Lees de kleine regeltjes, ga je automatisch na een bepaalde tijd betalen en hoeveel?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:01 schreef Jelleee het volgende:
Oja, ff over domeinen!
Even aan iedereen:![]()
ik ben naar HCCdagen geweest, en daar stond een mand ergens bij het pc-pimp-hoekje, dan moest je raden hoeveel koelers erin zaten/zitten, ik had het geraden, en raadde 57, maar het was 52.. maar toch kreeg ik een mail dat ik een webhosting-pakket heb gewonnen, dus ook een .nl domein.
Maar heeft iemand dit ook gekregen en ervaring met dat bedrijf?
Mijn vader heeft namelijk ook zo'n mail met webhostingpakket gewonnen terwijl hij 75 gokte ofzo..
Is het beetje vertrouwelijk?
strakjes, eerst deze foto's ff laten "bezinken"quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:05 schreef fraubitch het volgende:
shark: ik mis de foto's van janou. Je vroeg aan mij voor de foto's van Janou te plaatsen niet van mij
Hup! Foto's!
jij ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:44 schreef sararaats het volgende:
forum doet een beetje vreemd
waarom doe ik vreemd?quote:
ow ok, zo vreemd dusquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:48 schreef donnahvh het volgende:
[..]
omdat je dit in feedback beter had kunnen posten
dan zit je hier goedquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
ow ok, zo vreemd dus
ik zit door mijn voorraad foto's heen
Sommigen snappen het niet of willen het niet snappen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog speelt even wannabee-mod
FOT feedback topic
Ik geloof het ook iddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:12 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Sommigen snappen het niet of willen het niet snappen...
Morgen een meisjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:09 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hai:W
hey trouwens doe jij ook mensen fotograferen of alleen landschap?
Nee..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm...ik was geloof ik een goeie topic-killer![]()
![]()
Wat een ontzettend flauw filmpjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:56 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Nee..Ik vermaak me nu al een half uur met dit filmpje.
Tuurlijk welquote:Ik moet ook nog maar eens iemand voor een portret vragen, shoot kan je het amper noemen.![]()
[..]quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een ontzettend flauw filmpje
[..]
Tuurlijk welGewoon een vriendin of vriend vragen, desnoods iets van een cool scenario bedenken en gaan met die banaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |