Oeh kinky, mag ik ook mee naar achteren?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik neem het ff mee naar achter voor beraad
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:06 schreef Kleintje het volgende:
Ah nee, serieus... ik vond shark eerst altijd kutopmerkingen hebben, rare humor.
Maar als je hem leert kennen dan ga je van hem houden!
EN DIT MEEN IK
Ze wil jequote:
Geen idee, ik neem dat ook wel ff mee naar achteren voor beraadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:10 schreef Kleintje het volgende:
Oeh kinky, mag ik ook mee naar achteren?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Geen idee, ik neem dat ook wel ff mee naar achteren voor beraad
eerst Top Gear afkijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:13 schreef RonaldV het volgende:
Ze wil je
Mind
Body
Soul
De liefde knettert uit de SC vanaaf!
Ja jezus, je bent baas over eigen mind, body en soul.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Geen idee, ik neem dat ook wel ff mee naar achteren voor beraad
Love is actually all around you the SCquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ze wil je
Mind
Body
Soul
je hebt iets met analoog hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:16 schreef Kleintje het volgende:
HEEFT ER IEMAND TOEVALLIG NOG EEN OUDE TYPMACHINE???
Alsof er nog nieuwe zijn..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:16 schreef Kleintje het volgende:
(...) OUDE TYPMACHINE???
Klopt, komende woensdag... Je hebt toch niet wat anders in de planning staan he?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:19 schreef Kleintje het volgende:
Nou, ik denk dat dit wel erg tof is voor de geplande fotoshoot!
RD, ik ben onze datum kwijt. Was dat nou a.s. woensdag?
Dat hou ik lekker nog even geheim. Misschien dat vliegvrager het wil verklappen, maar het is zijn shoot...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:23 schreef lostminds het volgende:
wat is het thema van de shoot dan?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:29 schreef Kleintje het volgende:
ow ja... bij jou moet ik vooral staan en nat worden
Als ik niet wist wat RD van plan was, zou ik hier HELE foute gedachten bij kunnen krijgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:29 schreef Kleintje het volgende:
ow ja... bij jou moet ik vooral staan en nat worden
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:15 schreef Kleintje het volgende:
Neem me nou maar van achteren!
* Proest!quote:
Inderdaad..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ik draai microsoft dus kan best zijn dat ik zo wat kwijt ben.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:41 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Inderdaad..
Het lijkt goede tijden slechte tijden wel![]()
Een gestolen camera, een ziek paard, een liefdesromance..
nu moet iemand zijn geheugen nog verliezen![]()
Da's de enige zekerheid die mikkiesoft biedt.... kansberekening is zodanig dat het mi niet te verzekeren is...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik draai microsoft dus kan best zijn dat ik zo wat kwijt ben.
![]()
Dat is zoooooooooo flauw!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:47 schreef RonaldV het volgende:
Wie riep er iets over verloren geheugen?
En bedankt.. Cola in mijn neus, op mijn toetsenbord, en druipend van mijn monitor...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:51 schreef Jelleee het volgende:
[..]
ik kom er net achter dat het nep is
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:47 schreef RonaldV het volgende:
Te flauw gewoonquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:47 schreef RonaldV het volgende:
* PdeHoog kijkt naar benedenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:01 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey PdeHoog. Alles goed met de kleine?
Bedoel je neefquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog kijkt naar beneden
Ja...gaat goed daar
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog kijkt naar beneden
Ja...gaat goed daaroverigens is-ie nou ook weer niet zo klein hoor
Neefquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wij dachten hetzelfde.
Ben blij dat ik niet de enige ben met een dirty mind!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |