Mja, ik ook..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:06 schreef Mauro het volgende:
fipo
haiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef Kleintje het volgende:
Prupke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja word tijd voor een subforum binnen het subforumquote:
Ja die jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeefOoooooooh je bedoelt dat kleine hummeltje van mijn zusje
en het was nog een sepo ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:06 schreef Mauro het volgende:
fipo
Edit RonaldV: Met een extra-gratis IPban erop!
Dan moet je dat wel duidelijk zeggen hequote:
Ja, maar je kan toch weten dat ik een man ben. Die van jou ben ik niet geïnteresseerd zeg maarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel duidelijk zeggen heIk bedoel.....Kleintje dacht ook al wat anders
IK heb eindelijk is voor de verandering weekendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef Xilantof het volgende:
zow.. 't is bedtijd ongeveer
morgen vroeg op.
Komt gewoon omdat wij een dirty mind hebben... of sekstekort!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel duidelijk zeggen heIk bedoel.....Kleintje dacht ook al wat anders
Een man die geïnteresseerd is in babies... hmmmquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, maar je kan toch weten dat ik een man ben. Die van jou ben ik niet geïnteresseerd zeg maar
nee maar in die van het neefje wel?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, maar je kan toch weten dat ik een man ben. Die van jou ben ik niet geïnteresseerd zeg maar
Jij en sekstekort. Iets nieuwsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat wij een dirty mind hebben... of sekstekort!
Dirty mind truste mequote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat wij een dirty mind hebben... of sekstekort!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef blackbully het volgende:
[..]
nee maar in die van het neefje wel?![]()
Sorry, ik had geen tijd de laatste dagenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij en sekstekort. Iets nieuws
Waarom kan jij altijd zo hard/flauw zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een man die geïnteresseerd is in babies... hmmm
Schat... jij weet werkelijk niets van mij....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij en sekstekort. Iets nieuws
Ik ook niet. Seks staat bij mij ver onderaan het blaadjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sorry, ik had geen tijd de laatste dagen
ik heb nooit weekendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef prupke het volgende:
[..]
IK heb eindelijk is voor de verandering weekend
morgen schort kopen en koksmuts![]()
Nee, moet dat dan als ik je zo zie postenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Schat... jij weet werkelijk niets van mij....
Sommigen leggen ze zo ontzettend voor, die MOET ik gewoon intrappen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom kan jij altijd zo hard/flauw zijn
Hey, het is hier geen VBLquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sommigen leggen ze zo ontzettend voor, die MOET ik gewoon intrappen.
Ik doe liever aan inkoppenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou ja...er zijn ook mannen die er WEL in geinteresseerd zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Spellingscontrole doet t weer!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef blackbully het volgende:
rare prioritijten hebben zommige mensen
rare prioriteiten hebben sommige mensen
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja...er zijn ook mannen die er WEL in geinteresseerd zijnJe mag ook gewoon uit de kast komen hoor....vinden we helemaal niet erg
das mooi edit jij al mijn fouten dan voor me?quote:
a man's gotta do what a man's gotta doquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
yup.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Ik ga zondag naar Esto, zegt dat genoeg?
No way!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef blackbully het volgende:
[..]
das mooi edit jij al mijn fouten dan voor me?
Inderdaad. Foto's volgen wel zondag avondquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:15 schreef blackbully het volgende:
[..]
yup.
dan ben je dus halverwege je lijstje![]()
mar daan snappt niemaand wad ik betoelquote:
En waar precies begint dan mijn probleem?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:16 schreef blackbully het volgende:
[..]
mar daan snappt niemaand wad ik betoel
als mod moet je de topics overzichtelijk zien te houden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En waar precies begint dan mijn probleem?
Hey Mauro, slaap lekker gastquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:17 schreef Mauro het volgende:
Trusten lui!
Morgen om 6.30 uur zit Mauro in de auto
trustequote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:17 schreef Mauro het volgende:
Trusten lui!
slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:17 schreef Mauro het volgende:
Trusten lui!
is toch een taak van de mod? Zorgen dat iedereen het begrijpt? Dat het leesbaar blijft?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En waar precies begint dan mijn probleem?
Da's niet hetzelfde als leesbaar, hoor!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:17 schreef blackbully het volgende:
[..]
als mod moet je de topics overzichtelijk zien te houden.![]()
ik zal m'n wekker zetten, even aan je denken en vervolgens weer omdraaien en weer heerlijk verder slapenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:17 schreef Mauro het volgende:
Trusten lui!
Ow ja.. dan mag ik posts deleten he?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:18 schreef Kleintje het volgende:
[..]
is toch een taak van de mod? Zorgen dat iedereen het begrijpt? Dat het leesbaar blijft?
Zodat er geen bagger wordt gepost?
dat is afhankelijk van het aantal topics wat ik openquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Da's niet hetzelfde als leesbaar, hoor!![]()
Heel Nederland opeens om half zeven opstaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:19 schreef lostminds het volgende:
[..]
ik zal m'n wekker zetten, even aan je denken en vervolgens weer omdraaien en weer heerlijk verder slapen![]()
Bel je me dan even om half 7?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:19 schreef lostminds het volgende:
[..]
ik zal m'n wekker zetten, even aan je denken en vervolgens weer omdraaien en weer heerlijk verder slapen![]()
Ik ken wat mensen van wie je de post zonder enige twijfel direct mag verwijderen...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow ja.. dan mag ik posts deleten he?
Post maar op het forumquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:20 schreef Mauro het volgende:
[..]
Bel je me dan even om half 7?
Kleintje heeft mijn nummer
ik die van kleintje niet, en andersom ook nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:20 schreef Mauro het volgende:
[..]
Bel je me dan even om half 7?
Kleintje heeft mijn nummer
Dat kan ontkenning zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Ik ga zondag naar Esto, zegt dat genoeg?
Die hoef ik ECHT niet te zien hoorquote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Seks staat bij mij ver onderaan het blaadjeEerst mijn werk, dan zie ik wel
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[.yup.
dan ben je dus halverwege je lijstje .]
Inderdaad. Foto's volgen wel zondag avond
Normal picsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die hoef ik ECHT niet te zien hoor
Het is vrijdagavondquote:
Dat staat er toch niet? Er staat dat je sex onder aan je lijstje hebt. Eerst werk, dan fotos, dan een hele poos niks, dan sex.quote:
Weet ik dat. Maar we hadden het al 4 weken geleden afgesprokenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is vrijdagavondDat soort relaties worden dan gelegd
Ik ga niet sexxen, hoe lang het ook duurt. Damn, eerste keer dat we elkaar ontmoetenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet? Er staat dat je sex onder aan je lijstje hebt. Eerst werk, dan fotos, dan een hele poos niks, dan sex.
Klinkt zeer geloofwaardig moet ik zeggen.
Dusquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Weet ik dat. Maar we hadden het al 4 weken geleden afgesproken
Zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga niet sexxen, hoe lang het ook duurt. Damn, eerste keer dat we elkaar ontmoeten
Jeeeee...hebben we het doorquote:
Mag ik je quoten?quote:
Nee, ik ben hetero, 100%. Mag ik Esto ontmoeten of niet? Of ben ik er pas dat ik ze gelijk maar ergens pak ofzoquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga niet sexxen, hoe lang het ook duurt. Damn, eerste keer dat we elkaar ontmoeten
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben hetero, 100%. Mag ik Esto ontmoeten of niet? Of ben ik er pas dat ik ze gelijk maar ergens pak ofzomaarja, ik wil niet als pedofiel uitgemaakt worden
![]()
Dank, jullie krijgen de resultaten wel te zien.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Have fun zondag
En maak wat mooie pics
Gaat wel goed komen
waarom niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus sexxen op de eerste ontmoetingsdag?
Ja, maar dat is internetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:36 schreef blackbully het volgende:
[..]
waarom niet.
hier kunnen jullie ook niet van elkaar afblijven al dat geclaim steeds.
MSN ookquote:
Er is NIETS wat ik op MSN wel durf, maar IRL niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, dan durf je het wel. maar niet IRL. (imo)
We zien welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er is NIETS wat ik op MSN wel durf, maar IRL niet.![]()
Vergis je niet in Ronald hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
We zien welHoe het gaat lopen enzo
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er is NIETS wat ik op MSN wel durf, maar IRL niet.![]()
Voor wat betreft dat MSN-verhaalquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voor wat betreft dat MSN-verhaal
* PdeHoog kijkt even inschattend naar Ronald
Ik denk dat-ie wel zo gek is ja
Jij vindt het een goeie grap, maar Peter is heel serieus. Er zijn op Fok! maar twee mensen die mij heel goed kennen, ook privé en zo, en hij is er één van.quote:
Ow sorry, voortaan let ik beter opquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij vindt het een goeie grap, maar Peter is heel serieus. Er zijn op Fok! maar twee mensen die mij heel goed kennen, ook privé en zo, en hij is er één van.
+3 scherpquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Verander die TT dan gewoon
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:03 schreef RonaldV het volgende:
Edit:
En weer open. Dames en heren, de huidige topic titel was een hint om wat minder ONZ-achtig te gaan posten. Blijkbaar is "subtiel" voor sommige mensen te ingewikkeld. Vandaar dat ik het nu maar even wat duidelijker breng. Ik heb geen zin om dit topic steeds te moeten opschonen.
Een gesprek is prima, niet serieus zijn ook. De SC verbaggeren echter niet. Ik weet niet of jullie het al gemerkt hebben, maar afgelopen weken zijn er mensen weggebleven. Die wil ik hier graag weer terug zien. Als ik ze niet binnenkort terug zie dan gaat de SC alsnog op slot, maar dan definitief.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:43 schreef Lynx666 het volgende:
Na al een tijd beraad te hebben gepleegd omtrend te FOT slowchat hebben wij besloten deze per direct op slot te doen. Dit omdat de slowchats in omvang en frequentie toenemen, en leidt tegenwoordig ook tot meer dan regelmatig tot dubbeltopics. We zijn van mening dat het sluiten van de slowchat de rest van FOT wat meer uit het slop moet trekken, naast dat de slowchat an sich niets aan het forum toevoegt. De slowchat blijft dus gesloten.
We hopen op jullie begrip
Lynx666 & Subhuman
Dankquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:20 schreef prupke het volgende:
welterusten moder8or
Ik denk dat ik weer es Photoshop ga opstarten ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Ronald. Nog (foto)plannen dit weekend?
kunnen we niet een keer een photoshop meet organiseren?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weer es Photoshop ga opstarten ja.
Lijkt me een prima idee, maar ik zie daar wel wat praktische bezwaren. Het versjouwen en aansluiten van al die PCs bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:22 schreef blackbully het volgende:
[..]
kunnen we niet een keer een photoshop meet organiseren?
ik geloof dat er maar een paar mensen echt met photoshop overweg kunnen
en er een hoop zijn die het graag willen leren
Re, die url onderin je sig doet het niet helemaalquote:
met een laptop zou dat prima gaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Lijkt me een prima idee, maar ik zie daar wel wat praktische bezwaren. Het versjouwen en aansluiten van al die PCs bijvoorbeeld
server resetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Re, die url onderin je sig doet het niet helemaal
Dat snapte ik alquote:
jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat snapte ik alMaar dit staat ook weer zo lullig, dus ik dacht je even te waarschuwen
Of de bedoeling was gewoon duidelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:53 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een prutsers zegRonaldV ruimt een keer op en gelijk reageert er bijna niemand meer
![]()
sorry Ronald, moest ff
Het was je bedoeling de SC volledig te killen dusquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Of de bedoeling was gewoon duidelijk.
* Pietsie * kort door de bocht...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was je bedoeling de SC volledig te killen dusGroot gelijk
Daar ben ik het dan wel weer mee eensquote:
Kunnen we eindelijk weer gaan fotograferen [afbeelding]
Is jouw MSN dood of zo? Ik zie je nooit meer!quote:
Daar schijn ik goed in te zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* Pietsie * kort door de bocht...
U bent van de schoonmaakploeg?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:35 schreef -Marjo- het volgende:
*kijkt om een hoekje...
Er staan nog wat vieze glazen achter de bar... komt morgen wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:48 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat de schoonmaak al achter de rug was...
toedels?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er staan nog wat vieze glazen achter de bar... komt morgen wel.
Yahoo?
Leeg je wel even de asbakken nog?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er staan nog wat vieze glazen achter de bar... komt morgen wel.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:03 schreef RonaldV het volgende:
Edit:
En weer open. Dames en heren, de huidige topic titel was een hint om wat minder ONZ-achtig te gaan posten. Blijkbaar is "subtiel" voor sommige mensen te ingewikkeld. Vandaar dat ik het nu maar even wat duidelijker breng. Ik heb geen zin om dit topic steeds te moeten opschonen.
Een gesprek is prima, niet serieus zijn ook. De SC verbaggeren echter niet. Ik weet niet of jullie het al gemerkt hebben, maar afgelopen weken zijn er mensen weggebleven. Die wil ik hier graag weer terug zien. Als ik ze niet binnenkort terug zie dan gaat de SC alsnog op slot, maar dan definitief.
Met dank aan blackbullyquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:43 schreef Lynx666 het volgende:
Na al een tijd beraad te hebben gepleegd omtrend te FOT slowchat hebben wij besloten deze per direct op slot te doen. Dit omdat de slowchats in omvang en frequentie toenemen, en leidt tegenwoordig ook tot meer dan regelmatig tot dubbeltopics. We zijn van mening dat het sluiten van de slowchat de rest van FOT wat meer uit het slop moet trekken, naast dat de slowchat an sich niets aan het forum toevoegt. De slowchat blijft dus gesloten.
We hopen op jullie begrip
Lynx666 & Subhuman
Maar waar doel je dan precies op?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:07 schreef RonaldV het volgende:
Voor de ochtendploeg: lees even terug in het topic. Als dat te tijdrovend wordt staat hier de samenvatting:
[..]
[..]
Met dank aan blackbully
Morgen Re.quote:
neuhquote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:59 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Morgen Re.
Je link werkt nog niet?
Host je hem zelf? Sterkte ermee iigquote:
nee niet zelf. daar wordt voor gezorgdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:08 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Host je hem zelf? Sterkte ermee iig![]()
Heujquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenmorgen.
Ik vind echt dat jij jezelf onderschat.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:43 schreef Esto het volgende:
Hij komt morgen pas als het goed is
Ik ga vandaag de bagger foto's van m'n 'site' afhalen en beetje fotosoepen
Jawel! Die vind ik ook mooi (heb nooit gezegd dat ik die niet mooi vindquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:48 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Ik vind echt dat jij jezelf onderschat.![]()
Die bloem bijvoorbeeld, en die High Key foto van jezelf, ben je daar niet trots op?![]()
En ik heb nog niet eens een fotosite,
Mischien binnekort een van HCCnet, ofzo.
Moeten wij nu raden welk bedrijf dat is?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:01 schreef Jelleee het volgende:
Oja, ff over domeinen!
Even aan iedereen:![]()
ik ben naar HCCdagen geweest, en daar stond een mand ergens bij het pc-pimp-hoekje, dan moest je raden hoeveel koelers erin zaten/zitten, ik had het geraden, en raadde 57, maar het was 52.. maar toch kreeg ik een mail dat ik een webhosting-pakket heb gewonnen, dus ook een .nl domein.
Maar heeft iemand dit ook gekregen en ervaring met dat bedrijf?
Mijn vader heeft namelijk ook zo'n mail met webhostingpakket gewonnen terwijl hij 75 gokte ofzo..
Is het beetje vertrouwelijk?
Lees de kleine regeltjes, ga je automatisch na een bepaalde tijd betalen en hoeveel?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:01 schreef Jelleee het volgende:
Oja, ff over domeinen!
Even aan iedereen:![]()
ik ben naar HCCdagen geweest, en daar stond een mand ergens bij het pc-pimp-hoekje, dan moest je raden hoeveel koelers erin zaten/zitten, ik had het geraden, en raadde 57, maar het was 52.. maar toch kreeg ik een mail dat ik een webhosting-pakket heb gewonnen, dus ook een .nl domein.
Maar heeft iemand dit ook gekregen en ervaring met dat bedrijf?
Mijn vader heeft namelijk ook zo'n mail met webhostingpakket gewonnen terwijl hij 75 gokte ofzo..
Is het beetje vertrouwelijk?
strakjes, eerst deze foto's ff laten "bezinken"quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:05 schreef fraubitch het volgende:
shark: ik mis de foto's van janou. Je vroeg aan mij voor de foto's van Janou te plaatsen niet van mij
Hup! Foto's!
jij ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:44 schreef sararaats het volgende:
forum doet een beetje vreemd
ow ok, zo vreemd dusquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:48 schreef donnahvh het volgende:
[..]
omdat je dit in feedback beter had kunnen posten
dan zit je hier goedquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
ow ok, zo vreemd dus
ik zit door mijn voorraad foto's heen
Sommigen snappen het niet of willen het niet snappen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog speelt even wannabee-mod
FOT feedback topic
Ik geloof het ook iddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:12 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Sommigen snappen het niet of willen het niet snappen...
Morgen een meisjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:09 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hai:W
hey trouwens doe jij ook mensen fotograferen of alleen landschap?
Nee..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm...ik was geloof ik een goeie topic-killer![]()
![]()
Wat een ontzettend flauw filmpjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:56 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Nee..Ik vermaak me nu al een half uur met dit filmpje.
Tuurlijk welquote:Ik moet ook nog maar eens iemand voor een portret vragen, shoot kan je het amper noemen.![]()
[..]quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een ontzettend flauw filmpje
[..]
Tuurlijk welGewoon een vriendin of vriend vragen, desnoods iets van een cool scenario bedenken en gaan met die banaan
Foto's worden gemaakt door de fotograaf. Niet door de apparatuur. Laat je dus vooral daardoor niet tegenhoudenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:05 schreef Jelleee het volgende:
k bedoel qua apperaatuur apparaatuur hierzo
Naja, het gaat de goede kant uit.
Wat je kan doen is een 400ISO rolletje in je camera stoppen en dan je verkenningsrondje gaan doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:29 schreef Kleintje het volgende:
*grmbl grmbl*
Regen, regen en nog eens regen.
Dus ben niet wezen fotograferen. Hoop dat het morgen beter is. Anders ga ik maar gewoon zonder camera op pad voor een goede locatie.
Coolquote:En verder heb ik erg veel ideeën gekregen om zelf mooie foto's te maken. Ga er wat spullen voor bestellen... gaat helemaal goed komen...
* PdeHoog speelt nog maar eens voor wannabee-modquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:39 schreef _moder8or_ het volgende:
Hier is het gelukkig nog droog, maar vrees dat het niet meer zo lang droog blijft.
kleintje hoe is t met je paard verdergegaan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:29 schreef Kleintje het volgende:
*grmbl grmbl*
Regen, regen en nog eens regen.
Dus ben niet wezen fotograferen. Hoop dat het morgen beter is. Anders ga ik maar gewoon zonder camera op pad voor een goede locatie.
En verder heb ik erg veel ideeën gekregen om zelf mooie foto's te maken. Ga er wat spullen voor bestellen... gaat helemaal goed komen...
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:44 schreef donnahvh het volgende:
PdeHoog sorry niets met foto's te maken maar wilde t ff weten![]()
heb je jezelf nu al ergens aangemeld saar?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:47 schreef sararaats het volgende:
ik ben te klein om een echt model te zijn
daarom speel ik voor jullie model
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:49 schreef donnahvh het volgende:
[..]
heb je jezelf nu al ergens aangemeld saar?
ahh ja zoiets bedoelde ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
ik sta wel op het lijstje voor de mei-meet
om heel eerlijk te zijn, ik vind het eigenlijk best eng
over het algemeen worden zulke foto's niet geplaatst.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:53 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ahh ja zoiets bedoelde ik
en is ook best eng ...staan daar allemaal met camera's![]()
whehe nee hoor is haske leuk allemaal als je maar niet bijvoorbeeld ff lekker uit je neus gaat zitten vreten want "ze"staan op scherp![]()
nee das prive chantagemateriaalquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
over het algemeen worden zulke foto's niet geplaatst.
meestal alleen de charmante foto's
Hey, ben je in de buurt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:12 schreef Mauro het volgende:
T'is wel rustig hier....
Groeten uit het zuiden des lands
lolquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:53 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ahh ja zoiets bedoelde ik
en is ook best eng ...staan daar allemaal met camera's![]()
whehe nee hoor is haske leuk allemaal als je maar niet bijvoorbeeld ff lekker uit je neus gaat zitten vreten want "ze"staan op scherp![]()
Klein zijn sluit het maken van mooie foto's niet uit. Ik heb ook een keer een shoot gedaan met een vriendin van me, die was ook niet echt groot. Maar dat zie je aan de foto's niet af.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:47 schreef sararaats het volgende:
ik ben te klein om een echt model te zijn
daarom speel ik voor jullie model
mooie foto's hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:57 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Klein zijn sluit het maken van mooie foto's niet uit. Ik heb ook een keer een shoot gedaan met een vriendin van me, die was ook niet echt groot. Maar dat zie je aan de foto's niet af.
Ps. linkje: http://www.echnadarr.net/framesgen.asp?mp=11&action=viewGallery&GalleryID=36
wat een onwijs mooi haar heeft zij zegquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:57 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Klein zijn sluit het maken van mooie foto's niet uit. Ik heb ook een keer een shoot gedaan met een vriendin van me, die was ook niet echt groot. Maar dat zie je aan de foto's niet af.
Ps. linkje: http://www.echnadarr.net/framesgen.asp?mp=11&action=viewGallery&GalleryID=36
ahh leuk en nu weten meer dan 1 persoon van die sessiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
lol
ik verkies toch wel een sessie apart
ik ben ook op het aanbod van lostminds ingegaan
er is nog maar 1 persoon die wist van die fotosessie
geloof dat hij in de buurt is of komtquote:
mijn moeder zei heel serieus dat ik gek ben, ik ben toch geen klein kind meerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:00 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ahh leuk en nu weten meer dan 1 persoon van die sessie![]()
Whoa, ze heeft hele mooie ogenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:57 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat snapte ik alMaar dit staat ook weer zo lullig, dus ik dacht je even te waarschuwen
week of 2 / 3quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:02 schreef Jelleee het volgende:
Wanneer gaat PhotoPhoria eigenlijk 'officieel' open?
Goedeavond allemaal btw.![]()
![]()
Dat forum is nog niet helemaal securequote:
best begrijpelijk als ik je sig zo leesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:38 schreef Esto het volgende:
Geloof dat ik nu al zenuwachtig ben voor morgenDamn
Whehequote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef donnahvh het volgende:
[..]
best begrijpelijk als ik je sig zo lees![]()
Voor hetzelfde geld rent 1 van jullie gillend van de ander weg.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:04 schreef Esto het volgende:
WheheDaarom nog niet echt, maar tis wel de eerste keer dat iemand anders foto's van mij gaat maken.. In de vorm van een shoot dan zeg maar
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:04 schreef Esto het volgende:
[..]
WheheDaarom nog niet echt, maar tis wel de eerste keer dat iemand anders foto's van mij gaat maken.. In de vorm van een shoot dan zeg maar
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Het zal de eerste keer zijn _moder7+1_ een keer ontopic kan posten
* aansteker en benzine klaar legtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Het zal de eerste keer zijn _moder7+1_ een keer ontopic kan posten
Da's dan wel weer gemeenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* aansteker en benzine klaar legt
Ja precies!!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's dan wel weer gemeenGaat-ie mooie foto's van Esto maken en dan sta jij klaar om de foto's in de fik te steken
Daar heeft Esto toch niets aan
![]()
Zie PIquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's dan wel weer gemeenGaat-ie mooie foto's van Esto maken en dan sta jij klaar om de foto's in de fik te steken
Daar heeft Esto toch niets aan
![]()
Ah okquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zie PI
Trouwens: ik leg het alleen klaar. "Be prepared!"
Waar blijft die sportfoto nouquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:19 schreef Subhuman het volgende:
Woei!* Sub is de kluskoning van FOT
Goed planquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
Vergeet dan niet je filters voor je lens te doen. beetje jammer als het vuur te fel is om mooi op de foto te staan
Filter, da's dat zwarte ding dat ik bij mijn camera geleverd kreeg, toch? Die ik voor de lens moet plaatsen:?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
Vergeet dan niet je filters voor je lens te doen. beetje jammer als het vuur te fel is om mooi op de foto te staan
Wil je geen foto van een modje die zwaar bezweet aan het zagen en timmeren is?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waar blijft die sportfoto nou
En klussen doe je niet hier, maar in K&W
Ow dit was de directeur dus aan het doen terwijl vdlubbe en ik al het werk deden?quote:
Tenzij voorzien van tieten de nodige vrouwelijke vormen:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:22 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wil je geen foto van een modje die zwaar bezweet aan het zagen en timmeren is?
Neuh...tenzij de mod in kwestie vrouw isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:22 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wil je geen foto van een modje die zwaar bezweet aan het zagen en timmeren is?
Maar dan wel in mooie lingeriequote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neuh...tenzij de mod in kwestie vrouw is
Feliquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:59 schreef Toeps het volgende:
Zooo, ik heb ook het wiel uitgevonden vandaag: Ik heb een fotoboek!
Wow wat een super mooie meidquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:57 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
ik was inspiratie aan het opdoenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ow dit was de directeur dus aan het doen terwijl vdlubbe en ik al het werk deden?
Kan dat niet? Grrr, dat fotoboek heeft kuren, accepteert ie mijn foto's eindelijk, zijn mijn instellingen weer niet goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Feli
Als we nou ook nog zouden kunnen reageren, dan zou het feest compleet zijn
even drukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:07 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hey Re waarom ben je niet op MSN?
Een moment van rust is nooit ergquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:25 schreef fraubitch het volgende:
*stilte*
sssssstquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Een moment van rust is nooit erg
ja wat ben je aan het maken?quote:
Nee heb het nog niet verteld.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef blackbully het volgende:
[..]
ja wat ben je aan het maken?
(geen zin om alle slowchat topics door te spitten om er achter te komen of je dat al verteld hebt)
Ik was al levend hoor, ik ben alleen op zoek naar modellen die on line zijn in mijn MSN lijstjequote:
ik BEN toch al onlinequote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik was al levend hoor, ik ben alleen op zoek naar modellen die on line zijn in mijn MSN lijstje
Stop following me, lady!quote:
Zitten de vrouwen een keer achter je aan... is t nog niet goedquote:
het zijn altijd de verkeerde vrouwen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:07 schreef Chanty het volgende:
Zitten de vrouwen een keer achter je aan... is t nog niet goed
yupquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:40 schreef lostminds het volgende:
1 SC maar vandaag?
awww walievquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
yup
we misten je al en zaten daarom te rouwen in plaats van de SC vol te gooien
jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef Kleintje het volgende:
Soms lees je opeens heeeel veel over fotografie.
Teveel. Nu gaat het me gewoon duizelen.
weet opeens niet meer of ik het heb begrepen.
Diafragma.
Een grote opening is een klein F nummer?
Dan heb je een wazige achtergrond toch? En is de sluitertijd relatief kort, toch???
Heb ik het dan goed begrepen???
kloptquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef Kleintje het volgende:
Soms lees je opeens heeeel veel over fotografie.
Teveel. Nu gaat het me gewoon duizelen.
weet opeens niet meer of ik het heb begrepen.
Diafragma.
Dan heb je een wazige achtergrond toch? En is de sluitertijd relatief kort, toch???
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef Kleintje het volgende:
Diafragma.
jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:54 schreef blackbully het volgende:
en niemand die over de wazige achtergrond begint
![]()
de wazige achtergond heeft temaken met afstand tussen waar je op scherpsteld en de achtergrond.
bij een groot diafragma bv. 2.8 is het gedeelte wat je scherp op de foto krijgt kleiner. daardoor heb je een grotere kans op een wazige achtergrond.
kan zelfs zo extreem zijn dat bij een portret de ogen scherp zijn maar de oren al niet meer.
bij een klein diafragma bv. f14 ofzo zal heel het gezicht scherp zijn.
hoe kleiner je diafragma dus is hoe verderweg de achtergrond moet zijn wil die wazig wezen.
klopt toch?
Ook dat kloptquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:54 schreef blackbully het volgende:
en niemand die over de wazige achtergrond begint
![]()
de wazige achtergond heeft temaken met afstand tussen waar je op scherpsteld en de achtergrond.
bij een groot diafragma bv. 2.8 is het gedeelte wat je scherp op de foto krijgt kleiner. daardoor heb je een grotere kans op een wazige achtergrond.
kan zelfs zo extreem zijn dat bij een portret de ogen scherp zijn maar de oren al niet meer.
bij een klein diafragma bv. f14 ofzo zal heel het gezicht scherp zijn.
hoe kleiner je diafragma dus is hoe verderweg de achtergrond moet zijn wil die wazig wezen.
klopt toch?
ik heb hier nog een leuk boek over verlichting.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:50 schreef Kleintje het volgende:
Oke... dus ik snap het toch wel
Pfew
*zweet van voorhoofd veegt*
Wat een termen zeg.
Maar goed. Langzaam aan gaat het ehm, 50 eurocent muntje (jaja, inflatie) vallen...
Ruwweg: diafragma=richtgetal/afstand waarbij het richtgetal afhankelijk is van de gevoeligheid van de film. (zal in het digitijdperk dus wel de ISO instelling zijn.....)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:57 schreef blackbully het volgende:
[..]
bij de uitleg kreeg je tehoren op welke iso er met welke sluitertijd op een bepaald diafragma geschoten werd met een bepaalde lens dus bv. 85mm en een flitser met een richtgetal 40 en dat als je dus 1 van die dingen zou veranderen dan veranderd alles. dus kreeg je er een formule bij.
net alsof ik met een papier met formules en vastewaardes en een rekenmachine op pad ga om foto's te maken?
Groot gelijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:01 schreef Kleintje het volgende:
Rustig aan BB.
Op den duur wil ik alles lezen. Eerst maar de termen leren kennen en de wetenswaardigheden weten te benutten. Dan kan ik daarna verder gaan.
helemaal met je eens, ik doe ook altijd alles een beetje op gevoelquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:57 schreef blackbully het volgende:
[..]
net alsof ik met een papier met formules en vastewaardes en een rekenmachine op pad ga om foto's te maken?
ik ben toch zo blij met mijn DSLR kan gewoon kijken wat het word.
vooral de iso vergeet ik tevaakquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:09 schreef lostminds het volgende:
[..]
helemaal met je eens, ik doe ook altijd alles een beetje op gevoel
en dan gelijk ff terugkijken en zonodig veranderen
merk wel dat ik inmiddels wat vaker goed zit bij de eerste shot
maar ook vaak genoeg (te simpele) fouten maak
witbalans die nog verkeerd staat
iso nog te hoog
dat soort dingen
daar heb je wel mee te makenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:11 schreef Kleintje het volgende:
Daar heb je met analoog niets mee te maken toch, whitebalans.
Of is dat de onder/overbelichting?
Geduld.quote:
Nope, dat ga ik morgen doen als de lijm helemaal uitgehard is. Maar ik vertrouw op mijn klus-skills!quote:En heb je de hele constructie al getest![]()
Is het waterdicht allemaal en zo
![]()
iso waarde is de gevoeligheid van je filmquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:19 schreef Kleintje het volgende:
Lostminds, dat heeft dus te maken met ISO wat je nu uitlegde toch???
Of moet ik dus op nog meer letten als ik films koop?
Dus niet alleen of ik 200 of 400 iso neem...
hoe hoger de iso hoe korter de sluitertijd. (bij dezelfde hoeveelheid licht)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:22 schreef Kleintje het volgende:
En ik heb begrepen dat je voor veel beweging ook een hogere iso moet nemen.
Het heeft niets te maken met de ISO-waarde van je filmpjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:19 schreef Kleintje het volgende:
Lostminds, dat heeft dus te maken met ISO wat je nu uitlegde toch???
Of moet ik dus op nog meer letten als ik films koop?
Dus niet alleen of ik 200 of 400 iso neem...
Nee dat is een stuk keukenpapier wat nog in de kraan steekt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:23 schreef lostminds het volgende:
[afbeelding]
heb je nou je kraan direct op je afvoer aangesloten? ik hoop maar dat je geen watermeter hebt![]()
------> K&Wquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:25 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee dat is een stuk keukenpapier wat nog in de kraan steekt.
Klussen met Fotters!
Je bent de weg kwijt. of je moet hier zijn:quote:
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:30 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze in K&W blij zijn als ik de FOT slowchat die kant op schop hoor!
Wat zal dat rinkelen danquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:34 schreef Kleintje het volgende:
Tnx lostminds.
Dan snap ik hem.
Jullie helpen me enorm vandaag.
Veel kwartjes vallen hier...
Ze bestaan niet eens meerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zal dat rinkelen danJammer dat je niets meer aan kwartjes hebt eigenlijk
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:16 schreef lostminds het volgende:
edit:
zie je het verschil in de eerste en tweede foto van sub hierboven? dat is dus wat verschillend licht doet met je foto...
goeie timing sub![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |