Misschien moet je nu gewoon ff alle hoop opgeven en gewoon lol gaan hebben. Ik was ook 27 voordat voor het eerst een meid uit de kleren had. Daarvoor heb ik ook wel eens een jaar of meer zonder zoenen moeten doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
365 that is
Ja, hoop opgeven, of ergere dingen. Misschien word ik wel homo. Het is dan wel duidelijk dat het voor mij niet weggelegd is
Wil je ze ook met ons delenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:19 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Energie en ideeën om mijn leven hier van de grond te krijgen. Ik ga er voor.![]()
Goed ideequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
Tijd voor bier.
Ik heb al een tijdje Soulfly niet meer gevolgd. Ik weet nog dat ik toendertijd heel erg fan was van Sepultura en dat ik het niet cool vond dat Max Cavalera wegging bij de band. Toen ik het eerste album van Soulfly hoorde dacht ik WOW dit is vet, maar daarna heb ik er niet zoveel meer van geluisterd. Misschien weer eens doen. Op zich is het wel coole muziek, maar Sepultura was toch echt stukken beter nog met de oude line-upquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef Breetai het volgende:
Ik vergrijp me gisteren en vandaag gewoon weer aan heele veel afleveringen stargate SG-1, 1 aflevering Battlestar Galactica.
Morgen een aikido stage en een concert van Soulfly.
Ik verveel me ook een beetje. Ik ga denk ik maar een snaak in elkaar knutselenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:28 schreef Twisted_fok het volgende:
M'n moeder praat momenteel ook tegen de kat alsof het de eerste beste josti is.
Ik verveel me
De albums Chaos A.D. en Roots hebik grijsgedraaid. Daarna heb ik niet meer naar Sepultura en Max omgekeken. De dingen die van Soulfly voorbijkwamen op kinkfm boeiden me een stuk meer dan het nieuwe spul van Sepultura.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje Soulfly niet meer gevolgd. Ik weet nog dat ik toendertijd heel erg fan was van Sepultura en dat ik het niet cool vond dat Max Cavalera wegging bij de band. Toen ik het eerste album van Soulfly hoorde dacht ik WOW dit is vet, maar daarna heb ik er niet zoveel meer van geluisterd. Misschien weer eens doen. Op zich is het wel coole muziek, maar Sepultura was toch echt stukken beter nog met de oude line-up![]()
Ben jij dat op de 'grappige freeze'-foto in je fobo?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik verveel me ook een beetje. Ik ga denk ik maar een snaak in elkaar knutselen![]()
Twistquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:34 schreef Twisted_fok het volgende:
amaretto
Dat ben ik ja, waarom wil je dat wetenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ben jij dat op de 'grappige freeze'-foto in je fobo?
Gewoon, stoere foto.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat ben ik ja, waarom wil je dat weten
Thanksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |