Mja, ik ook..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:06 schreef Mauro het volgende:
fipo
haiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef Kleintje het volgende:
Prupke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja word tijd voor een subforum binnen het subforumquote:
Ja die jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeefOoooooooh je bedoelt dat kleine hummeltje van mijn zusje
en het was nog een sepo ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:06 schreef Mauro het volgende:
fipo
Edit RonaldV: Met een extra-gratis IPban erop!
Dan moet je dat wel duidelijk zeggen hequote:
Ja, maar je kan toch weten dat ik een man ben. Die van jou ben ik niet geïnteresseerd zeg maarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel duidelijk zeggen heIk bedoel.....Kleintje dacht ook al wat anders
IK heb eindelijk is voor de verandering weekendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef Xilantof het volgende:
zow.. 't is bedtijd ongeveer
morgen vroeg op.
Komt gewoon omdat wij een dirty mind hebben... of sekstekort!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel duidelijk zeggen heIk bedoel.....Kleintje dacht ook al wat anders
Een man die geïnteresseerd is in babies... hmmmquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, maar je kan toch weten dat ik een man ben. Die van jou ben ik niet geïnteresseerd zeg maar
nee maar in die van het neefje wel?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, maar je kan toch weten dat ik een man ben. Die van jou ben ik niet geïnteresseerd zeg maar
Jij en sekstekort. Iets nieuwsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat wij een dirty mind hebben... of sekstekort!
Dirty mind truste mequote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat wij een dirty mind hebben... of sekstekort!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef blackbully het volgende:
[..]
nee maar in die van het neefje wel?![]()
Sorry, ik had geen tijd de laatste dagenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij en sekstekort. Iets nieuws
Waarom kan jij altijd zo hard/flauw zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een man die geïnteresseerd is in babies... hmmm
Schat... jij weet werkelijk niets van mij....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij en sekstekort. Iets nieuws
Ik ook niet. Seks staat bij mij ver onderaan het blaadjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sorry, ik had geen tijd de laatste dagen
ik heb nooit weekendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef prupke het volgende:
[..]
IK heb eindelijk is voor de verandering weekend
morgen schort kopen en koksmuts![]()
Nee, moet dat dan als ik je zo zie postenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Schat... jij weet werkelijk niets van mij....
Sommigen leggen ze zo ontzettend voor, die MOET ik gewoon intrappen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom kan jij altijd zo hard/flauw zijn
Hey, het is hier geen VBLquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sommigen leggen ze zo ontzettend voor, die MOET ik gewoon intrappen.
Ik doe liever aan inkoppenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou ja...er zijn ook mannen die er WEL in geinteresseerd zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Spellingscontrole doet t weer!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef blackbully het volgende:
rare prioritijten hebben zommige mensen
rare prioriteiten hebben sommige mensen
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja...er zijn ook mannen die er WEL in geinteresseerd zijnJe mag ook gewoon uit de kast komen hoor....vinden we helemaal niet erg
das mooi edit jij al mijn fouten dan voor me?quote:
a man's gotta do what a man's gotta doquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
yup.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Ik ga zondag naar Esto, zegt dat genoeg?
No way!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef blackbully het volgende:
[..]
das mooi edit jij al mijn fouten dan voor me?
Inderdaad. Foto's volgen wel zondag avondquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:15 schreef blackbully het volgende:
[..]
yup.
dan ben je dus halverwege je lijstje![]()
mar daan snappt niemaand wad ik betoelquote:
En waar precies begint dan mijn probleem?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:16 schreef blackbully het volgende:
[..]
mar daan snappt niemaand wad ik betoel
als mod moet je de topics overzichtelijk zien te houden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En waar precies begint dan mijn probleem?
Hey Mauro, slaap lekker gastquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:17 schreef Mauro het volgende:
Trusten lui!
Morgen om 6.30 uur zit Mauro in de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |