Heb je dan ook nog een beetje keuzequote:
Mannen die niet koken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:39 schreef liefie_ het volgende:
maja mn vader kookt niet dus dan is het halen bezorgne of uit gaan he
Hij zal waarschijnlijk nog van voor de metro mannen tijd zijn Plato.quote:
je kunt toch heerlijke pastas eten zonder vlees?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog een beetje keuze![]()
Misschien was ik ooit ziek.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb ook dertig uur geen computer aangeraakt, dat maakt het makkelijker.![]()
Pasta zonder vlees is als alcoholvrij bier.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:42 schreef liefie_ het volgende:
je kunt toch heerlijke pastas eten zonder vlees?
Ik heb het idee dat restaurants meestal maar 1 of 2 vegetarische gerechten in huis hebben. Maar dat kan ik mis hebbenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je kunt toch heerlijke pastas eten zonder vlees?
of rijst gerechten?
heel veel buitenlandse keukens hebben vaak geen vlees in hun gerechtne of vleesvervangers er in
Hmmm... Dat kan ik eigenlijk helemaal niet weten want ik heb nog nooit alcoholvrij bier gedronken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pasta zonder vlees is als alcoholvrij bier.![]()
Zever.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hmmm... Dat kan ik eigenlijk helemaal niet weten want ik heb nog nooit alcoholvrij bier gedronken.![]()
Je zevert ja.quote:
Gewoon geen kroket bestellen bij de snackbar.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:48 schreef liefie_ het volgende:
bij ons in het dorp is de keuze idd een stuk beperkter
Dat kan niet, alles wat ik zeg is waar.quote:
Zou hij dat nog niet hebben begrepen,quote:
Nu wel iig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zou hij dat nog niet hebben begrepen,?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:51 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Jullie allemaal wel trouwens![]()
Ook jij zit nog in de ontkennings fase?quote:
Schwein!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:51 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Jullie allemaal wel trouwens![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:57 schreef Wojworshebn het volgende:
Ach du angsthase stomme duitse kutvis!
Subtiel.quote:
Ik zet je zo met kom en al boven het vuur. Ja, ik kan prima koken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Fraulein, je kan immer te ver gaan! Ga koken mens.
Ooit zei je hele andere dingen over QyRoZ.quote:
Hou je bek Plato, mensen die van Lost in Translation houden kunnen niks verkeerd doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ooit zei je hele andere dingen over QyRoZ.![]()
Dankjewel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hou je bek Plato, mensen die van Lost in Translation houden kunnen niks verkeerd doen.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:00 schreef Litpho het volgende:
Tof Godt. Gefeliciteerd.
Zeg Annie, regel je oude avatar eens terug, ik krijg dorst.
oi!quote:
Gefeliciteerd Godtquote:
Nog 365 dagen te gaan totdat je alle hoop opgeeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
Gefeliciteerd Godt
Ik ben over 7 dagen jarig... En je weet wat dat betekent
365 that isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:07 schreef Breetai het volgende:
[..]
Nog 265 dagen te gaan totdat je alle hoop opgeeft.
Maar misschien maak ik me allemaal wel weer te drukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
365 that is
Ja, hoop opgeven, of ergere dingen. Misschien word ik wel homo. Het is dan wel duidelijk dat het voor mij niet weggelegd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |