Kloons worden trouwens per definitie langer geband dan gewaardeerde users.quote:
Werd ik gewaardeerd danquote:Op zondag 12 februari 2006 11:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kloons worden trouwens per definitie langer geband dan gewaardeerde users.
Kip is een kloon?quote:Op zondag 12 februari 2006 11:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gefeliquote:Op zondag 12 februari 2006 11:34 schreef Godlike02 het volgende:
Iedereen nog bedankt voor de felicitaties![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:34 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
quote:
Ah!quote:Op zondag 12 februari 2006 11:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tieten! ?quote:
Gefeliciteed alsnogquote:Op zondag 12 februari 2006 11:34 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
Marc, jij hier!quote:
Ik was ook heel erg serieus, ja. Mn moeder is een enorm kutwijf, daarom kom ik hier idd nog wel eens thuis.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als ze 8 of 9 keer van de 10 een kutwijf blijkt te zijn, dan ga ik niet op zoek naar die 1 of 2 keer dat ze es misschien "leuk" zou kunnen wezen . . .![]()
![]()
ik ben jaloers.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik ben twee dagen dronken geweest geloof ik![]()
Mwoah, ik voel me nu net zo slecht, maar dan zonder een goede reden als dronken zijn geweest. Dus dit is al helemaaal niets.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In de ochtend denk je daar anders over![]()
Ja, vet coolquote:Op zondag 12 februari 2006 13:06 schreef Godlike02 het volgende:
Haha![]()
Een outsider die gewoon als laatste ff goud pakt![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:07 schreef melismay het volgende:
Godt, nog gefeliciteerd met je verjaardag
Ik heb het niet echt gevolgd, maar is het niet overdreven dat hij meteen een hele forum-ban kreeg?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:12 schreef Godlike02 het volgende:
Volgens mij gaat die ban van GF niet automatisch worden opgeheven![]()
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:12 schreef Godlike02 het volgende:
Dank je welquote:Op zondag 12 februari 2006 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?![]()
@Godt: Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik had het nog zo gezegd.. lekker dom van hemquote:Op zondag 12 februari 2006 13:12 schreef Godlike02 het volgende:
Volgens mij had het vooral met gezeik in TRU te maken. Dromenvanger zat daar ook in ieder geval flink te slijmen, dusquote:Op zondag 12 februari 2006 13:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
@Melis
Ik weet niet waarom hij een ban heeft gekregen
bron? linkje?
Ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt gevolgd, maar is het niet overdreven dat hij meteen een hele forum-ban kreeg?
Kunnen ze dat dan zo in de gaten houden dat je verder gaat onder een kloon? Want hij is toch met die kloon niet in TRU geweest verder?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja.
Die week extra voor klonen is dan weer wel terecht.
Als je week ban hebt dan heb je een week ban.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Kunnen ze dat dan zo in de gaten houden dat je verder gaat onder een kloon? Want hij is toch met die kloon niet in TRU geweest verder?
Zo bijzonder verborgen was die kloon niet. Plus dat GF vast niet de moeite heeft genomen om via een proxy terug te komenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Kunnen ze dat dan zo in de gaten houden dat je verder gaat onder een kloon? Want hij is toch met die kloon niet in TRU geweest verder?
Misschien best dom dan, maar dan gaan ze dus je postgeschiedenis in de gaten houden van je kloon om te kijken of er daar misschien iemand onder een kloon gaat posten?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je week ban hebt dan heb je een week ban.
Als je dan ergens anders gaat praten onder je kloon dan ben je natuurlijk wel een heel easy target![]()
huh?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien best dom dan, maar dan gaan ze dus je postgeschiedenis in de gaten houden van je kloon om te kijken of er daar misschien iemand onder een kloon gaat posten?
ik weet uit eigen ervaring hoe het gaat met GHB en dat zou jij helemaal moeten weten, want ik zit niet eens in die scene. Misschien dat jij nog onder de G zit dat jij het vreemd over vindt komenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:06 schreef SHE het volgende:
Hoe kom je aan die wijsheden?
Kun je zo ook funderen ergens mee, of heb je dat van je vriendjes gehoord?
Sowieso de zin " de manier waarop jij het neemt is veel te gevraalijk, want de meesten nemen het met drank "
Euh ...ben je nog dronken ofzo?
Je doet hele vreemde uitspraken, wat voor mij eens te meer weer bevestigd dat XTC niet zo goed voor je hoofd is
Laat maar, ik zal er wel niks van snappenquote:
Kasta kon het anders verrekte lang volhouden,quote:Op zondag 12 februari 2006 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je week ban hebt dan heb je een week ban.
Als je dan ergens anders gaat praten onder je kloon dan ben je natuurlijk wel een heel easy target![]()
Zijn nog mensen die het veel langer volhouden.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:44 schreef Frezer het volgende:
Onze GF, wat doen jullie?![]()
[..]
Kasta kon het anders verrekte lang volhouden,. Al werd in dat geval ook zo nu en dan een oogje dicht geknepen heb ik het idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |