quote:Op zondag 12 februari 2006 00:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ach, lachen toch, zolang het niet je leven is (ik ken wel van die lui) dan is het prima. Het is soms wel grappig. Ben nog op Lowlands geweest, daar heb ik ook aardig wat gerooktMaar het was wel leuk om daar rond te lopen
Hoe waren de tieten? Of moet je nog?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:46 schreef Breetai het volgende:
Ik ga liever voor wiplands.
Keuzes, keuzesquote:Op zondag 12 februari 2006 00:46 schreef Breetai het volgende:
Ik ga liever voor wiplands.
Weer eens niet van gekomen vandaag. WEl ff door de stad gelopen maar dan was het wel. Morgen een aikido stage en een concert in Tilburg.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:46 schreef Kippenkracht het volgende:
[..]
Hoe waren de tieten? Of moet je nog?
Als je het maar naar je zin hebtquote:Op zondag 12 februari 2006 00:48 schreef Breetai het volgende:
[..]
Weer eens niet van gekomen vandaag. WEl ff door de stad gelopen maar dan was het wel. Morgen een aikido stage en een concert in Tilburg.
quote:
whaha ook die op de bbc van tarantino?quote:
Nee, ik keek Four Brothersquote:Op zondag 12 februari 2006 00:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha ook die op de bbc van tarantino?
gestoorde film haha
Waarom ga je dan er ook heen ??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Als m'n moeder nou gewoon zou optiefen, dan kon ik tenminste nog wat afleveringen van Alias kijken.
Wat een kutwijf is het ook af en toe.![]()
Geniale film, zoals wel meer films van hem . . .quote:Op zondag 12 februari 2006 00:57 schreef liefie_ het volgende:
whaha ook die op de bbc van tarantino?
gestoorde film haha
Goeie film ??quote:Op zondag 12 februari 2006 01:02 schreef melismay het volgende:
Nee, ik keek Four Brothers
Welke Tarantino was op BBC dan?
He, misschien is ze wel niet altijd een kutwijf, je weet het niet he.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarom ga je dan er ook heen ??![]()
![]()
Als ze 8 of 9 keer van de 10 een kutwijf blijkt te zijn, dan ga ik niet op zoek naar die 1 of 2 keer dat ze es misschien "leuk" zou kunnen wezen . . .quote:Op zondag 12 februari 2006 01:34 schreef Twisted_fok het volgende:
He, misschien is ze wel niet altijd een kutwijf, je weet het niet he.
Ach, dat doen we hier bij jou ook.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als ze 8 of 9 keer van de 10 een kutwijf blijkt te zijn, dan ga ik niet op zoek naar die 1 of 2 keer dat ze es misschien "leuk" zou kunnen wezen . . .![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |