kijkt mn vati ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
schaatsen kijken natuurlijk
OLYMPIAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik ben stiekum een beetje bang voor vissenquote:
Liebchen, je hoeft nicht bang voor mij te zijn. Steek deine finger in mein kom en ik zal er heel lief auf sabbelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben stiekum een beetje bang voor vissen
whaha ja das dus een beetje het probleem!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Liebchen, je hoeft nicht bang voor mij te zijn. Steek deine finger in mein kom en ik zal er heel lief auf sabbelen.
In welk Piranha-oord bist du geweest, mein liebchen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha ja das dus een beetje het probleem!
vissen zijn eng en glibberig en zo juk raak ze niet aan
ben afgelope vakantie ook gebeten door een vis
maleisie en borneo...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In welk Piranha-oord bist du geweest, mein liebchen?
Ongewenste intimiteiten door ein collega von mich! Het is ein schande!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maleisie en borneo...
naja gebeten is misschien een tikje overdreven
besabbelt
maja ook niet leuk!
waar kan ik me dan melden om dit aan te geven?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ongewenste intimiteiten door ein collega von mich! Het is ein schande!
nou als je toch bezig gaat sabbel dan maar ergens anders aanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ongewenste intimiteiten door ein collega von mich! Het is ein schande!
Ich geef hem groot gelijk overigens. Ich zou deine vinger uren en uren kunnen besabbelen...
Du machst deine vinger in meine kom steken om deze emotionele schäde te verwerken...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waar kan ik me dan melden om dit aan te geven?
ik heb vreselijke emotionele schade op gelopen toen
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Du machst deine vinger in meine kom steken om deze emotionele schäde te verwerken...
Die andere dingen passen nicht in mein kom.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou als je toch bezig gaat sabbel dan maar ergens anders aan![]()
ow ja das waarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die andere dingen passen nicht in mein kom.
Maar we kunnen immer naturlich altijd wel afspreken. Ich bin zeer benieuwd naar deine persoonlijkheid ...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow ja das waar
door alle opwinding even vergeten
whaha je mist wat overtuigingskrachtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar we kunnen immer naturlich altijd wel afspreken. Ich bin zeer benieuwd naar deine persoonlijkheid ...
Godtver! Ich bedoelde naturlich deine grote borsten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha je mist wat overtuigingskracht
persoonlijkheid? yeah sure![]()
aha het begint al ergens op te lijken whahaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Godtver! Ich bedoelde naturlich deine grote borsten.
Wanneer spreken wij eins af?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aha het begint al ergens op te lijken whaha
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:55 schreef Wojworshebn het volgende:
Ach stik toch ook mongaulen
ik hou niet zo van duitsquote:
kun niet ff wat exotischer worden?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Discriminatie. Ich breng zelfs je eigen fiets mee terug...
Nicht hier. Alleen in privé gesprekken, mein liebchen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kun niet ff wat exotischer worden?
iets spannends?
is dat een stille hint om mijn msn te verkrijgen haha?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nicht hier. Alleen in privé gesprekken, mein liebchen.
Mag ich deine MSN?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
is dat een stille hint om mijn msn te verkrijgen haha?
dat mag je ook wel gewoon vragen hoor
aber naturlich!quote:
Voeg mich maar toe, want ik ga nu nicht even süchen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aber naturlich!
staat ie niet gewoon nog in mn fobo?
Ich ben alleen even eten, dus ich zie het zo wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voeg mich maar toe, want ik ga nu nicht even süchen.
wat ben ik toch braaf, ik heb t gedaan!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voeg mich maar toe, want ik ga nu nicht even süchen.
Je Duits doet me aan m'n vrouw denken . . .quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:40 schreef Anthraxx het volgende:
Liebchen, je hoeft nicht bang voor mij te zijn. Steek deine finger in mein kom en ik zal er heel lief auf sabbelen.
Dus het Duits van elke willekeurige Nederlander doet aan jou vrouw denken?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je Duits doet me aan m'n vrouw denken . . .![]()
![]()
Er was niets mee aan de hand.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Liebchen, deine lasagna brand aan!
Fraulein, ich kan nicht zonder u leven. Kan jij immer deine finger in meine kom stoppen zodat ik eraan mag sabbelen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Er was niets mee aan de hand.
Du bist jaloers!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:10 schreef melismay het volgende:
Du deutsche sweinhund fische , kannst du bitte nicht uber das viezige gesabbel sprechen?!
M'n vuist in je kom kun je krijgen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Fraulein, ich kan nicht zonder u leven. Kan jij immer deine finger in meine kom stoppen zodat ik eraan mag sabbelen?
Als ich daar op mag sabbelen: be my guest.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
M'n vuist in je kom kun je krijgen.
Nein. Ik ben nicht gewillig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:56 schreef JoeyT het volgende:
En?
Check.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:16 schreef QyRoZ het volgende:
Gaan er nog mensen stappen vanavond? Ik ben daar inmiddels te oud voor.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:14 schreef liefie_ het volgende:
weeeeer vreselijk rustig hier zeg!
echt zaterdagen![]()
neej hoor ben net heerlijk uit eten geweest!
zit nu wel prop vol!
Doei.quote:
Miauw,quote:
ja als ik voor mezelf moet zorgenquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja als ik voor mezelf moet zorgen
ik niet, ik ben maar studentquote:
Mijn poes gaat dan gek doen,quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:31 schreef Slappy het volgende:
Ik praat ook wel eens tegen mij kat helaas denkt ie altijd dat ik hem eten wil geven.
Ik weet alles, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:31 schreef Twisted_fok het volgende:
Nietus, stomme Q! Wat weet jij er nou van!
Ik ken het probleem,quote:
drom vind ik het wel lekker als ik bij mn ouders benquote:
Die van mij nemen me niet zo vaak mee uit eten,quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
drom vind ik het wel lekker als ik bij mn ouders ben
ben nu bij mn vader
Respect. Is mij nog nooit gelukt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
Zo, maar liefst dertig uur niet op FOK! geweest.![]()
quote:
Ik heb ook dertig uur geen computer aangeraakt, dat maakt het makkelijker.quote:
Je kent me toch.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
![]()
Dat kan alleen van jou af komen he?![]()
ja hoor heel lekker!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Die van mij nemen me niet zo vaak mee uit eten,.
Was jij niet vegetarierValt er dan wel een beetje uit te eten?
Heb je dan ook nog een beetje keuzequote:
Mannen die niet koken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:39 schreef liefie_ het volgende:
maja mn vader kookt niet dus dan is het halen bezorgne of uit gaan he
Hij zal waarschijnlijk nog van voor de metro mannen tijd zijn Plato.quote:
je kunt toch heerlijke pastas eten zonder vlees?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog een beetje keuze![]()
Misschien was ik ooit ziek.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb ook dertig uur geen computer aangeraakt, dat maakt het makkelijker.![]()
Pasta zonder vlees is als alcoholvrij bier.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:42 schreef liefie_ het volgende:
je kunt toch heerlijke pastas eten zonder vlees?
Ik heb het idee dat restaurants meestal maar 1 of 2 vegetarische gerechten in huis hebben. Maar dat kan ik mis hebbenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je kunt toch heerlijke pastas eten zonder vlees?
of rijst gerechten?
heel veel buitenlandse keukens hebben vaak geen vlees in hun gerechtne of vleesvervangers er in
Hmmm... Dat kan ik eigenlijk helemaal niet weten want ik heb nog nooit alcoholvrij bier gedronken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pasta zonder vlees is als alcoholvrij bier.![]()
Zever.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hmmm... Dat kan ik eigenlijk helemaal niet weten want ik heb nog nooit alcoholvrij bier gedronken.![]()
Je zevert ja.quote:
Gewoon geen kroket bestellen bij de snackbar.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:48 schreef liefie_ het volgende:
bij ons in het dorp is de keuze idd een stuk beperkter
Dat kan niet, alles wat ik zeg is waar.quote:
Zou hij dat nog niet hebben begrepen,quote:
Nu wel iig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zou hij dat nog niet hebben begrepen,?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:51 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Jullie allemaal wel trouwens![]()
Ook jij zit nog in de ontkennings fase?quote:
Schwein!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:51 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Jullie allemaal wel trouwens![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:57 schreef Wojworshebn het volgende:
Ach du angsthase stomme duitse kutvis!
Subtiel.quote:
Ik zet je zo met kom en al boven het vuur. Ja, ik kan prima koken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Fraulein, je kan immer te ver gaan! Ga koken mens.
Ooit zei je hele andere dingen over QyRoZ.quote:
Hou je bek Plato, mensen die van Lost in Translation houden kunnen niks verkeerd doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ooit zei je hele andere dingen over QyRoZ.![]()
Dankjewel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hou je bek Plato, mensen die van Lost in Translation houden kunnen niks verkeerd doen.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:00 schreef Litpho het volgende:
Tof Godt. Gefeliciteerd.
Zeg Annie, regel je oude avatar eens terug, ik krijg dorst.
oi!quote:
Gefeliciteerd Godtquote:
Nog 365 dagen te gaan totdat je alle hoop opgeeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
Gefeliciteerd Godt
Ik ben over 7 dagen jarig... En je weet wat dat betekent
365 that isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:07 schreef Breetai het volgende:
[..]
Nog 265 dagen te gaan totdat je alle hoop opgeeft.
Maar misschien maak ik me allemaal wel weer te drukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
365 that is
Ja, hoop opgeven, of ergere dingen. Misschien word ik wel homo. Het is dan wel duidelijk dat het voor mij niet weggelegd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |