abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 februari 2006 @ 12:53:31 #51
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_34994610
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:46 schreef Alicey het volgende:

[..]

Verwar je XTC nu niet met drugs als LSD of amfetamine?
Nee hoor, ook bij XTC bestaat dit gevaar...je serotonine voorraden worden dermate uitgeput, dat het voor iemadn die het al niet voldoende aanmaakt, echt heel naar kan zijn.
Voorraden zijn dan helemaal uitgeput en dan val je in een gat die nog groter is. Een amfetamine als Speed bv wekt meer psychoses op, bij mensen die er aanleg voor hebben.
LSD zou ik al helemaal ver vandaan blijven als je manisch depressief bent....dan heb je al genoeg moeite om realteit en fictie uit elkaar te houden.

Qua drugs zou er maar 1 echt werken..GHB. Is een lichaamseigen stof ( hormoon ) die bekend staat om zijn werking als mood enhancer. Geen dips, geen lege serotonine voorraden, geen opgefokte receptoren meer. Enige nadeel is dat bij het uitwerken ineens heel veel dopaminen vrijkomen en je dus wat lastig zou kunnen slapen als je vlak voor slapen gaan gebruikt.
Nog een ander nadeeltje...dosering is heel persoonlijk en overdosering snel gebeurd. Nu maakt out gaan niet zoveel uit, maar het staat niet echt charmant.

Mijns inziens de enige echt goede anti depressivum die er bestaat, maar het kost geen drol in productie, dus voor de farma natuurlijk niet interessant.
  zondag 12 februari 2006 @ 12:54:21 #52
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_34994650
[dubbol
pi_34994830
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:53 schreef SHE het volgende:

Qua drugs zou er maar 1 echt werken..GHB. Is een lichaamseigen stof ( hormoon ) die bekend staat om zijn werking als mood enhancer. Geen dips, geen lege serotonine voorraden, geen opgefokte receptoren meer. Enige nadeel is dat bij het uitwerken ineens heel veel dopaminen vrijkomen en je dus wat lastig zou kunnen slapen als je vlak voor slapen gaan gebruikt.
Nog een ander nadeeltje...dosering is heel persoonlijk en overdosering snel gebeurd. Nu maakt out gaan niet zoveel uit, maar het staat niet echt charmant.
haha wat ben jij afschuwelijk zeg

ghb is inderdaad minder gevaarlijk voor je lichaam (mits je het goed gebruikt) sporters nemen dat ook om te herstellen. Maar de manier hoe jij het neemt is veel te gevaarlijk, zeker omdat veel mensen het gewoon met drank nemen.

Verder zijn er meer doden gevallen door ghb dan extacy en laten we het maar niet over de verkrachtingen hebben. (niet alleen vrouwen ook mannen die door een stel heaumeaux worden verkracht) Als je stiekem gen**kt wilt worden (zonder dat je het door hebt) dan maakt het niet uit dat je out gaat

Een feit blijft is dat het altijd de psychopaten zijn die met literflessen ghb rond lopen. Of ze zijn geen psychopaat, maar worden het wel wanneer ze G op hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door JohnDope op 12-02-2006 13:04:44 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 12 februari 2006 @ 13:06:53 #54
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_34995168
Hoe kom je aan die wijsheden?

Kun je zo ook funderen ergens mee, of heb je dat van je vriendjes gehoord?
Sowieso de zin " de manier waarop jij het neemt is veel te gevraalijk, want de meesten nemen het met drank "

Euh ...ben je nog dronken ofzo?
Je doet hele vreemde uitspraken, wat voor mij eens te meer weer bevestigd dat XTC niet zo goed voor je hoofd is
pi_34996124
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:06 schreef SHE het volgende:
Hoe kom je aan die wijsheden?

Kun je zo ook funderen ergens mee, of heb je dat van je vriendjes gehoord?
Sowieso de zin " de manier waarop jij het neemt is veel te gevraalijk, want de meesten nemen het met drank "

Euh ...ben je nog dronken ofzo?
Je doet hele vreemde uitspraken, wat voor mij eens te meer weer bevestigd dat XTC niet zo goed voor je hoofd is
ik weet uit eigen ervaring hoe het gaat met GHB en dat zou jij helemaal moeten weten, want ik zit niet eens in die scene. Misschien dat jij nog onder de G zit dat jij het vreemd over vindt komen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 12 februari 2006 @ 13:40:37 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34996386
Deze discussie is totaal afgedwaald, niet in de laatste plaats dankzij het wegblijven van TS.
Daar ik toch al grote twijfels bij dit topic had, een slotje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')