Du bist jaloers!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:10 schreef melismay het volgende:
Du deutsche sweinhund fische , kannst du bitte nicht uber das viezige gesabbel sprechen?!
M'n vuist in je kom kun je krijgen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Fraulein, ich kan nicht zonder u leven. Kan jij immer deine finger in meine kom stoppen zodat ik eraan mag sabbelen?
Als ich daar op mag sabbelen: be my guest.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
M'n vuist in je kom kun je krijgen.
Nein. Ik ben nicht gewillig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:56 schreef JoeyT het volgende:
En?
Check.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:16 schreef QyRoZ het volgende:
Gaan er nog mensen stappen vanavond? Ik ben daar inmiddels te oud voor.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:14 schreef liefie_ het volgende:
weeeeer vreselijk rustig hier zeg!
echt zaterdagen![]()
neej hoor ben net heerlijk uit eten geweest!
zit nu wel prop vol!
Doei.quote:
Miauw,quote:
ja als ik voor mezelf moet zorgenquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja als ik voor mezelf moet zorgen
ik niet, ik ben maar studentquote:
Mijn poes gaat dan gek doen,quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:31 schreef Slappy het volgende:
Ik praat ook wel eens tegen mij kat helaas denkt ie altijd dat ik hem eten wil geven.
Ik weet alles, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:31 schreef Twisted_fok het volgende:
Nietus, stomme Q! Wat weet jij er nou van!
Ik ken het probleem,quote:
drom vind ik het wel lekker als ik bij mn ouders benquote:
Die van mij nemen me niet zo vaak mee uit eten,quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
drom vind ik het wel lekker als ik bij mn ouders ben
ben nu bij mn vader
Respect. Is mij nog nooit gelukt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
Zo, maar liefst dertig uur niet op FOK! geweest.![]()
quote:
Ik heb ook dertig uur geen computer aangeraakt, dat maakt het makkelijker.quote:
Je kent me toch.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
![]()
Dat kan alleen van jou af komen he?![]()
ja hoor heel lekker!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Die van mij nemen me niet zo vaak mee uit eten,.
Was jij niet vegetarierValt er dan wel een beetje uit te eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |