest verder?
Misschien best dom dan, maar dan gaan ze dus je postgeschiedenis in de gaten houden van je kloon om te kijken of er daar misschien iemand onder een kloon gaat posten?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je week ban hebt dan heb je een week ban.
Als je dan ergens anders gaat praten onder je kloon dan ben je natuurlijk wel een heel easy target![]()
huh?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien best dom dan, maar dan gaan ze dus je postgeschiedenis in de gaten houden van je kloon om te kijken of er daar misschien iemand onder een kloon gaat posten?
ik weet uit eigen ervaring hoe het gaat met GHB en dat zou jij helemaal moeten weten, want ik zit niet eens in die scene. Misschien dat jij nog onder de G zit dat jij het vreemd over vindt komenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:06 schreef SHE het volgende:
Hoe kom je aan die wijsheden?
Kun je zo ook funderen ergens mee, of heb je dat van je vriendjes gehoord?
Sowieso de zin " de manier waarop jij het neemt is veel te gevraalijk, want de meesten nemen het met drank "
Euh ...ben je nog dronken ofzo?
Je doet hele vreemde uitspraken, wat voor mij eens te meer weer bevestigd dat XTC niet zo goed voor je hoofd is
Laat maar, ik zal er wel niks van snappenquote:
Kasta kon het anders verrekte lang volhouden,quote:Op zondag 12 februari 2006 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je week ban hebt dan heb je een week ban.
Als je dan ergens anders gaat praten onder je kloon dan ben je natuurlijk wel een heel easy target![]()
Zijn nog mensen die het veel langer volhouden.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:44 schreef Frezer het volgende:
Onze GF, wat doen jullie?![]()
[..]
Kasta kon het anders verrekte lang volhouden,. Al werd in dat geval ook zo nu en dan een oogje dicht geknepen heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |